Gå til innhold

:(


Kanutten

Anbefalte innlegg

Isj da... :klemmer:

Men vet du om du kom "først til mølla"?

Fikk du bekreftelse fra nettstedet om at det var greit, før du gikk til fotograf? Sa de da noe om at det var flere som skulle gjøre det samme den dagen?

Jeg mener ihvertfall at hvis du kontaktet de før hun andre, så bør du ha førsterett på valg av klokkeslett. Og hvis du ikke var først ute med å kontakte de, så burde de ha sagt det før du la så mye tid og energi ned i planleggingen.. Synes du skal stå på for å få det klokkeslettet du vil ha, og ikke bry deg om den andre frieren! Synes det var en kjempefin idé!

Lykke til! :klemmer:

De sa ingenting om at det var flere når jeg spurte. De sier den andre spurte omtrent samtidig. Til redaktøren. Jeg mener derfor jeg kom først til mølla.

Det er det som er litt kjipt da, de sa ikke noe om det før jeg tok bildet, og det bildet er tatt for å passe inn i den settingen. Det passer ikke noe annet sted.

Jeg mener også de burde sagt det før jeg la i enegien i edt. Diktet jeg har skrevet er jo også i forbindelse med det nettstedet. Det er derfor jeg er litt lei meg. Hadde jeg blitt informert før, så hadde jeg funnnet på noe annet. men nå hadde det vært så gøy å fått det til. Skal høre med de om jeg får ha det til ett klokkeslett som passer bedre. Hvis ikke så legger jeg hele greia på hylla.

Men det føles jo litt bittert det også når jeg hadde alt så klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sa ingenting om at det var flere når jeg spurte. De sier den andre spurte omtrent samtidig. Til redaktøren. Jeg mener derfor jeg kom først til mølla.

Det er det som er litt kjipt da, de sa ikke noe om det før jeg tok bildet, og det bildet er tatt for å passe inn i den settingen. Det passer ikke noe annet sted.

Jeg mener også de burde sagt det før jeg la i enegien i edt. Diktet jeg har skrevet er jo også i forbindelse med det nettstedet. Det er derfor jeg er litt lei meg. Hadde jeg blitt informert før, så hadde jeg funnnet på noe annet. men nå hadde det vært så gøy å fått det til. Skal høre med de om jeg får ha det til ett klokkeslett som passer bedre. Hvis ikke så legger jeg hele greia på hylla.

Men det føles jo litt bittert det også når jeg hadde alt så klart...

Men har du sagt alt du sier her, til dem? Har du forklart at da de sa det var ok, så begynte du å planlegge, at du har brukt penger på fotograf, at du har skrevet dikt som også er ubrukelig i andre settinger? Tror du må stå litt på krava her. Hvis du var først ute så skal du velge tidspunkt. Og hvis du ikke var først ute, så må du si til dem at de burde ha sagt det før du la tid og penger ned i planleggingen. Ikke gi deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEZ

Jada dette har jeg fortalt de, og fikk en ganske krass tilbakemelding om at de ikke hadde lovet meg at jeg skulle være den eneste og at de egentlig angret på at de i det hele tatt sa ja osv.. . Gjorde ikke det hele bedre liksom.

Sitter å tenker på om jeg bare må si ja til å ha det på den siden fra morgenen av, og så ringe jobben hans å få noen til å be han gå inn på den siden, eller noe. Han er ikke på internett på jobb, så det er ingen sjanse for at han ser dette av seg selv mens han er der. Har prøvd å si ifra om at han er på jobb, og ikke bruker data der, men har ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du syns det er leit, men husk at 29. februar er den klassiske dagen for jenter å fri, så jeg syns det er litt rart at du trodde du skulle være den eneste.

Svelg skuffelsen ( :klem: ), legg det bak deg og gjør det beste ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du syns det er leit, men husk at 29. februar er den klassiske dagen for jenter å fri, så jeg syns det er litt rart at du trodde du skulle være den eneste.

Svelg skuffelsen ( :klem: ), legg det bak deg og gjør det beste ut av det :)

Takk for klemmen.

Jeg synes det er leit fordi de ikke informerte meg om at det var flere som skulle gjøre det samme. Synes dette er såpass spesiellt å skulle fri at jeg håper det var litt førstemann til mølla prinsippet . Og om de hadde planer om at det var flere og sagt ifra, så hadde jeg funnet på noe annet, men nå har jeg brukt litt over 1000.- kroner på dette, så derfor får jeg vel bare gjøre det beste ut av det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: må bare gi deg denne og si at jeg heier på deg!!

dette var jo ganske lumpent og jeg sitter her med bekymra rynke på dine vegne!!

men du... husk at uavhengig av den andre som skal fri så er jo dette spesielt bare fordi det er DU som frir til DIN kjære!! den andre som frir behøver du aldri å tenke på lenger etter den 29, men om du ikke frir til din kjære så kanskje du kommer til å huske den andre lenge... skjønner du hva jeg mener?

hva hvis du får en på jobben til din kjære til å si at han leste et utrolig morsomt innlegg på nettstedet på morgenen som din kjære bare MÅ lese? på den måten får din kjære gått inn og kollegaen guidet han inn på riktig innlegg??

lykke lykke til!!!

skal heie på deg den 29!!! tenk bare 24 dager igjen!!!! ooooh!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...