Gå til innhold

Pris på Sats og Elixia?!


Sizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke, jeg er medlem gjennom mannens jobb og betaler nesten ingen ting.

Hva med å sjekke sats.no og elexia.no? Sikker raskere en å vente på svar her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Jeg er medlem i Elixia. Saann jeg forstod det var at man binder seg til minimum ett aar. Det koster mellom 500-600 per maaned avhengig av hvor stor frihet til aa trene paa flere Elixia-sentre. Men det jammen kjempebra der, med utrolig mange gruppetimer av forskjellige slag og svaert profesjonelle og flinke instruktoerer og trenere.

Anbefales!!!

(Har hoert det nye paa Carl Berner skal vaere kjempebra med Spa-avdeling!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trening er topp!

Hei!

Jeg kjenner ikke prisene på Elixia og Sats, men tror det ligger på +/- 550,-

Men her er et annet alternativ om du ønsker et rimeligere alternativ som faktisk gir større fleksibilitet. http://www.exerto.no/

Her kan du trene hva du vil, når du vil, hvor du vil!

De har akkurat samme tilbud som på et vanlig treningssenter. Det eneste du trenger er en datamaskin med bredbåndstilgang. De har til og med en hjelpevideo til hvordan du kan koble opp datamaskinen til tven. Helt genialt!

I tillegg koster det bare 199,- i måneden - ingen innmeldingsavgift eller bindingstid!

... må jo også være et rimeligere alternativ for deg som bruker treningsfilmer hjemme også dette? Du har tilgang til mange treningsfilmer for samme prisen som det koster å kjøpe en dvd?

Et tips fra meg til brukerne av Kvinneguiden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Aner ikke, jeg er medlem gjennom mannens jobb og betaler nesten ingen ting.

Hva med å sjekke sats.no og elexia.no? Sikker raskere en å vente på svar her..

Hei:) Jeg lurte bare på hvordan du er medlem gjennom mamman din sin jobb? Jeg har også pappa som får sånn rabatt, men hva er det jeg må gjøre?:) Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg lurte bare på hvordan du er medlem gjennom mamman din sin jobb? Jeg har også pappa som får sånn rabatt, men hva er det jeg må gjøre?:) Takk.

MANNENS jobb ;) Tror de færreste får rabatt gjennom en mammas jobb. Som oftest begrenser vel bedriftsrabatter seg til den ansatte og livspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...