Lady Lovelylocks Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har du denne? Hva syns du om den? Hva lager du? Jeg har nettopp prøvd min for første gang. Lagde en nydelig iskaffe. Så langt virker den bra. Blir spennende å prøve ut flere ting med den...
Leanne Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 vurderer å kjøpe denne jeg og.. Har du din fortsatt, er du fornøyd med den? Flere som har prøvd den??
Lady Lovelylocks Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har den fortsatt ja.. Den funker fortsatt. Glassene holder foreløpig, men de har begynt å sprekke. Bruker den ikke så ofte da. Men den var verdt de få kronene jeg betalte for den på Gooba.no
Clebra Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Har de, og synes den er genial mest pga størrelsen egentlig. Synes vanlig blender tar så mye plass. Lager smoothie, babymat, pesto, drinker, hakker nøtter osv.. Fungerer bra, og er lett å rengjøre!
Mixelite Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Min magic bullet blir stort sett brukt til knusing av linfrø og til det er den genial! Frøene blir malt til fint mel på null komma ingenting.
Anglofil Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Synes den er veldig bra, men vil bare gi et lite tips om at man kan få den på netthandelen.no. Der vant jeg den for en meget billig penge ift tv-shop. Mvh Yvonne
MarianneE Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har ingen Magic Bullet, men fulgte nøye og ivrig med på TVShop da den gikk som værst der. Bare de idiotiske skuespillerene som sukket henført og jublet over den minste ting som MB gjorde som irriterte meg.
Supramundane Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Jeg hadde MB før, men vi kastet den da vi flyttet. Var forsåvidt fornøyd med den de gangene den ble brukt, men som oftest ble den stående i skapet urørt.
Ayesh Skrevet 19. mars 2015 #10 Skrevet 19. mars 2015 Hei. Jeg kjøpte magic bullet igår. I dag lagde jeg milkshake av dadler og banan. Min Magic bullet klarte ikke å mose "dadler". De var bare hakket i små biter. Og ble liggende på bunnen av glasset. Jeg ville at denne skulle bli helt som bananer. Så man ikke kunne se biter av den
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Jeg kjøpte magic bullet på netthandelen for flere år siden og brukte den hver eneste dag i laaang tid, helt til den konka. Har ikke kjøpt ny siden jeg har en god kenwoodblender i tillegg, men magic bulleten var så genial mye pga størrelsen. Ah, savner den faktisk... Anonymous poster hash: 6a292...4b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå