Gå til innhold

Dagens trivialiteter


smaksløk

Anbefalte innlegg

Har sittet her inne i vel halvannet år nå...har aldri fått til å skrive dagbok på "skikkelig", så hvorfor ikke prøve her. :)

Sitter å tenker på alt jeg sikkert burde gjort, ikke minst lagt meg, men pyttpytt...det går som regel bra likevel. Er uendelig flink til å utsette ting og prioritere alt annet først.

Typisk søndag i dag, sov aaalt for lenge, vært å spist middag med gode venner, strikka litt, hørt lydbok og resten av kvelden er vel strengt tatt brukt her inne.

Har veldig lyst å begynne å strikke meg en slags jakke, har alpakka ull klar, men mangler bare mønsteret som jeg er hundre prosent fornøyd med. Gir meg ikke ut på et slikt prosjekt uten å vite at jeg kommer til å bruke den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: til dere som er inne å smugkikker..det er helt lov.

:sur: skulle på en liten fjelltur i morges, men venninnene mine dumpa meg for å løpe ærend. Hadde virkelig hatt godt av å komme meg ut, men orker ikke dra helt ut dit vi skulle på egenhånd...i tillegg er det strålende sol og en kanskje 13 grader ute..

jaja....får gjøre noe annet da, :kaffe: får vel jobbe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg ikke like flink å jobbe som Michael Blomquist og har fotografisk minne som Lisbeth Salander... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så alt for flink å utsette...alt jeg skulle ha gjort og litt til...det går som regel godt til slutt, bare med litt ekstra stress og litt for lite søvn i slutten. Skjønner ikke hvorfor jeg skal utsette meg for det hver gang. Det er vel kanskje bare slik jeg er...Sitter her inne, leser meg igjennom alle dagens aviser, fra de lokale til de store stygge sladre avisene, bruker mer tid på å svare folk jeg ikke en gang kjenner her inne om hvordan takle en eller aen liten ting til tips om reiser..klare ikke å slutte. Er deilig å se at jeg ikke er den eneste da, og er også deilig å kunne snakke med noen midt på natta, uansett hvor de er eller hva de gjør.

Irritert meg litt over noen gjester i dag, og lest meg igjennom den store stygge gjeste tråden, skjønner ikke hvorfor noen finner glede/tilfredsstillelse i å være frekke i kjeften med folk de ikke engang kjenner, men så tenker jeg at de færreste egentlig bryr seg i det hele tatt likevel. Det jeg likevel ikke skjønner i hele argumentasjonen for og i mot gjest er hvorfor det er problem å registrere seg i utgangspunktet. Er jo anonym her uansett hva du kaller deg, og om en ikke vil ha eventuelle fetisjer som vedheng på nicket sitt kan en vel bare ha to? Er selvfølgelig mange her som oppfører seg akkurat som en skal, men er disse få da som ødelegger for flertallet og som tror at de kan slenge ut både eder og galle bare fordi de kaller seg for gjest... Må innrømme at fra første dag jeg ble medlem har det vært en eller annen gjest som prøver så godt de kan å gjøre kg livet surt for de fleste. Skjønner virkelig ikke problemet. Misforstå meg rett, det er bare snakk om den ene, eller den andre...

Er det noen andre enn meg som sitter her å funderer på urelevante ting her i natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp hjem fra jobb. Lang dag. Har begynt å høre på ny lydbok, Folket på innhaug. Får livet vårt i dag til å høres så bra ut, slippe å bære vann eller bekymre oss over ting som folk ikke bryr seg om lenger...

Prøve å få jobbe litt mer i dag, ble her litt for lenge i går så er vel på tide å brette opp armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei- titter innom og ønsker god helg!

Har lest "Folket på Innhaug" for leenge siden- vet jeg synes den er fin, så jeg har planer om å lese den om igjen en eller annen gang..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk :) Leste den ferdig i går kveld, har lest den før også, veldig fin bok ja, enig.

God helg til deg også Ottine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har jeg det akkurat nå : :digge::danse: , sånn ca.

Har nettopp stappa i meg en hau med knekkebrød dippa i liptauer og leverpostei og spist ca et glass med pickles...mmm

Skal ha en rolig kveld i kveld. Har vært å kjøpt meg ansiktsmaske, hårmaske og appelsinlukte lys og skal kose meg med ei bok. Kanskje jeg har sett verden begynne, jeg har sett et stjerneskudd har spart denne litt på denne :)

Nå skal jeg iallfall ringe en venninne å høre hvordan det gikk på daten hennes i går kveld :) Lever på andre nå som jeg ikke dater selv lenger.

Så skal vi på kino i morgen, se 2046, gleder meg, kantonesisk, japansk og mandarin, med tysk tekst...kan det bli bedre? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Titter innom på dagboka di.:rosasmil:

Skjønte ikke helt den med at du hadde blitt dumpet for å løpe ærender...hytteturen? Huff da.. Hehe!

Ellers så hørtes det både deilig og lurt ut med ansiktsmaske og bok. Burde benyttet sjansen jeg og med mannefri, barnefri og jobbefri helg.. I stedet har jeg tilbragt aaalt for mange timer her på KG. Ikke særlig smart. :forvirret:

Håper du får en kjempefin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amles!

Vi hadde planlagt en liten fjelltur, men så droppa de den til fordel for å løpe ærend...så jeg ble sittende her i steden da.. :sur:

Men, de gjorde det godt igjen i går. Gikk på kino, så gikk vi å spiste og gikk videre på kafe etterpå. Deilig søndag! :)

Prøver å ta meg en time avogtil med bare slappe av, utrolig deilig å bare ligge å høre på lydbok samtidig så du pleier deg selv med en maske eller lignende ;) Du får sette av en time i kveld da, siden du ikke fikk gjort det i helga. Sette lapp på soveromsdøra med "ikke forstyrr" :jepp:

Ha en flott dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Da var vi i gang med ny uke, ja! Deilig at mandagen er unnagjort - er av og til litt tregt å komme i gang etter helg.. Men det går som regel bra!

Har du noen ansiktsmaske å anbefale , forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...jeg bor ikke i Norge så vet ikke om de har de samme der som her. Jeg kjøper meg ofte bare disse billige engangspakkene. Her heter de My face...Men prøvde en nå som var veldig bra, hormocenta skin care anti stress maske med aloe vera. Akkurat det jeg trengte :) Så lenge innholdet i dem er noe lunde naturlig tenker jeg det er bra. Laga meg selv engang, med sitronmelisse, malte mandler og hasselnøtter og litt olivenolje. Ble ikke så værst. Men egentlig mer gris enn hva jeg fikk igjen for det...

Men har du sett denne tråden?

Nå er siste kaffekopp drukket og jeg skal på jobb. Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for link! :) Var på spa for noen uker siden og fikk en helt nyydelig fuktighetsmaske... Men alt er jo nydelig på spa!

Ønsker deg ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aarhh..det hoertes helt fantastisk ut. Er alt for lenge siden jeg har vaert paa spa! Proever aa faa booke meg en masage snart hadde gjort godt! Forresten, kom paa, den beste masken jeg har proevd er kanebo sin, var paa spa i Kitzbuehl sist vinter, heeelt utrolig deilig. Kanebo har egentlig mange gode produkter, men er litt dyrt eneste..

Jeg feiret Kinesisk nyttaar i gaar, saa naa er det altsaa rotta/musa sitt aar, og vi forlater mitt grise aar..Vi spiste hotpot, putta oppi alle de muslinger, blekkspruter, skjell og snegler vi ville spise, og andre groennsaker og slikt ogsaa daa. Helt utrolig godt. Sitte aa lage maten sammen mens vi plukker. Ble selvfoelgelig litt for sent...saa litt sent aa komme i gang med jobbing her naa, men vi gjoer et forsoek!

God helg til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, for en dag...jobb gikk greitt, men synes forferdelig synd på meg selv da det var stårlende sol ute. Ferdig til halv fire, så tenkte jeg skulle belønne meg selv med litt shopping. Er elendig på shopping. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en film eller noe til å kose meg med i kveld. Er så lei av dubbet TV. Så endte opp med bare å kjøpe mat og en yoga video på tysk... Så nå er det bare å brette opp armene tenker jeg og komme meg inn i zen...

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååååååååånei....jeg glemte morsdagen,..har huska på den hele uka, men i dag glemte jeg det helt!!!! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Jeg sneik meg inn her :) Jeg blir så nysgjerrig jeg når folk er inne i min!

Hvor er det du bor foresten?

Jeg også glemte den sånn halvveis, mamma så litt skuffa ut. Men så har jeg fortalt henne at jeg har en plan ang hennes morsdagsgaver, bursdagsgaver og julegaver da.

God natt! Nå skal jeg prøve å få sove litt her.. Skal opp om tre og en halv time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt greitt ;) Bare koslig med besøk.

Du glemte den iallfall ikke helt da...jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå...

Jeg bor i Wien for øyeblikket.

God natt til deg også! Må vel prøve å legge meg jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Håper du har sovet godt :)

Hmm, du kan alltids gjøre det godt igjen! Det går det :) Menn gjør det til stadighet ;)

Wien ja, så spennende da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...