Ottine Skrevet 18. mars 2008 #61 Del Skrevet 18. mars 2008 Håper du har ei fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 3. april 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 3. april 2008 Hei!!!! I'm back! Så koselig å se at så mange har vært innom... Siste uka mi i Wien fikk jeg gjort en hel haug med sightseeing, shopping og henge med alle vennene mine. Men måtte betale ned internett og telefoner o.l. så ble kobla av nettet. Fikk sendt av gårde en ca 50 kilos flyttelass som enda ikke er kommet fram, og trikka meg rundt hele byen noen ganger, tok turen innom Belvedere, et fantastisk slott der Kysset til Gustav Klimt henger, + mange andre flotte bilder, bla. Monet og Munch. Var også innom en del andre kunst museer o.l. Føler liksom jeg må se de tingene når jeg har muligheten. Så kom noen venner som har flytta fra Wien alt på besøk den siste helga jeg var der, og vi fikk spist og festa fra oss akkurat som i gamle dager, skikkelig koselig! Men nå er jeg tilbake da, bor litt rundt om kring for øyeblikket, for leiligheten jeg skal kjøpe er ikke klar ennå, så er på mellomplassering, litt frustrerende og ikke kunne pakke ut og strø tinga mine rundt meg, men får bare huske på at det er bare for en liten stund. Hadde en flott påske på hytta, med mye snø og sol, men var nettopp kommet hjem så var ganske utslitt. Nå sitter jeg inne i en fjord og skal skrive hovedoppgave ferdig, men fy så vanskelig å komme i gang...Er så mye annet gøy å gjøre på. I dag så jeg en hel flokk med niser som velta seg rundt i vannet, skikkelig stilig. Tok en masse bilder, men ble ikke så bra. åsså har jeg sett en hel masse på TV!! Kjempe deilig! Ikke dubba i det hele tatt! Og masse morsomme reklamer, ingen som forstår meg, jeg sitter der å følger med på ALT! Litt gale, men det blir nok bedre snart...Er bare så fryktelig gøy med en TV som ikke er dubba!! Jeg nyyyter det Åsså mange nye programmer jeg ikke har sett før. Stor koser meg jeg. Og håper Silje vinner farmen..hehe Joda, her var vel en liten oppdatering fra meg de siste ukene, har egentlig vært litt deilig å ha en liten pause fra internett også. Noen som ble lurt på tirsdag? Det ble jeg...broren min sa at fødselen var i gang..litt tidlig, men det gikk bra..Jeg fikk jo helt sjokk og sprang inn til de andre å hylte at fødselen var i gang...så ringte jeg til min niese, og da hun svarte at hun var på ikea med mamma, skjønte jeg jo noe var galt...lettlurt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 3. april 2008 #63 Del Skrevet 3. april 2008 Deilig å være tilbake på KG el ? Høres jo ut som du storkoste deg den siste tiden i Wien, og at du ikke akkurat har hatt det vondt etter at du "kom hjem igjen" Kjipt å bli lurt av aprilsnarr da. Jeg ble heldigvis ikke det, for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 4. april 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 4. april 2008 Superherlig;) hehe....lurte litt på hva som foregikk her da, må inrømme det... Jeg blir nesten alltid lurt av denne ene broren min, er visst litt lettlurt jeg... Ellers lite som har hendt siden i går. Jeg så faktisk en hel haug med niser uti fjorden her i går. Veldig spennede...det skreiv jeg visst i går også ser jeg nå..jaja. Er bare så deilig å se sjøen igjen etter å ha vært landfast så lenge. Det var den tingen (uten om TV hehe...) jeg savna mest tror jeg...Sånn er det, kommer man fra Norge blir man avhengig av vann i alle former...regn, fjorder, sjø, snø osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 4. april 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ups...dobbel... Endret 4. april 2008 av smaksløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 4. april 2008 #66 Del Skrevet 4. april 2008 Hei hei. Høres ut som du har hatt en fin hjemkomst Hva skal du i Stavanger da? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 4. april 2008 Forfatter #67 Del Skrevet 4. april 2008 Hehe..bare familie ting. Har en del slekt der. Ikke mer spennende enn det desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 5. april 2008 #68 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg lurer veldig på hva niser er jeg da. Kan du forkalre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 11. april 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 11. april 2008 Jada, niser er en liten type hval. De er vel egentlig ganske vanlige.. Endelig helg! Kan ikke si jeg har vært super effektiv denne uka, menmen. Går sakte framover. I kveld skal jeg på posies konsert :D gleder meg!! God helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 11. april 2008 #70 Del Skrevet 11. april 2008 Man kan ikke alltid være like effektiv. Håper du nyter helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 11. april 2008 #71 Del Skrevet 11. april 2008 Aaah, da skjønner jeg endelig hva folk snakker om liksom! Ooh, kos deg masse! Og du, man kan ikke være like effektiv hele tiden, da lader man ut batteriene helt! HA EN KNALL HELG OG KOS DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 15. april 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 15. april 2008 For en fantastisk nydelig dag!! Helt blå himmel ute. Jeg har hatt meg en laang frokost med egg, kaffe og appelsinjus. Deilig. Så får vi håpe at resten av dagen blir like god. Har endelig vært å klippa meg, klippa meg selv sist, så det trengtes virkelig. Eneste kjipe jeg fant ut er at frisøren min skal slutte, hun var gravid, så skal like gjerne legge ned hele salongen sin... I går ble jeg endelig innkalla til intervju på en jobb, er dritnervøs nå, har ikke hatt sånn skikkelig intervju før...så nå gruer jeg meg litt..hva skal man si? ha på seg? osvsov...tipper denne uka blir like effektiv som forrige med andre ord...kommer bare til å vente på mandagen og få det overstått...skjønner ikke hvorfor slike ting kan sette en sånn ut... Marihan og Silkesatan: Neida, kan nok ikke være like effektiv hele tiden, men føler jeg er veeeeldig på minussiden...må få rævva i gir... På tide å starte dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. april 2008 #73 Del Skrevet 15. april 2008 Hei. Så spennende meg jobbintervju! Det går nok helt fint skal du se Sikkert greit å være litt "ordentlig" kledd på intervjuet, men det viktigste er jo at det er noe du føler deg komfertabel i. Det kan sikker også være lurt å tenkte litt igjennom spørsmål du kan komme til å få, f.eks dine sterke/svake sider, hva synes du er en god leder/kollega, hvorfor er akkurat du den rette til jobben osv.. :klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 16. april 2008 #74 Del Skrevet 16. april 2008 Halloen! Var spent på hvordan du ville syntes det var å komme tilbake til Norge!?! (Dårlig setning) Ser ut som det var helt topp, mere dynamikk over skrivingen din, som en unge på juleaften (så glad over at tv'n ikke er dubbet..) Hehe! Kjempebra! Spennende med jobbintervju.. Går sikkert bra! Hvis ikke er det massevis av jobber som bare venter på deg! Ha en fin kveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 16. april 2008 #75 Del Skrevet 16. april 2008 Oooh, spennende med jobbintervju da! Når skal du på det? Håper du har en fin kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 18. april 2008 #76 Del Skrevet 18. april 2008 Når var jobbintervjuet? Har du vært der?? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 25. april 2008 #77 Del Skrevet 25. april 2008 Halloo-oo ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 9. mai 2008 #78 Del Skrevet 9. mai 2008 Smaksløk?? Har du forlatt oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 25. mai 2008 #79 Del Skrevet 25. mai 2008 Hei, hei - håper du har det bare bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaksløk Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #80 Del Skrevet 4. juni 2008 Halloo jah Har ikke forlatt dere nei, og har det bare bra. Men Internett connection er ikke selvsagt overalt i Norges land får en vel si...For her går det nemlig på "gammeldags" internett enda, med modem og greier. Helt sant, og helt utrolig, mens de fleste sitter her med fiber sitter jeg med et utrolig irriterende, treigt, og dårlig oppringningsinternett...Så derav dårlig oppmøte i de siste månedene. Desverre. Men joda, jobbintervjuet gikk sin gang, og har vært på et til. Det første var utrolig rart, og virket egentlig litt uprofft. Fikk ingen av de typiske spørsmålene en finner når en googler som jeg selvfølgelig hadde forbredt meg på. Isteden hoppa de rett i et studie jeg hadde for to år siden og hvordan jeg følte det hadde vært og om jeg kunne sammenligne de siste årenes utvikling osvosv..Ble tatt veldig på senga for å si det sånn. Først etterpå spurte de hvorfor jeg søkte i det området og disse andre "safe" spørsmåla. Veldig rart. Veldig lærerikt også, men ikke den beste opplevelsen. Har ikke hørt fra de ennå, ringte de sist uke, men de hadde ennå ikke bestemt seg. Helt utrolig. Det neste intervjuet jeg var på gikk mye bedre, var selvfølgelig forbredt på det værste, men gikk veldig greitt. De ringte meg opp allerede på kvelden og jeg er foreløpig innstilt som nummer to. Får bare krysse fingra. Ellers har jeg også vært tilbake i Wien en tur for å hilse på kjente og nyte våren som ikke var kommet her da jeg dro. Kjempe koselig, men og veldig trist å si hadet til alle for siste gang. Venninna mi fra Taiwan kom også helt fra LA, så det var helt supert. Det værste å tenke på er vel at vi aldri kommer til å være samlet hele gjengen igjen, selv om det er planen. Aiai...vet ikke hvor tiden har blitt av jeg i det siste. Dagene bare flyr nå som det er så deilig vær og alt. Har blitt tante igjen, til ei søt lita jente Skal være fadder og greier. Ellers er det full rulle. Skal på forestilling på torsdag med min far i en av rollene og på lørdag er det brodern sin tur til å opptre! Back to work! Bare en liten oppdatering på at jeg fremdeles er i live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå