SilkeSatan Skrevet 4. juni 2008 #81 Del Skrevet 4. juni 2008 Godt å vite at du er i live! *phew* Hmm.. Så snodig det med det første intervjuet. Kanskje de prøvde å være "nytenkende"? :gjeiper: Ikke fiber?!? *sjokka* Shit.. Hvor i all verden er du hen a? Trist å høre det med Wien, men dere holder vel kontakt via mail osv? Vet aldri om deres veier krysses igjen vettu Håper du har det bra og koser deg i varmen Skulle ønske dagene mine fløy like mye som dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 4. juni 2008 #82 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei. Godt du ikke har forlatt oss Håper du nyter finværet og at du får tilslag på et av intervjuene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #83 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har lite å fortelle...lite som skjer..snart ferdig med hovedoppgave, skal bli deilig...Ellers fått avslag på to intervjuer så langt..selv om jeg sto på andre plass...Tror jeg venter til sommeren og stikker innom å leverer søknad personlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 22. juni 2008 #84 Del Skrevet 22. juni 2008 Lykke til med innspurt på hovedoppgava!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 23. november 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 23. november 2009 Takk Ottine! Jeg ble ferdig til slutt, men fikk veldig nok av internett og PC på samme tid..men jeg er her ennå da, sånn avogtil.. Fått jobb, jobber hele tiden og trives godt;) Men lite flink til å skrive dagbok, fremdeles, som jeg skrev i begynnelsen...har aldri vært flink til det,...heller ikke her desverre. Håper det står bra til med dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 23. november 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 23. november 2009 Aiai! Har en ting til å melde forresten! I morgen har jeg treårs jubileum på kvinneguiden! Hurra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå