Gjest jente 15 år Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei:)! Jeg har gått på Yasmin 28 i snart 3 måneder og jeg reagerer sterkt på dem. Jeg er ofte kvalm og jeg spyr av dem. på bynnelsen spydde jeg først på en mandag. også onstag så fortsatte d bare, det føltest heller ikke ut som spysyke. jeg har spydd hveldig mange flere ganger av dem.Jeg synes at jeg har fått flere kviser enn hva jeg hadde fra før, men det kan jo være tenårene. Jeg har også fått mensensmerter når jeg har mensen, det hadde jeg ikke fra før.Men problemet som jeg begynte på p-piller på var at jeg hadde lav blodprosent og lite jernlager. hadde kraftige blødninger og har det fortsatt. jeg har snakket men legen min om dette. jeg vurderer og bytte til Micrognon? tror dere at dette er en p-pille for meg, tar hjerne imot opplysninger om Microgynon. og erfaringer! takk på forhond ! :)håper at noen kan svare meg, hilsen jente 15 år gammel.
lille katt Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det er vanskelig for andre å anbefale deg p-pille-merker. Det er så utrolig individuelt. Microgynon fungerer utmerket for noen, mens andre får kjipe bivirkninger av dem. Hvis du synes Yasmin gir deg uønskede bivirkninger, kan det være lurt å prøve en annen type. Det er vanskelig å forutsi hvilket merke som kan fungere for deg - du må nesten bare prøve deg frem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå