Gå til innhold

charterfeber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja...da er de igang igjen! Henger dere med? Må se første episode...men tror eg har fått dosen av HyperSvein.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor tv3 ikke har arragnert date mellom hypersvein og hyperhilde. det må da være bra match.

Skrevet (endret)

ÅJA!!! HJELP! Kanskje det blir et hett møte på Mallorca?

4 FLASKER BAILYS??

Endret av gladidag
Skrevet

En del blodharry aktivitet der, ja. Jeg likte spesielt hun kleptomane fra Sarpsborg.

Skrevet (endret)
Jeg lurer på hvorfor tv3 ikke har arragnert date mellom hypersvein og hyperhilde. det må da være bra match.

Leste intervju med Hilde - det blir visst ikke noe der gitt. Hun kunne ikke tvinge frem noe bare fordi mange ønsket at det skulle bli noe mellom dem sa hun :fnise:

Endret av Melania
Skrevet

Jeg syns det er utrolig festlig :hoho:

Det blir moro med kleptomanen fra Sarpsborg ja og Hilde da, jeg syns hun er morsom jeg, tenk å være sååå ekstremt sprudlende og ha så mye energi hele tiden! Derimot er jeg litt lei Svein, han er så slitsom.. men han skaper jo liv og røre. Jeg kommer hvertfall til å følge med :)

Skrevet

Det hender jeg forstår hvorfor nordmenn har et kjipt rykte i utlandet.... :sjenert:

Gjest også gjest
Skrevet (endret)
Jaja...da er de igang igjen! Henger dere med? Må se første episode...men tror eg har fått dosen av HyperSvein.

Håper virkelig de to ikke er representativer for nordmenn i syden. Ikke rart at vi nordmenn har fått ord på oss i utlandet.... :fnise:

Endret av Skya
Gjest _Leela_
Skrevet

Synes det var veldig morro igår, fantastiske personligheter får en si. Har ikke sett de tidligere sesongene, men så ut som de lå på TV3 sin web tv. Må sjekke om det er gratis og kanskje oppdatere meg litt.

Og den hunden til hyperHilde var jo bare konge...

Skrevet
Synes det var veldig morro igår, fantastiske personligheter får en si. Har ikke sett de tidligere sesongene, men så ut som de lå på TV3 sin web tv. Må sjekke om det er gratis og kanskje oppdatere meg litt.

Og den hunden til hyperHilde var jo bare konge...

Ha, ha, hadde ordentlig latterkrampe av den scenen med hunden i kofferten!!

Gjest ubeskrivelig nysgjerrig
Skrevet
En del blodharry aktivitet der, ja. Jeg likte spesielt hun kleptomane fra Sarpsborg.

Kleptoman? Det gikk meg hus forbi - hvem av dem er det?

Tenk å havne i selskap med Svein og Hilde, samtidig?! Da hadde jeg kikket dypt i flasken for å holde ut. Og som noen andre sier - nordmenn og syden - disse bekrefter holdningene til nordmenns sydenvaner. :)

Skrevet
Kleptoman? Det gikk meg hus forbi - hvem av dem er det?

Hun stjal med seg et glass fra den ene baren; la det i vesken sin mens kameraet rullet. Hjemme i Norge hadde hun et helt skap fullt av glass, askebegre osv som hun hadde røvet til seg.

Skrevet

Glemte å nevne at det altså var hun ene bingovertinnen fra Sarpsborg.

Skrevet
Det hender jeg forstår hvorfor nordmenn har et kjipt rykte i utlandet.... :sjenert:

Det er sånne som har laga rykte. Blir helt flau jeg, men må lissom se på, helt utrolig.

Skrevet

Noe av det er helt greit, men Svein og Hilde gjør hele programmet til en vits, blir nesten flau bare av å se på de. Herregud for noen typer, Det de sier og gjør virker både kunstig og tillaget..

Skrevet

Jeg tenkte også at de to må da passe perfekt sammen :fnise: men jeg tror nok de blir for mye for hverandre...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes det virker som om Svein har blitt høy på pæra etter Sangstjerner og de tidligere sesongene. Han har jo alltid vært hyper og gæren, men nå synes jeg han virker litt "kjekkas" og skal vise seg fram foran kamera.. For en type.

Skrevet

Hvorfor er mora til Svein med? Hun virker litt bortkommet... Var visst første gang hun var i Syden. Jeg ville ikke reist med de typene der,.Hadde hun det gøy tro, eler kanskje hun hadde hatt beddre utbytte av å reise med noen på sn egen alder?? Må jo følge med, men blir litt flau på nordmenns vegne..

Skrevet

Noe av det er helt greit, men Svein og Hilde gjør hele programmet til en vits, blir nesten flau bare av å se på de. Herregud for noen typer, Det de sier og gjør virker både kunstig og tillaget..

> Virker nesten sånn ja.

Skulle nesten ikke tro de er sånn i virkeligheten.

Og latteren til hu Hilde hele tiden, det virker så dumt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...