Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Vet ikke helt om denne tråden passer inn her men prøver.. Jeg har det sånn at jeg går i butikken, byen, jobb (overalt egentlig) og møter ulike mennesker vurderer jeg kroppen,ansikt,stemme,smil,holdning, og personlighet(på de jeg blir/er kjent med)Så tenker jeg på det jeg liker og synes er fint ved denne personen og tenker at "dette har jeg lyst på". Litt vanskelig å forklare men som at man går i butikken uten penger, så kan bare kikke ikke kjøpe, men at man da koser seg litt med å tenke dette har jeg lyst på, dette har jeg lyst på... Og som vennina mi påpekte så vil nok de fleste finne ting de vil"shoppe" hos de fleste andre mennesker. Så synes tanken på at noen også kanskje ville ha "shoppet" noe fra meg er litt koselig (sliter litt med selvtilliten/selvbildet) Flere som har det sånn? Skjønner hva jeg mener? Litt sært kanskje denne tankegangen.. men men bare gjør det automatisk jeg
Gjest rikkerikke Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Tenker nok ikke helt som deg, men litt i samme baner likevel. Jeg fleiper gjerne med venninner om at jeg for eksempel kan ta litt av leggene deres (mine er så tynne at det er vanskelig å finne støvletter). Det får være en trøst at om man tar alt man sr fint på andre og setter sammen til en person, så blir ikke resultatet så pent likevel, for man mister symetrien.
Gjest Pet Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Trodde det dreide seg om noe så interessant som kroppdels-hopping, jeg.
lille katt Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg kjenner meg igjen . Jeg vindusshopper hele tiden jeg, på andre mennesker. Har spesielt lyst på andres hår/hårtype, øyenbryn (ser så mange med fint formede øyenbryn) og hud. Kanskje sjeldnere at jeg har lyst på andres kroppsdeler? Jo forresten - hender og negler. Mine hender er så grove. Mest av alt vindusshopper jeg nok klær og sko og "stæsj" hos andre. "Alle andre" har så kul stil, tøffe støvletter, pynter seg med kule smykker og hårbånd og sånt. Gøy å vindusshoppe på levende mennesker . Og av til blir man jo inspirert også.
Kaori Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Trodde det dreide seg om noe så interessant som kroppdels-hopping, jeg. hihi jeg også! Gikk inn på tråden fordi jeg lurte på hva det var
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå