Gå til innhold

"kupping" av vårt bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Tror de fleste som gifter seg på en ukedag pga dato gjerne har festen helgen etter. Tror de fleste som gifter seg på en ukedag gjerne gjør det pga det er datoen de ble sammen, datoen de ble fridd til o.l. ikke fordi det er en kul dato, håper virkelig ingen gjør det pga en kul dato 08.08.08 eller 09.09.09 også blir sur fordi folk melder avbud pga det er en ukedag.

Nå er det jo ikke alle som lager stor bryllupsfest når de gifter seg. Noen bare gjør unna vielsen og går hjem. Andre markerer dagen med middag for sine nærmeste på kvelden. Og ønsker man å gifte seg borgerlig er det ikke alltid like lett å få det til på en lørdag alle steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er det jo ikke alle som lager stor bryllupsfest når de gifter seg. Noen bare gjør unna vielsen og går hjem. Andre markerer dagen med middag for sine nærmeste på kvelden. Og ønsker man å gifte seg borgerlig er det ikke alltid like lett å få det til på en lørdag alle steder.

Nei, er ikke alle som gjør det, men de som velger å ha en stor fest tar det sjelden på en ukedag.

Og man må da ikke ha festen samme dagen som brullypet.

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet
Tror de fleste som gifter seg på en ukedag pga dato gjerne har festen helgen etter. Tror de fleste som gifter seg på en ukedag gjerne gjør det pga det er datoen de ble sammen, datoen de ble fridd til o.l. ikke fordi det er en kul dato, håper virkelig ingen gjør det pga en kul dato 08.08.08 eller 09.09.09 også blir sur fordi folk melder avbud pga det er en ukedag.

Det var rekordmange bryllup 07.07.07 det var riktignok på en lørdag, så heldig med den.. men jo det er mange som har lyst til å gifte seg på en "kul" dato. Og som har det som eneste grunn. Vedder forøvrig på at datoen det var snakk om var fredag 08.08.08

Skrevet

Vet om flere som gifta seg 01.02.03 også jeg.

Latterlig å være så opphengt i en dato av slike grunner.

Skrevet
Hva er så spesielt med å gifte seg på en lørdag? "Alle" gjør det jo......

Hvorfor er det feil at noen har lyst å gifte seg på en "kul" dato? Er det noe du har bestemt?

Beklager at jeg er så kjip i svaret her, men jeg kan ikke fatte og brgripe at du kan stille deg til doms over de som velger anderledes eller har andre grunner enn deg for sine valg.... :nei:

Hvor er det jeg stiller meg til doms egentlig?

Jeg spør hva som er greia med disse datoene, da jeg ikke helt forstår det.

Jeg fikk i hvertfall mange gode forklaringer fra andre her. :)

Gjest lilletrilletrillerikke
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig irritert, for noe så utrolig unødvendig! Det er så mange helger å ta av. Kanskje dere skal prøve å prate med de, og håpe på det beste. Utrolig dårlig gjort iallefall.

Skrevet

Bra det ordnet seg for dere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...