smaksløk Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei Mim! Tusen takk :bukke: Blir spennede dette her! Er jo alt noen tantunger fra før da, men er plutselig så lenge siden de var små.. blir kos! Enig, stektris er ikke det mest spennende...men det er nå godt likevel ------------------------ Ok..har fått meg mine kopper med kaffe i dag og, det er seriøst blitt sommer her på noen dager! Utrolig deilig. Gikk rundt i bare genser i går, og det var nesten for varmt i sola! Må snart ta et tiltak når det gjelder å skrubbe opp føtter og gjøre dem klare for dagslys... hehe..uff. Blir en travel uke, så får komme meg tilbake til arbeidet..måtte bare ha en liten pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 25. februar 2008 #42 Del Skrevet 25. februar 2008 Kjenner til den der med å snu døgnet feil vei. Og det har også blitt vår her hvor jeg bor iallefall. Idag skinte sola så fint når jeg våkna første gangen, og den skinner enda Jeg gikk i bare genser istad når jeg skulle til legen. Og jeg svetta. Mulig jeg hadde feber men anyways, varmt og dielig Så koselig med småfolk i familien! Ha en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 26. februar 2008 #43 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei hei! Høres herlig ut med litt vårvær Her glimter det til innimellom, men så plutselig begynner det bare å regne igjen.. Kjipt. Gleder meg til det blir skikkelig vår og jeg kan finn frem tynne jakker og sånt Håper du har en bra uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Marihan og Silkesatan Er deilig med vår! Elsker å slippe å kle på meg femtusen lag før jeg ruller ut døra. Er helt utrolig hvor fort det snudde da, for noen uker siden gikk jeg i fullt ullundertøy og frøys rumpa av meg!!! Travle tider her, reiser hjem om bare noen uker så er mye som må ordnes.. Skal ha ei uke til å kose meg da før jeg drar! Ser veldig fram til det! Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 27. februar 2008 Ahhh.....nå har jeg blitt syk også sitter å snufser å nyser hele tiden og er slakk, men ikke syk nok til å kunne ligge hjemme.....så utrolig kjipt...måtte bare inn å klage litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 27. februar 2008 Laaang dag. Nettopp kommet hjem, skal bare slappe av litt på kg før jeg legger meg Er så utrolig lei av dubba tv, skjønner ikke vitsen med det. Mandag er super tvdagen her, med greys, desperate housewives, csi osv men alt er dubba....blir gal. jaja...bare tre uker nå til jeg skal hjem...blir litt trist å dra. Gruer meg, for liker meg så godt her nå. Merker jeg spiser så mye jeg kan av den maten jeg vet de ikke har hjemme for det er det eneste jeg har tid til for øyeblikket...skal muligens ta meg litt fri i helga da med litt sightseeing. Har så lyst å stikke til Belvedere, et slott her der Gustav Klimt sitt maleri Kysset henger. Kan ikke ha vært her såå lenge uten å ha sett det i det minste! Så har jeg litt lyst å stikke på en opera og...får se. Somregel er jeg litt dårlig når det kommer til stykket med å faktisk komme meg ut døra. åsså har jeg store planer om å shoppe masse kule ting før jeg kommer hjem spørs bare hvordan jeg skal få plass til alt. Må nok sende en del uansett, så må nok begynne med pakking om ikke så lenge...kjipt.. nå skal det iallfall soves!!! Venninna mi som dro til US sist uke ringte meg i natt, hun hadde regna litt feil på timene, så snakka i noen timer så var det plutselig veeeldig sent. Skal bli godt å få tatt igjen! Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 28. februar 2008 #47 Del Skrevet 28. februar 2008 Hallo! Sikkert rart å dra når du har vært der en stund ja... Men tror du ikke det blir litt godt å komme hjemme til Norge også? Hva slags mat har de der som de ikke har her da?? (Nysgjerrig-matvrak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. februar 2008 #48 Del Skrevet 28. februar 2008 Dubber de alle mulige slags program? Hva er egentlig vitsen med det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 28. februar 2008 Amles; hehe...fra et matvrak til et annet, liptauer for eksempel, så vidt jeg vet i det minste, en slags smøreost med agurk, løk, paprika, tomat, chili..kan spise en hel pakke med knekkebrød og den lett. Ellers veldig bra utvalg på kjøttpålegg, oster, for ikke å glemme winer schnitzel da..ikke at jeg kommer til å savne det sånn..så har vi jo noen dårlige etterligninger hjemme..Egentlig er jo maten her veldig lik hjemme, har for eksempel mange varianter av komle her, vi har litt å lære der. Men joda, blir greitt å komme hjem og, er alltid det, føler bare det har gått så altfor fort. Marihan: De dubber alt! Eneste jeg har sett som ikke er dubba er franske spillefilmer og da skjønner jeg ikke bæret likevel. Skal visst være mulig å skifte til orginal på enkelte programmer dersom en har tv, men jeg har bare tv gjennom dataen og da går det ikke.. Begynner å bli mektig lei kan du si. Blir en del kino gåing, for er heldigvis to kinoer her i byen som bare sender orginal versjonene. ----- Hadde farvel lunsj med de jeg jobber med i dag, selv om det er et par uker til jeg faktisk drar, men er ferdig å jobbe i neste uke så da blir det pakking og sightseeing. Har veldig lyst å stikke å stå på ski en gang til før jeg drar også, de nypreparerte skiene mine står i hjørnet her å samler støv... Men vet ikke helt hva jeg skal prioritere. Tror jammen jeg har klart å blitt allergisk mot pollen eller noe slikt også. Har de siste dagene hatt ei nese som renner konstant og hatt slør foran øynene, trodde det var vår forkjølelsen som kom snikende, men en som spurte meg i går om allergien min også ( han har tydeligvis allergi også) hadde slått ut, da slo det meg plutselig at siden det har vært strålende sol og ganske så varmt her de siste ukene kunne være det. Aldri hatt noen form for allergi så tenkte virkelig ikke på det. Gikk innom apoteket i dag og konsulterte litt, fikk noen piller og nå har jeg det egentlig ganske bra...Gjenstår å sjekke hos legen da, og håper egentlig jeg bare er forkjøla, for virker veldig stress å måtte poppe piller vår og sommer... Gleder meg til helg nå! Da skal jeg kose meg i byen, lurer på hvilke sightseeing mål jeg skal krysse av på lista, eller om jeg bare skal shoppe meg ihel...Har store planer om å komme hjem med en garderobe en ikke finner på HM hjemme hehe...tror visst jeg har snakka om dette før...menmen. Små gleder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 29. februar 2008 #50 Del Skrevet 29. februar 2008 Hallo igjen.. Du får alliere deg med noen da vet du, som sender deg litt godbiter en gang i blant. Har en spansk venninne og hun har helt dilla på Stratos, sender eller tar med når vi møtes.. Shopping høres bra ut det. Eneste som er kjedelig hvis den er for planlagt, så synes ihvertfall jeg at jeg aldri finner noe. Sightseeing høres også bra ut, avslappende. God helg! Nyt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 29. februar 2008 #51 Del Skrevet 29. februar 2008 Ha en fin helg, Smaksløk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #52 Del Skrevet 29. februar 2008 Gooood helg folkens!!! Det er så deilig! Vet den kommer til å gå fort, men likevel, så utrolig deilig!!! Her skal det nytes! Amles: forstår veldig godt at hun er hekta på stratos, hehe, av alle ting. Skal nok alliere meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 3. mars 2008 For en deilig helg. Gikk å tusla rundt inne i sentrum på lørdag å kikka på alle de flotte bygningene, er litt rart når jeg er der for alt virker så uvirkelig, som om jeg egentlig ikke er her...Har vært helt vanvittig vær her denne helga, så vidt det gikk an å gå rundt for blåste sånn at det var vanskelig å gå. Så etterpå at det var "emma" som herjet og at folk faktisk har blitt drept her denne helga på grunn av uværet...Jeg satt derimot på Starbuck's store deler av lørdagen og kosa meg med kaffe og milkshake, og en god bok. Så tusla jeg og venninna mi på kino etterpå og så Sweeney Todd. For en rar film. Jeg elsker Johnny Depp, og denne filmen var kanskje nesten litt i meste laget "Depp dose". Men bra likevel. I dag har jeg slappa av hjemme. Ei venninne kom over med pizza og vi så på tv store deler av kvelden. Ganske deilig å bare flate helt ut og lade opp for den nye uka. Kommer til å bli mye jobbings så trenger all energi jeg kan få! Ble hverken shopping eller noe museum på meg, hadde planer om det, men får vente til uka...hehe, er egentlig typisk. Jeg liker ikke så godt shopping, så må tvinge meg selv til det før jeg drar en gang.. Er vel på tide å ta kveld. Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mars 2008 #54 Del Skrevet 3. mars 2008 hei,hei komme å hilse på deg og da,siden du er så flink til å besøke meg Litt forvirra etter å ha lest her,hehe Du bor i Wien nå,skal snart flytte hjem til NOrge.... Du skal bli samboer med en som bor i nOrge eller med en du er kjæreste med i Wien og som blir med deg? *her må man få med seg alt vettu :klø: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei du Takk for besøk! Stemmer det meste der ja, men han bor i Norge da. Jeg var bare så heldig at jeg kunne reise bort en liten stund hehe... -------------- uff for en mandag, stormen er over, men jeg føler jeg ikke har fått noen søvn i det hele tatt i helga..Typisk mandag med andre ord...Ting går treigt, gjesper hele tiden og venter på helg.... Skal en tur på butikken før den stenger...så må løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. mars 2008 #56 Del Skrevet 3. mars 2008 Mandager er ikke noe særlig nei. Er jo helt umulig å legge seg tidlig på søndager! Håper du får en bra uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 4. mars 2008 #57 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei KJipt at du ikke fikk gått på sightseeing eller shopping i helgen da, men det hørtes ut som om du koste deg mye for det! Ha en fin uke! Og, mandager suger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 6. mars 2008 #58 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei hei! Tok mandagen fullstendig knekken på deg eller? Snart helg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 9. mars 2008 #59 Del Skrevet 9. mars 2008 Titter innom! Lenge siden jeg var her inne.. Wien er en fin by! Jeg bodde i Østerrike et år og var i byen - dessverre- bare ei helg - men du verden for en flott by! Du får prøve å få med deg litt av hva den kan by på i den korte tida du har igjen der.. om du har mulighet, da. Arti`språk der nede, forresten - og den dubbinga er jo bare helt forferdelig.. Håper du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 17. mars 2008 #60 Del Skrevet 17. mars 2008 Hajjo ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå