Mischa Skrevet 16. februar 2008 #21 Skrevet 16. februar 2008 Synes Hilde er søt jeg Kanskje litt voldsomt til tider, men hun er så vanvittig positiv og glad og det beundrer jeg
Pasha Skrevet 18. februar 2008 #22 Skrevet 18. februar 2008 lurer på hva som skjer i neste episode jeg.. når svein blir kastet ut av rommet
aimee Skrevet 18. februar 2008 #23 Skrevet 18. februar 2008 Rekk opp hånda de som skal kjøpe Mallorca-cden som Svein også har en låt på... Det blir i alle fall ikke meg!
Gjest _Leela_ Skrevet 18. februar 2008 #24 Skrevet 18. februar 2008 Rekk opp hånda de som skal kjøpe Mallorca-cden som Svein også har en låt på... Det blir i alle fall ikke meg! Jeg skal... Eller kanskje ikke når jeg tenker meg litt om, gleder meg til neste episode da, ler jo som bare det av disse fantastiske menneskene.
gladidag Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 19. februar 2008 hmmm...disse bargutta kommer vel hjem m pi.... i fatle.....
FruLuna Skrevet 19. februar 2008 #26 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har ikke fulgt veldig mye med, men sett på det litt sporadisk.. Synes både Svein og Hilde (hvis det er hun med badedyret?) er ganske herlige personligheter. Tror jeg hadde blitt litt sliten av å henge med de, men de er morsomme:)
Xtina Skrevet 19. februar 2008 #27 Skrevet 19. februar 2008 På TV3 nett-tv kan man se både årets og tidligere sesongers episoder. Dersom noen trenger å oppdatere seg:)
aimee Skrevet 20. februar 2008 #28 Skrevet 20. februar 2008 hmmm...disse bargutta kommer vel hjem m pi.... i fatle..... De fortjener en skikkelig sur en, spør du meg!
Monarabb Skrevet 20. februar 2008 #29 Skrevet 20. februar 2008 Syns Hilde er vannvittig søt! Bargutta, hvertfall Omi kjenner jeg fra her hjemme og kan vel si det sånn at han er like lett på tråden her hjemme som i syden.. Fysj...
Noli Skrevet 20. februar 2008 #30 Skrevet 20. februar 2008 Jeg blir flau bare av å se reklamen, så tror kanskje jeg skal droppe resten.
Gjest Pet Skrevet 21. februar 2008 #31 Skrevet 21. februar 2008 Stakkars mora til Svein, hun står der på balkongen og ser helt skrekkslagen ut når han forteller at han har blitt kastet ut fra hotellet! Hvorfor måtte de ta med seg henne, det søte, gamle mennesket! Regner med at hun har hatt nok problemer med sønnen sin opp igjennom åra, og så skal hun for første gang på sydentur i en alder av noen-og-åtti være vitne til dette! Kunne de ikke heller sendt henne av gårde sammen med en venninne, da?
Femiline Skrevet 21. februar 2008 #32 Skrevet 21. februar 2008 Stakkars mora til Svein, hun står der på balkongen og ser helt skrekkslagen ut når han forteller at han har blitt kastet ut fra hotellet! Hvorfor måtte de ta med seg henne, det søte, gamle mennesket! Regner med at hun har hatt nok problemer med sønnen sin opp igjennom åra, og så skal hun for første gang på sydentur i en alder av noen-og-åtti være vitne til dette! Kunne de ikke heller sendt henne av gårde sammen med en venninne, da? Helt enig, jeg orket ikke se dagens episode utifra reklamen som er sendt de siste dagene. Og det er jo helt på trynet å plassere en stakkars gammel dame på noen og åtti sammen med to fyllebøtter på partytur til Palma Nova, hva i allverden skal en dame på noen og åtti i partybyen Palm Nova midt i verste ferietiden? Jeg syns så synd på henne, håper alt går bra. Hun ble vel ikke kastet ut hun heller? Jeg syns jeg leste et sted at det gikk rykter om at hun også ble kastet ut? Stakkars dame, første gang i syden..
Mischa Skrevet 22. februar 2008 #33 Skrevet 22. februar 2008 Jeg syntes så synd på moren til Svein jeg og. Hun er jo så søt og forsiktig, mens Svein.. ja.. Palma Nova er jo absolutt ikke dit man sender en eldre dame nei. Jeg har hørt rykter om at hun også må ut av hotellet, eller hvertfall følger med Svein og han andre tassen. Håper noen tar vare på henne, for det ser ikke ut som Svein gjør det.. Jeg blir kvalm og flau over å se bargutta. Det rottehullet de bor i.. æsj og han som har sengen inne på det ekle vaskerommet
aimee Skrevet 22. februar 2008 #34 Skrevet 22. februar 2008 Helt enig, jeg orket ikke se dagens episode utifra reklamen som er sendt de siste dagene. Og det er jo helt på trynet å plassere en stakkars gammel dame på noen og åtti sammen med to fyllebøtter på partytur til Palma Nova, hva i allverden skal en dame på noen og åtti i partybyen Palm Nova midt i verste ferietiden? Jeg syns så synd på henne, håper alt går bra. Hun ble vel ikke kastet ut hun heller? Jeg syns jeg leste et sted at det gikk rykter om at hun også ble kastet ut? Stakkars dame, første gang i syden.. Ja, og det blir enda mer kvalmt å tenke på at dette er iskald kalkulering fra TV3 sin side. De skjønner at dette kommer til å bli "god" underholdning, en gammel dame for første gang i syden med to håpløse ADHD-fyllebøtter.Jeg synes veldig synd på henne jeg også. Håper crewet roet henne ned mellom slagene.
