Kayli Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har hatt litt vondt i ryggen et par uker, på høyre side av korsryggen. Onsdag vasket jeg gulv, og da jeg skulle bøye meg og vri opp filla, hogg det til i ryggen. Ble liggende på gulvet et par minutter før jeg greide å reise meg. Etter dette har det vært plagsomt vondt på siden av ryggen, og det stråler litt nedover og fram mot lysken. Det er spesielt vondt når jeg har sittet i ro en stund og skal reise meg opp, og når jeg bøyer meg. Det beste er å ligge. Som lærer i 1. /2. klasse skal jeg på utedag i morgen, og det tror jeg kan bli en prøvelse denne gangen... Hva kan det være? Jeg tenker på alt fra lumbago til forstrekt muskel, men har egentlig ikke peiling. Har aldri hatt plager med ryggen før. Når bør jeg eventuelt oppsøke lege?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde dratt til legen i morgen og fått det undersøkt. Å dra på tur i morgen og belaste kroppen og ryggen er vel ingen god ide vil jeg si... Ta det med ro i noen dager!
Gjest Hk Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Eller kiropraktor!! sannsynligvis har du kanskje hatt en uheldig vridning... Hos kiropraktoren får du det ordnet raskere enn hos legen Been there, done that et par ganger
Saeria Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg også tenker kiropraktor. Det høres ut som akutt lumbago, som kan komme ved uheldige bevegelser. Kiropraktor vil lett knekke deg på plass. H*n prater jo med deg først for å høre hvor og hvordan smerten er, samt at du vil bli undersøkt før en evt. knekk. Kiropraktor kan henvise deg videre om det mot all formodning ikke skulle være noe h*n kan behandle. Håper du blir bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå