Gå til innhold

Årets influensa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliter med en langvarig influensa her, begynner å bli gal... :tristbla: Andre som har samme problemet? Det begynte med at jeg ble skikkelig tungpustet og fikk skikkelig hjerteklapp, før influensaen brøt ut dagen etter. Dette er nå fire uker siden. Etter fire dager begynte jeg å bli bedre, og dro på jobb. Så var det fire dager da jeg følte meg ganske bra, før det slo ut igjen, med tung pust. Og sånn har jeg nå vært i snart tre uker nå. Veldig sliten og tung i pusten. Det har blitt litt bedre, men det går fryktelig sakte. Har tatt røntgen og alle mulige blodprøver, og det er ikke lungebetennelse. Legen tror det kan være astma-bronkitt, eller rett og slett viruset som henger igjen. Innimellom er jeg også småsvimmel, og det er også samboeren min, som hadde influensa samtidig med meg. Er influensaviruset ekstra ivrig i år?? Andre som har samme erfaring? Håper jeg blir frisk snart....

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme erfaring her, begynte med svimmelhet og feber, nå går jeg bare i svime på jobb om dagene og blir i tillegg skikkelig anpusten når jeg gjør noe som er det minste fysisk anstrengende. Er også tung i pusten når jeg slapper av. Skikkelig irriterende da jeg aldri har opplevd noe sånt! Har egentlig masse energi etter å ha slappet av hjemme noen dager, men det hjelper liksom ikke.. God bedring! :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Samme her, influesaen var veldig sterk i 3 til 4 dager, så ble jeg raskt bedre, men nå etter 4 uker sitter den fortsatt i, får feber frysninger i løpet av dagen. Men kan gå på jobb etc, men slitsomt og ikke komme seg helt ut av den.

Gir den et par uker til, om ikke så får jeg gå til legen.

Fint å høre at man ikke er alene da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...