Femiline Skrevet 22. februar 2008 #35 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Så littegrann da, helt på slutten, et par minutter. Hun jenta som maste og maste om godteri, og til slutt ga faren henne det. Herregud for en ufordragelig unge. Hun sa ett eller annet med: Og hva heter du dag? Pungen? Til slutt ga faren seg mht. godteri, det var jo langt på kveld. Ungene fikk bøtte med sukkerspinn, godteri veske (en veske laget av godteri, med full av godteri inni), det største kjærligheten jeg har sett i mitt liv... At det går an.. Og det så ut som det var en dame ved bordet også. Og disse Sarpsborg damene hehehe.. De tar kaka.. De bargutta er det verste jeg har sett.. Enig at det vaskerommet er rett og slett motbydelig. Jeg husker han ene viste oss badet, med badekaret, hadde ikke orket å dusje der en gang. Som nevnt så jeg kun de siste 5 minuttene eller noe. Endret 22. februar 2008 av Femiline
Mischa Skrevet 22. februar 2008 #36 Skrevet 22. februar 2008 Ja jeg så også at det satt en dame sammen med han faren som filmer de to ungene. Så også det var en dame som tok bilder av barna i badeland og som tok de i mot når de satt på sklia, så lurer på om det ikke er moren som er med likevel, bare at hun holder seg i bakgrunnen. :klø:
Gjest Gjest_JamiE_* Skrevet 23. februar 2008 #37 Skrevet 23. februar 2008 Ja jeg så også at det satt en dame sammen med han faren som filmer de to ungene. Så også det var en dame som tok bilder av barna i badeland og som tok de i mot når de satt på sklia, så lurer på om det ikke er moren som er med likevel, bare at hun holder seg i bakgrunnen. :klø: Jeg la også merke til den dama ved sklia... men hvorfor hun liksom ikke er "med" vet jeg ikke...OK, men den minste ungen maste noe forferdelig, og det var nk ikke lett for faren å stå imot, men var det nødvendig å kjøpe SÅ mye gotteri da??Håper de ble skikkelig kvalme... .Ellers syns jeg synd på moren til Svein, hun hadde fortjent en bedre ferie enn å være med de to "apene".Og det vaskerommet, fy flate der hadde ikke jeg gått inn nei!!Men det er moro å følge med, jeg var i Palma Nova et par uker senere enn den gjengen.
captiva Skrevet 23. februar 2008 #38 Skrevet 23. februar 2008 ja,dette er et program man blir flau av å se på! herregud så masse rare mennesker. stakkar,stakkar mora til svein....han bare fyller og flyr rundt,mens hun bare er overlatt til seg selv..må jo ta vare på den gamle dama litt. og svein og viggo er da voksne mennesker som kunne tatt det å bli kasta ut av hotellet på en annen måte.minner om noen fjortiser! og de små olashortsene de flyr rundt i hele tida, ikke nice!! hilde og gjengen....blir flau av de og...men det er mere uskyldig måte å drite seg ut på. de sarp damene....OMG! synes nesten de er verst jeg. bare fyll og hu ene iallefall(hu som bada) tror hu er sååååååå deilig og kul når hun får i seg litt alkohol.. pinlig,pinlig.. de bargutta.. fy f ,for er sted de bor på. ÆSJ! skjønner ikke at det blir noe på de..hadde snudd i døra ja. (om man hadde blitt med så langt,tvilsomt..) godt ikke alle er som denne gjengen på ferie! vi får bare følge med og bli flaue og få en god latter eller ti.
captiva Skrevet 23. februar 2008 #39 Skrevet 23. februar 2008 og faren og de drittunga ja....fysj..så bortskjemte,mannen eier ikke begrep om oppdragelse...hun minste er jo så søt,men mister sjarmen når man er så bortskjemt.kommer sikkert til å bli som søstra. la merke til hu dama jeg og..jeg tror at faren og mora ikke er sammen,at faren har fått ny dame,som det ikke er meningen skal være så mye med på tv.. og at han lar unga få vilja si så han får fred til å drikke og være med nye dama. fysj!!
Rakel Skrevet 24. februar 2008 #40 Skrevet 24. februar 2008 Konseptet er nok slik at vi skal se reisen fra forskjellige personer sin synsvinkel. Slik jeg forsto det, så er det med ungene laget for å se ferien fra deres side, og gjøre aktiviteter o.l akkurat som de vil. "Ungene bestemmer, det er barnas ferie"- på en måte. Det er vel ingen som lar barna styre hele ferien slik som de gjør, regner jeg med. Eller.. er det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå