Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har brennkopper rundt munnen, og går på antibiotika og noe slags bakteriedrepende salve fra apoteket. Men så har de forandret seg, disse "koppene", fra store væskende sår til tørr, stram og sprukken hud som sprekker mer hvis jeg åpner munnen. Er det noen som har vært borti det samme, og kan fortelle meg om det er vanlig? Eller har det kanskje gått over til å bli noe annet, som f.eks sopp, eller en reaksjon på salven? Orker ikke flere legeturer, jeg har vært hos legen 5 ganger pga. dette, bare i januar Er så leeeeeeeeei.
Gjest Roxie Hart Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Nå skal ikke jeg gi deg falske forhåpninger, men hos meg var "tørrheten" et tegn på at brennkoppene nærmet seg slutten. Forferdelig vondt når det sprakk. Jeg var heldigvis ikke hardt angrepet, så jeg vet ikke så mye om salver og liknende. God bedring!
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Ååå, jeg håper du har rett Er så lei av å ligge her i karantene i senga mi. Gikk til og med glipp av en date i går...sukk... Noen andre med brennkopp-erfaringer?
Gjest nextlife Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jepp, her i huset har enkelte vært gjennom flere runder med brannkopper, og hatt det akkurat som du beskriver. Når det tørker inn og blir starmt,-da går det mot slutten. Bruk gjerne den salven du har fått for å mykgjøre de områdene som er tørre og stramme slik at det ikke sprekker, og du unngår kanskje arr. Lykke til og god bedring
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Takk og takk !! Da utsetter jeg turen til legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå