Bomull Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er noen som ser på det? Var det noen som fikk med seg hvorfor hun ene hadde på seg den gigantiske og vanvittig stygge kjolen? :klø: De måtte jo dytte henne inn mellom benkeradene for at hun skulle komme seg opp kirkegulvet
Gjest antigartner Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Fikk ikke med meg begynnelsen. Grusom kjole, ja... Men jammen var det mange av gjestene som gjorde sitt for å matche henne :hår: Lurer på hvor mange av disse ekteskapene som kommer til å holde. De fleste lever jo ikke evig lykkelig med kjæresten fra tenårene. BTW: Noen av parene var jo litt trashy, kan man si. Særlig paret der hun hadde den kjempedigre kjolen og de to som fikk tvillinger 14 dager etter bryllupet.
Amalie_85 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hvor gammel var de vi så til slutt? Blir helt sjokkert jeg, og ber til høyere makter om at våre barn ikke er sprø å bli gravide før etter fylte 20 og gifter seg etter det!
Bomull Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Ja, men de med tvillingene så i allefall veldig forelsket ut. Jeg kommer virkelig ikke over hun med kjolen!! Og ikke minst sminken :overrasket:
Gjest antigartner Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Tror det ble sagt tidligere i programmet at de siste var 17 (hun) og 19 (han). Synes generelt det er for tidlig både med barn og ekteskap i tenårene.
Kristaa Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Har sett mitt andre tv-program på lang tid, men det var artig Hun sigøyneren med kjolen var jo priceless, mens de som ventet tvillinger faktisk virket som de mest vettuge.
Donpedro Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Hun med kjolen tilhørte det reisende folket (en slags sigøyner/tatergruppe) og der var slik kjole tradisjon.
Gjest antigartner Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Hun med kjolen tilhørte det reisende folket (en slags sigøyner/tatergruppe) og der var slik kjole tradisjon. Det forklarte kjolen, ja. Var det ikke noe med at hun ville ha en kjole som gjestene aldri kom til å glemme, også? (Tror hun klarte det med glans ) Etnisk tilhørighet forklarte muligens også stylingen til de andre kvinnelige gjestene? Etter hva jeg forstår er det tradisjon for antrekk i sterke farger hos dette folket.
Bomull Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2008 Ja det forklarer det meste. Jeg kunne virkelig ikke fatte at hun egentlig synes det der var særlig pent...
Modern woman Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Den ekstreme kjolen er det mest upraktiske klesplagget jeg noen gang har sett.
Gjest antigartner Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Den ekstreme kjolen er det mest upraktiske klesplagget jeg noen gang har sett. Utrolig selsomt da de stappet henne inn i limousinen for å reise til vielsen.
MiniMjau Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Såg ikke hele programmet, men de parene jeg såg var jo (stygt å si det men...) stort sett "white trash". Det var tydeligvis en verre kjole i programmet, enn den kjolen hun med tvillingene hadde på seg? Når du er så diger, så trenger du ikke gjøre deg enda større med å han på det en full-mønstret kjole, med rund hals!
MarianneE Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Jeg vil ha BILDE!! *leter på tv.norge.no*
MiniMjau Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Det var en engelsk dokumentar med orginaltittel "Britain's Youngest Brides". Du finner helt sikkert bilder om du googler.
MiniMjau Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=9Np9TTzx7rA
Gjest smotti Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 HUn som kommenterte på norsk sa jo at gjestene til hun tater dama hadde kledd seg sånn for at bruden ikke skulle føle seg overpynta..... :fnis:
Gjest _Leela_ Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=9Np9TTzx7rA Fantastisk... Sånn kjole vil jeg også ha. Gikk desverre glipp av programmet, men TVNorge sender jo ofte i reprise så jeg krysser fingrene. Endret 1. februar 2008 av _Leela_
Gjest imli Skrevet 1. februar 2008 #18 Skrevet 1. februar 2008 Hun med den digre kjolen så helt forferdelig ut ja... Og så den ekstreme sminka - hun så jo ut som en dragqueen! Ikke virket de særlig glade i hverandre heller synes jeg. Når programleder spurte hva slags planer de hadde for fremtiden, virka begge bare likegyldige og svarte "vi får se" eller "man vet aldri hva som skjer"... Og hun med moren som fulgte etter hele tida... Moren virka som hun var av typen som er "venninne" med datteren. *grøss* De som fikk tvillinger synes jeg faktisk virka som de mest normale. Men jeg tror kanskje jeg ville venta til etter fødselen med å gifte meg, istedet for å bli gift når man er 8 mnd på vei...
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #19 Skrevet 1. februar 2008 Voldsomt som de "vraltet" syntes jeg.. Både bruden og en del av de andre damene.. Ikke det mest elegante jeg har sett
MarianneE Skrevet 1. februar 2008 #20 Skrevet 1. februar 2008 Så der var hun som kjøpte brudekjolen min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå