Gå til innhold

Strekkmerker på magen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Jeg er ikke gravid, men har fått endel sktrekkmerker på magen. Fryktelig stygt. De kom i vår en gang (husker ikke helt nå, men det var vel rundt april/mai), og er like røde og stygge fortsatt. Hvor lang tid tar det før de blekner?

Jeg fikk strekkmerker på lån og pupper i puberteten, men de er såpass bleket at de knapt nok synes. Men det er så mange år siden så jeg husker ikke hvor lang tid det tok før de gikk vekk/bleknet.

Er det noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før de blekner? Evt. noe jeg kan gjøre for at det skal se litt bedre ut? Selvbruning? Solarium?

Skal på badeferie i sommer, og håper da inderlig at de er "borte" til da. Da er de jo over et år gamle.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at det plutselig dukket opp et veldig rødt strekkmerke på magen,og det tok ca.et år,eller litt over før det bleknet.Men det blekner!

Skrevet

Jeg fikk masse strekkmerker på magen for 2 år siden ca pga vektøkning, og mine bleknet ikke ordentlig før i fjor sommer når jeg solte meg, så tror kanskje det funker..:) Men om solarium funker vet jeg ikke, men regner med at selvbruning hjelper i og med at det er noe som farger huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...