Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Lurer på om det er noe som hjelper mot mørk hud under armene. Det synes mye når man skal strekke armene, eller løfte noe. Prøver alltid å unngå det med andre tilstede. Takker for all tips!!Virkelig trenger hjelp!!
Gjest Gjest_e_* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Synes du skal ta en tur til legen da dette ofte indikerer insulin resistanse.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg fikk det etter å ha brukt et sterkt spritliniment mot svette under armene i alle fall, men det gik bort etter hvert!
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Synes du skal ta en tur til legen da dette ofte indikerer insulin resistanse. Jeg tror ikke det har noe med insulin resistanse å gjøre i mitt tilfelle. Ha vært hos legen og sa det er helt vanlig at huden kan være litt mørk under armene hos noen, og at det finnes masse produkter i markedet som lysner huden, men han har ikke anbefalt noe. Er det noen her som kjenner til noen kremer som hjelper? Vil være takknemlig for forslag.
Frk. Stella Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Det er ikke rett og slett pigmentforandringer pga bruk av parfyme/deodorant i sola da? Jeg har det nemlig, og skikkelig mørke flekker dukker opp i blant. For min del hjelper det å skrubbe huden ganske kraftig med jevne mellomrom, slik at "ny" hud kommer fram.
Gjest Dr Holm Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Jeg tror ikke det har noe med insulin resistanse å gjøre i mitt tilfelle. Ha vært hos legen og sa det er helt vanlig at huden kan være litt mørk under armene hos noen, og at det finnes masse produkter i markedet som lysner huden, men han har ikke anbefalt noe. Er det noen her som kjenner til noen kremer som hjelper? Vil være takknemlig for forslag. Grunnen til at det er "helt vanlig" hos noen er nettopp at insulinresistens slett ikke er uvanlig. Alvorlig derimot, det er det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå