Gå til innhold

Dagens trivialiteter

smaksløk

Anbefalte innlegg

Hehe...ja, skal ta en telefon nå å unnskylde... :)

Sov godt til slutt...men alt for lenge...ta det igjen ikveld ;)

Trives veldig godt her, men får ikke spasert rundt å gjort halvparten av de "turist" tingene jeg kunne tenkt meg...ahh...alt for mye og ta seg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får gjørra det :)

Ja, jeg sov heldigvis ikke for lenge, men så slokna jeg jo på senga når jeg kom hjem da :klaske:

Du får prøve å ta deg ett par dager og være turist da vettu :)

Hva gjør du foresten i Wien, om det er lov å spørre? :)

Ha en fin kveld/natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber her en periode, men har desverre ikke så lenge igjen. Mye å avslutte før jeg drar så er ikke så lett å være turist nei..men skal prøve å ta noen dager før jeg drar i det minste ;)

AIai, for en uke! Har jo ikke hatt tid å sjekke innom her engang nesten. I går hadde vi en bursdagsfest for en på jobb så ble sent...og desverre ikke kommet helt inn i jobb modus i dag...Har noe greier jeg må få gjort før neste uke. Vi får se hva jeg får til. Hadde iallfall passa på å skaffe meg en mikromiddag, sjokolademousse og en cola for å få en god start på søndagen ;) men nå sitter jeg her å stirrer da..

Forøvrig har Ricki Martin og Emma Thompson vært her i Wien i uka, på FN's konferanse om Human Trafficking. Ei venninne jobber der og var med i organiseringen og var så "heldig" å få møte de. Diskusjonen på festen ble selvfølgelig heftig om Ricki er homofil, bi eller ikke. Hun mente ikke hun hadde fått slike vibber, men hvem vet...Vi feiret iallfall med å ta la vida loca på karaoke..hehe. Har ikke stemme idag. Hater at de ikke har røykeforbud her nede, jakke og bukse stinker røyk... :(

Jaja..får vel kanskje bli vaske dag i dag da, egner meg ikke til noe særlig hjerneaktivitet i dag...

Har nettopp lest ferdig Pan. God bok. Fikk meg til å savne den norske naturen, og tenke over hvor vanskelige jenter kan være til tider..Enkelte ting endrer seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Takk for det. Joda, spennede, men stressende og! Sitter bare å stirrer rett frem i dag...skjønner ikke hvorfor disse ukene går så altfor fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :)

Høres spennende ut å jobbe i utlandet.. *drømme*

Også har du fått møte to kjendiser! Om Ricky martin er homo eller ikke, har jeg aldri fått taket på. Skal spørre min homsekollega da jeg møter han. Han påstår at han har den beste radaren på det punktet, selv om han har en tendens til å tro alle er homo (de bare vet det ikke selv enda..hehe!)

Jeg er på nattevakt i natt, stuptrøtt siden jeg ikke fikk sovet på dagen. Har holdt på med sisyfus-arbeid i hele dag. Den evindelige klesvasken som aldri tar slutt! Grrrr... ;)

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg på nattevakt...særlig hvis du ikke fikk sove i dag pga klesvask...tror jeg lett hadde sovet over den!

Var ikke jeg som fikk møte dem desverre...fikk ikke tid til å gå på konferansen, men ei venninne som jobber der som referete. Hehe, spør kompisen din du! Venninna mi stod fast på hun kunne ikke strekke seg lenger enn til bi, for hun hadde fått tatt bilde sammen med han og var dermed sikker :fnise:

Er vel på tide å legge seg...sliter sånn med å komme meg opp på morgenen! Natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja, når man ikke vil at tiden skal gå fort, så gjør den det, og vice versa.

Og ang det med at Ricky Martin er homo eller bi eller hva har jeg stusset en god del på i det siste også egentlig.. Håper det finnes et svar der ute ett sted.

Håper du har hatt en fin start på uka da :) Og at du har fått gjort litt og sovet godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja, alt en kan spekulere i ;)

Sov veldig godt! Men har hatt en nokså travel start på uka! Kom nettopp hjem fra en paneldebatt med Ambassadørene fra Serbia, Bosnia, Slovenia, Storbritannia og Montenegro (alle til OSCE). Der det selvfølgelig ble en heftig debatt om Kosovo. Veldig interessant. Blir spennede og se hva som skjer de neste dagene..

Tror jammen jeg skal krype rett til køys i kveld! Helt utslitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TaKK for det Silkesatan. :klem:

Tilbake til kjedelig hverdag igjen...sitter å slurper i meg kaffe for å prøve å få øynene opp. En eller annen idioooot som har ringt meg gry tidlig på morgenen både i dag og i går, og jeg klarer ikke finne ut hvem.. :kjefte:

wow...kommer ikke på mer å skrive her engang...for et liv ;) hehe...bare jobbing for tida. Lite spennede. Min gode venninne fra Taiwan har reist tilbake til USA :( fått seg greencard og skal begynne sitt nye liv der. Typisk, hun jeg alltid kunne ringe og gå på kino når som helst, eller ut å spise...:sukk:

Jaja,...får prøve å få gjort noe i dag da...

må i tillegg til jobb få vaska klær, og helst vaska det lille krypinnet mitt...begynner å bli på grensa nå...så må jeg handle mat...kjedeligeste jeg vet...glemmer alltid hva jeg skal ha når jeg er der, og kjøper alltid andre ting enn det jeg trenger.Prøver å lage liste, men den blir som regel veldig kort da..bare melk liksom..så kommer jeg hjem finner ut at jeg mangler både det ene og det andre. Ustrukturert..

Til tross for all klagingen min her...God helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er det fredag der du er og? :ler: Neida, bare jeg som prøver meg på en rævva spøk.

Kjipt med hun fra Taiwan som flyttet til USA da. Men det finnes vel fler der du bor som du kan finne på ting med?

Og ang det med å skrive lister og sånt når man skal på butikken, det prøver jeg meg på og, men det går like dritt hver gang.. :fnise:

Ha en god dag, og forsåvidt god helg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk ;)

Joda, det er litt for mye fredag her for min del akkurat nå..og det er jo selvfølgelig andre jeg henger med også, men hun var alltid med på alt og var så koselig å henge med. Vi kunne gå på kino å bare være der hele dagen for så gå fra restaurant til kafe til ny kafe osv. Bare kose oss. Men men, det er jo snart slutt på mitt opphold her også, så blir veldig mye jobbing fremover og prøve å presse inn de tingene jeg har lyst å gjøre før jeg drar...

Sitter her å utsetter nå, så får vel komme meg tilbake til det jeg holdt på med..

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, så koselig!! Marihan også:) Velkommen velkommen! Skal seriøst legge inn litt :danser: heldigvis ingen som kan se meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dag! Starta utrolig bra med å ligge på sofaen med vinduene vid åpne og sole seg i den (plutselig blitt) utrolig varme sola!! Digg, jeg eeelsker våren, og den er her! I dag så jeg at knoppene på treet rett utafor spratt opp, så jeg skal sjekke om det er små blader i morgen! Dette har jeg nemlig følgt med på de siste dagene..hehe..uansett, lå der på sofaen mens sola steika, fuglene kvitra og livet var deilig!!!

Så måtte jeg jo prøve å få gjort noe etterhvert, blant annet vaska klær som ikke ble gjort sist jeg sa jeg skulle....pakka sekken og gikk til nærmeste vaskeri (jada, dritkjedelig, har ikke vaskemaskin her...), men siden det er lørdag var det selvfølgelig fullt..så måtte tusle videre. Fikk heldigvis tak i en maskin i det minste på neste sted, men da jeg skulle ta "load" nummer to var det ei kjerring som tok maskinen :( så jeg får vente med den til en annen gang...gidda ikke vente lenger, så stakk hjem igjen.

Tenkte jeg skulle stikke på kinamaten å kjøpe middag i dag, er jo lørdag tross alt, og så hadde jeg tenkt det samme i går, siden det trossalt var fredag....men ble ikke i dag heller.. så i morgen er den store kinamat dagen! Er så utrolig søte de som jobber der, er en liten familierestaurant! Får helt ufattelig mye for pengene også, det gjør en vel generelt her når det kommer til mat, men uansett, jeg kjøper vårrull til forrett ( som er som en gigantisk konvolutt!), en eller annen rett som frister, som regel stekt ris....litt kjedelig, jada, jeg vet det, men er veldig godt og da! Så får jeg heller aldri heelt til å lage det selv...ikke samme smak liksom. + ei halv falske vin (dvs 1og en halv liter!! Dama er så koselig, hun tømmer over fra 3 litersflaska så jeg skal "slippe" å kjøpe hele..hehe)..uansett, altialt, ca 80 kroner. DET gruer jeg meg til når jeg kommer hjem til Norge...de kjipe prisene, husker sist jeg var hjemme, fikk sjokk på gardermoen da jeg skulle kjøpe en melkesjokolade og to flasker farris, til den nette sum av 75 kroner!! helt sykt...uansett..litt langt om mat her,...men gleder meg sånn til i morgen ;)

jaja...ellers bare vert litt med ei venninne og faktisk skrevet et postkort til venninna mi som dro, skal sende det i morgen.

JA!!! forresten, fant nettopp ut at svigerinna mi er gravid !! :juhu: så nå blir det to smårollinger i familien i år, for hun andre svigerinna er også gravid....står i! ;) Det blir nå i det minste koselig å komme hjem til...

Nå har jeg utsatt lenge nok her tror jeg...selv om det er lørdag, så må jeg nok hoppe til sengs...irriterer meg sånn over at jeg snur døgnet så lett, men ikke den "rette" veien,..og snart er det mandag igjen...

nattinatt... :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Smaksløk! :vinke:

Nå fikk jeg ultralyst på kinamat! Jeg liker også stekt ris, selv om jeg nesten får dårlig sanmvittighet når jeg bestiller det - det er jo litt kjedelig.

Blir du dobbelt-tante? Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...