Kristaa Skrevet 1. februar 2008 #21 Skrevet 1. februar 2008 Samme helg er ikke greit. Alt annet er etter min mening helt i orden
Kanutten Skrevet 1. februar 2008 #22 Skrevet 1. februar 2008 Hei Ville bare si at jeg er enig med deg jeg TS. Synes det er synd at de ikke skjønner det av seg selv at det er en uheldig dag å ha bryllup på, når flere av gjestene er bedt i bdyllup også neste dag. Håper det ordner seg for dere, og at de forandrer dato etter at noen har fortalt de dette. Lykke til .
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 1. februar 2008 #23 Skrevet 1. februar 2008 Dette er veldig spesielt! Er dette personer det ville ha vært naturlig for dere å be i bryllupet deres? Jeg skjønner ikke hva de har tenkt. Har de tenkt? Mannen din bør spørre vennen sin (på kødd) om han vil være forloveren hans, kanskje han skjønner hvor upraktisk det er å ha overlappende bryllup.. Utrolig ufint.. så fremt de ikke skal ha en sånn minimal familiegreie..
Gjest Gjest_Brud08_* Skrevet 2. februar 2008 #25 Skrevet 2. februar 2008 Hei Ville bare si at jeg er enig med deg jeg TS. Synes det er synd at de ikke skjønner det av seg selv at det er en uheldig dag å ha bryllup på, når flere av gjestene er bedt i bdyllup også neste dag. Håper det ordner seg for dere, og at de forandrer dato etter at noen har fortalt de dette. Lykke til . Tusen takk for koselig svar!
Gjest Gjest_Brud08_* Skrevet 2. februar 2008 #26 Skrevet 2. februar 2008 Dette er veldig spesielt! Er dette personer det ville ha vært naturlig for dere å be i bryllupet deres? Jeg skjønner ikke hva de har tenkt. Har de tenkt? Mannen din bør spørre vennen sin (på kødd) om han vil være forloveren hans, kanskje han skjønner hvor upraktisk det er å ha overlappende bryllup.. Utrolig ufint.. så fremt de ikke skal ha en sånn minimal familiegreie.. Hehe... Ja det hadde vært litt morsomt! Skjønner ikke hvorfor de gjør dette! Ja vi hadde tenkt å be dem. Og vi hadde vel trodd at vi ble invitert til dem også. De skal i likhet med oss ha stort bryllup med mange venner, så de skal be veldig mange av dem vi hadde tenkt å be. Ikke noen minimal familiegreie med andre ord
Trampe Skrevet 2. februar 2008 #27 Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde ikke orket å dra i to bryllup på ei helg med mindre det var på samme sted. Uansett hadde den første festen blitt veldig rolig pga at jeg visste jeg skulle opp og i kirka dagen etter. Jeg synes det er dårlig gjort å legge sitt bryllup til dagen før deres, og jeg hadde sagt ifra. De må da skjønne det?? Om de da nekter å flytte festen sin ville jeg flytta min, og da aller helst noen uker frem
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #28 Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde ikke orket å dra i to brullyp på en helg hvertfall nei. Og det med at den skal feires på to steder i landet gjør at folk må velge. Kirken er jo gjerne på formiddagen, så da må dra tidlig hvis man f.eks skal fly for å rekke alt. I tilleg skal hår, kjole o.s.v ordnes. Og hadde de feiret det samme sted som dere så hadde det også blitt litt surt for de andre ettersom jeg ville tatt det kjemperolig hvis jeg viste jeg skulle i det samme i morgen.
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 12. februar 2008 #29 Skrevet 12. februar 2008 Er forresten spent på å høre utviklingen! HAr dere snakket med dem? Blir faktisk oppriktig oppgitt over disse menneskene.. Ekstermt pussig opplegg. Er jo håpløst om dere skal måtte legge om planene etter dem da.. I såfall bør dere ta helga før, og kjøre ut invitasjonene før de rekker å gjøre det.. Man man øsnker jo ikke å lage noe konkurranse av den dagen heller..
sandra82 Skrevet 12. februar 2008 #30 Skrevet 12. februar 2008 Det er jo skikkelig dårlig gjort.. jeg hadde blitt dødssur!! Hadde jeg hatt en spesiell grunn til at det måtte bli den datoen ville jeg spurt dere om det var greit (og da ville 99% av folk sagt nei), så får man ta det en annen dato...
Gjest Gjest_brud08_* Skrevet 13. februar 2008 #31 Skrevet 13. februar 2008 Er forresten spent på å høre utviklingen! HAr dere snakket med dem? Blir faktisk oppriktig oppgitt over disse menneskene.. Ekstermt pussig opplegg. Er jo håpløst om dere skal måtte legge om planene etter dem da.. I såfall bør dere ta helga før, og kjøre ut invitasjonene før de rekker å gjøre det.. Man man øsnker jo ikke å lage noe konkurranse av den dagen heller.. Vi har snakka med dem ja, og de vil ikke endre datoen... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg syns det er utrolig råttent gjort, men jeg vil ikke la det ødelegge den gleden jeg føler over bryllupet vårt heller. De som kommer får komme, også skal vi sørge for at vår fest blit 1000 ganger bedre
Betsy Skrevet 13. februar 2008 #32 Skrevet 13. februar 2008 Vi har snakka med dem ja, og de vil ikke endre datoen... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg syns det er utrolig råttent gjort, men jeg vil ikke la det ødelegge den gleden jeg føler over bryllupet vårt heller. De som kommer får komme, også skal vi sørge for at vår fest blit 1000 ganger bedre Hva svarte de egentlig? Blir litt nysgjerrig her... De burde i hvertfall skamme seg!
Cienna Skrevet 14. februar 2008 #33 Skrevet 14. februar 2008 Dette synes jeg er latterlig gjort av dem og ekstremt lite respektfullt....Når de visste om deres dato, hvorfor må de ta velge samme helg? Dette er spnne ting vennskap kan ryke av...Du får bare sende ut invitasjoner fortere enn svint, slik at de svarer på deres invitasjoner først. Men er uansett råttent gjort av dem å sette dere og felles venner i en slik situasjon... Jeg vet ikke hva jeg ville gjort om to gode venner hadde satt meg som venn i et slikt ultimatum....Tror jeg hadde droppet begge bryllupene jeg...vil ikke favoritsere noen av vennene mine på en slik dag!
LilleBille Skrevet 14. februar 2008 #34 Skrevet 14. februar 2008 Jeg forstår at du er skuffet - men det kan vel tenkes at de har tungtveiende grunner til at det måtte bli den dagen. For dem er jo deres dag det viktigste - akkurat som deres er viktigst for dere. Det kan jo være at det var den dagen lokalet/kirken var ledig - eneste dagen som spesielle gjester/familie kunne osv. Det er vel tvilsomt at de har gjort dette bare for å være ekle, men hvis det er grunnen er de vel ikke å regne som venner.
Gjest brud 08 Skrevet 14. februar 2008 #35 Skrevet 14. februar 2008 Jeg forstår at du er skuffet - men det kan vel tenkes at de har tungtveiende grunner til at det måtte bli den dagen. For dem er jo deres dag det viktigste - akkurat som deres er viktigst for dere. Det kan jo være at det var den dagen lokalet/kirken var ledig - eneste dagen som spesielle gjester/familie kunne osv. Det er vel tvilsomt at de har gjort dette bare for å være ekle, men hvis det er grunnen er de vel ikke å regne som venner. Nei det var ingen slike grunner. Den eneste grunnen var at de syns den datoen var litt kul. Ikke noe annet. Vi har spurt. Jeg tror ikke de gjør det for å være ekle, men det er jo uansett kjipt
Bandida Skrevet 14. februar 2008 #36 Skrevet 14. februar 2008 Synes det er dritkjipt av dem å legge det til dagen før dere.....møkkafolk.... Forøvrig må jeg nevne noe liknende....eksen til forloveden min hørte rykter om at vi skulle gifte oss, og poff så var hun og nytypen også forlovet og skal gifte seg FØR oss....hehe.... Siste oppdatering er at hun vil være med på å spleise på klær til hennes og forloveden min sine barn.....MEN SORRY....vi blir å kjøpe klær som passer til vårt bryllup...vil ikke ha gjenbruk fra hennes.......ja så kjip e æ---hehe
Solfridbruda Skrevet 15. februar 2008 #37 Skrevet 15. februar 2008 Synes du har ALL grunn til å være skuffet over dette! Det blir jo kjempekjedelig å måtte "konkurrere" om gjestene, og når man faktisk var først ute og planlegge synes jeg vennene da burde legge det minst noen uker senere. kunne du ha tatt dette opp med dem, eller blir det kanskje vanskelig? spørs kanskje hvor nære venner de er og sånn....
smilefjes Skrevet 15. februar 2008 #38 Skrevet 15. februar 2008 Utrolig merkelig valg av dato av venner!!! Men, om de skal ha dagen før dere, skal de ha en fredag, da? For om det er tilfelle, må man jo i såfall ta seg fri fra jobb for å få deltatt. Tror jeg hadde foretrukket et bryllup på lørdag da...om jeg måtte velge mellom to...
Kalorina Skrevet 15. februar 2008 #39 Skrevet 15. februar 2008 Kjipe venner, da. Innmari dårlig gjort. Jeg hadde ringt bruden og spurt rett ut hvis jeg var deg. Sagt hva jeg mente, på en skikkelig måte, og bedt henne teke seg om.
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. februar 2008 #40 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg her forstår jeg ts sin skuffelse. Uka før hadde ikke vært noen sak, men dagen før på en annen kant av landet, hadde jeg nok blitt litt skuffa over selv, ja. Dvs. hvis det er sånn at det blir to bryllup på en del av gjestene. Hvis det bare gjelder noen ytterst få, blir det noe litt annet. Endret 15. februar 2008 av Frk Åberg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå