Nile Skrevet 27. april 2003 #1 Skrevet 27. april 2003 Har du en oppskrift på fruktkake med melisglasur, omtrent slik som kronprinsparet hadde til sitt bryllup? Tror denne kaken er mer vanlig i England, men det kan jo være håp?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. april 2003 #2 Skrevet 27. april 2003 Denne kaken heter Engelsk Richkake og er nydelig!!! Minnie
Pulsatilla Skrevet 27. april 2003 #3 Skrevet 27. april 2003 Her er en oppskrift på typisk britisk wedding cake - sett i gang hvis du vil bake selv (den skal lages minst 3 måneder før bryllupet! :o ) Står nederst på siden! http://www.weddingguide.co.uk/articles/rec...kingYourOwnCake Pulsatilla
Nile Skrevet 29. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2003 Takk for oppskrift på kake Pulsatilla! Den så forholdsvis komplisert ut, så jeg mistet motet litt... skal oversette skikkelig først, så får jeg kaste meg ut i det! Minnie - har leita i dagbøkene dine men ikke funnet oppskrift på kake - noe jeg har misset her eller ? :oops: Skulle gjerne hatt den skjønner du....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå