Gå til innhold

Lite lyst på sex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye sex som er "vanlig" å ha i et forhold. Jeg har vært sammen med samboeren min i 2 år, og han klager over at jeg aldri har lyst. Han mener vi skal ha sex minst en gang om dagen, noe jeg er uenig i. Jeg har rett og slett ikke lyst mer enn kanskje en gang i uken... Dette fører til at vi ofte ender med å krangle etter at han har "prøvd" seg. Menn har jo sterkere drifter enn oss. Det handler jo ikke om at jeg ikke tenner på han. Han sier han ikke tror på at jenter har et mer avslappet forhold til sex, og mener bestemt at jeg ikke har lyst på ham. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? Skal jeg bare tvinge meg sel til å ha sex med han hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har større lyster enn min samboer, vi har vært sammen i 2,5 år. Men vi har sex 2-4 ganger i uken. Men det hender jo at vi ikke har sex i det hele tatt en uke. Men jeg syns ikke du skal tvinge deg selv til å ha sex med han. Noen vil ha mer enn andre, men det er ikke rett å bare gi etter for det. Men jeg syns dere skal snakke om det (uten å krangle) så kan det jo hende dere kommer til en enighet om noe. At dere ikke trenger hver dag, og at det ikke skal være noe press, for sexlysten øker vel ikke akkurat hvis man føler seg presset. Så kanskje det blir bedre for dere begge etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...