theamoren Skrevet 1. februar 2008 #21 Skrevet 1. februar 2008 (endret) hu lignet på en god gammel do-dukke Endret 1. februar 2008 av theamoren
Gjest Britt Banditt Skrevet 1. februar 2008 #22 Skrevet 1. februar 2008 hu lignet på en god gammel do-dukke
FrizzleSizzle Skrevet 2. februar 2008 #23 Skrevet 2. februar 2008 Det var en reportasje om bryllupene i den sigøyner-befolkningen i A-magasinet en gang...de bor ofte i campingvogner og er arbeidsledige, men *bryllup* skal det brukes enorme pengesummer på! Brudeparene er alltid unge og brudekjolene skal overgå venninnenes og de andre familiene...med den slags konkurranse må jo nødvendigvis volumet bare øke og øke...stakkars folk!
Kanutten Skrevet 3. februar 2008 #24 Skrevet 3. februar 2008 Hei Ville bare si for de som ikke fikk med seg programmet. Det går igjen på TVNorge nå i kveld kl 23.40. Må vel se det jeg, ettersom jeg gikk glipp av det forrige gang.
hjertesukka Skrevet 4. februar 2008 #25 Skrevet 4. februar 2008 Oh,my God! - Den kjolen var virkelig noe av det mest vanvittige og vulgære jeg har sett- hun måtte jo ligge på tvers i bilen, ehm, jeg mener limoen. Jeg lo så jeg omtrent falt ned av sofaen. Glad jeg har helt andre verdier/smak/estetisk sans enn dette, gitt.
Gjest Reka Skrevet 10. februar 2008 #26 Skrevet 10. februar 2008 Så der var hun som kjøpte brudekjolen min!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå