Gå til innhold

Bryllupsdagbok i ekspressfart


jacayl

Anbefalte innlegg

Nå er det bare kort tid igjen. Kort tid igjen til vårt bryllup.

Og det er hemmelig. H-E-M-M-E-L-I-G. Secret. Qarsoodi ah. Secreto.

*fjortis-fnising*

Vi tar med oss våre aller nærmeste venner og reiser bort. Setter oss på flyet og flyr avårde. Avgårde til et eventyr. Han og jeg skal bli oss.

Egentlig har vi vært oss lenge. Vi har mangla en ring med et helt spesielt navn på fingern og noen signatuerer på et papir. Ja, også etternavnet da. For jeg er gammeldags, jeg tar hans etternavn. Ikke fordi det er spesielt pent, og helt klart ikke fordi det er så spesielt. Men fordi det er hans, fordi det er navnet til barna våre, til familien vår.

Jeg kjenner han så godt. Jeg kjenner vanene og uvanene hans. Jeg vet at jeg når jeg jobber sent er det mat til meg når jeg kommer hjem, uansett hvor sent det er. Jeg vet at det henger "sure sokker" på sofaryggen hvis jeg ikke tar dem bort.

Og ikke minst kjenner han meg. Han vet at jeg egentlig har et forferdelig temperament, selv om jeg skjuler det for alle andre. Han vet at jeg hater å shoppe. Men han vet også at jeg kiler han timesvis hver måned, og at jeg rydder sokker etter han uten å kommentere.

Vi er oss, og nå skal vi få det på papiret også.

:rødme:

Endret av jacayl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Å, for et herlig innlegg :hjerter_rundt: Gratulerer så mye med det forestående bryllupet! Skikkelig stilig når det er hemmelig også :) Skal bli spennende å følge veien deres denne mnd. :) Kan jeg spørre hvor dere reiser? Og hvordan det hele blir?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med forestående bryllup! Jeg er også litt nysgjerrig på hvor feiringen finner sted? Men hvis det er topphemmelig-superhemmelig så får vi vel gjerne ikke vite det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :klem:

Så fint innlegg! Men er enig med Sandra i at dette hadde vært skikkelig vanskelig å holde hemmelig!

Du kan jo få utløp for tankene dine her inne, så slipper du å fortelle noe til andre :fnise:

Er godt å få luftet tankene sine. Skal bli artig å følge deg i forberedelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow!!

Jeg elsket kjolen å skoene dine... nyyydelige :)

Gratulerer så mye med :bryllup:

Skal dere ha fest å invitere familie og venner når dere kommer hjem da, eller skal det gå forbi i stillhet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være kjempe smart å slå det sammen... min far og hans kone giftet seg plutselig til sorenskriver og sl det i hop med 40års dagene sine, siden de begge fylte 40 omtrent samtidig:) Og det var en kjempemorsom fest med masse folk :)

guud så spennende :) du må fortell her etter dere har vært borte om brylluppet og turen :)

Skal dere være lenge borte da?

er det ingen så stusser på hvorfor dere reiser sammen med forloverne selv om ingen vet at de er det) og ikke har med dere barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jamen da så :) er jo ikke så veldig usannsyneliog å dra på tur med bestevenner nei :fnise:

oooo jacuzzi :-D Det blir nok deilg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat fått bekreftet at alle papirer er i orden. :) Så nå er alt det formelle klart.

Ellers så kjøpte jeg kjole igår, og det ble den jeg trodde det skulle bli (denne). Forloveren min var med, og hun fikk tårer i øynene.....

Fire uker idag! :D

:juhu: for 4 uker!!! det går jo kjempefort! Å så spennende!! :jepp:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *englefjes*

Hei :vinke:

Så utrolig spennende med hemmelig bryllup :-D

Hadde aldri klart å holde en så stor begivenhet hemmelig jeg, så all honnør til deg :-D

Du har forresten funnet deg en kjempeflott kjole og lekre sko :-D

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...