Gå til innhold

Hvordan få et kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er 21 år, og kjæresten min er 21 år han og. han vil ikke ha baby for enhver pris, men det vil jeg. Han stoler ikke på meg med tanke på hormonell prevensjon, så han bruker kun kondom. Hvordan skal jeg slite ut kondomer for å få dem til å sprekke? Stikke nåler i? Trenger vanntette tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener det ikke seriøst at du skal lure kjæresten din??

Kan du leve med deg selv da etterpå?

Skrevet (endret)

Haha, kjæresten din har i alle fall vett nok til å ikke stole på deg i forhold til hormonell prevensjon.. Bare synd han tydeligvis ikke har vett nok til å dumpe deg!

Deler av innlegget slettet pga. personangrep. Sjå reglane.

Glow (mod)

Endret av Glow
Skrevet
jeg er 21 år, og kjæresten min er 21 år han og. han vil ikke ha baby for enhver pris, men det vil jeg. Han stoler ikke på meg med tanke på hormonell prevensjon, så han bruker kun kondom. Hvordan skal jeg slite ut kondomer for å få dem til å sprekke? Stikke nåler i? Trenger vanntette tips!

1.

Hvor egoist går det ann og bli!

2.

Sjønner jeg godt! (Han har vel sikkert misstanke)

3.

Håper han dumper deg så fort at du husker det inn i evigheten!!!!!

Gjest StockDama
Skrevet

stikk hull i kondomen...større sjangse for sprekk da.

Skrevet
stikk hull i kondomen...større sjangse for sprekk da.

Herregud!

Når du gir råd om det er du på samme lavmål som hun er :nei:

Skrevet

Det er vel strengt tatt det motsatte av vanntett du er ute etter?

Skrevet

dette er for dumt.

Lure folk til slikt.

Skrevet

Haha, du kan vel ikke mene du er seriøst ute etter et slikt tips??

*sjokket*

Gjest *nurket*
Skrevet

Dette må være et tulleinnlegg. Hvis ikke er TS helt utrolig patetisk og respektløs ovenfor kjæresten sin!!!

Hva om du blir gravid da, og han ikke vil at du skal beholde? Du beholder mot hans vilje, og det blir faktisk slutt mellom dere. Kan være han blir en engasjert far for det, men også sjans for at han ikke vil se noen av dere igjen.

Gjest StockDama
Skrevet
Herregud!

Når du gir råd om det er du på samme lavmål som hun er :nei:

Hun ga seg selv rådet i hovedinnlegget, og jeg regner med hun ikke mener det, for er hun så desperat etter å ødelegge livet sitt og kjærestens...da har jeg virkelig ikke ord....

Skrevet (endret)

Stakkar mannfolk og stakkars ungene.

Deler av innlegget slettet pga. sletta sitat og personangrep, sjå reglane.

Glow (mod)

Endret av Glow
Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Tenk med hodet!!!

du har mange år igjen! du er jo bare 21!!! :nei:

Skrevet

Beste tips, gå heller å finn deg en som vil ha barn. Er totalt lavmål å gjøre slikt, og skulla da igrunnen ikke hatt lov til å få barn i det hele tatt!

Skrevet

Fy faen, kvinnfolk som deg burde vært sperret inne på psykiatrisk avdeling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...