Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Opererte ut to visdomstenner hos kirurg på onsdag. Har hatt endel smerter siden, og hadde i grunnen trodd at det skulle avta en del innen i dag. Men det dunker og presser skikkelig bak i såret og området rundt. Har prøvd å sett inn i og det er kvitt rundt, men vet ikkje om det er matrester eller puss. Klarer fortsatt ikke å få i meg noe annet enn flytende. Vurderer å ringe han som gjorde det i morgen, men vil ikke mase om det ikke er noe. Noen som har fått betennelse i operasjonssår etter visdomstenner som vet hvordan det kjennes?
Miel Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg kjenner flere som har slitt med infeksjoner og sår som ikke vil gro ordentlig etter å ha operert ut visdomstenner - en av dem hadde faktisk stadig tilbakevendende infeksjoner i nesten et helt år etterpå. (Det skal dog sies at han hadde en temmelig udugelig tannlege som selv etter flere måneder nektet å ta en skikkelig prøve av abscessen, men fortsatte å bare sette inn "veker" med antibiotika som helt åpenbart ikke fungerte.) Gjør noe med det, du. Ikke noe moro å gå rundt med det der, ikke bare er det smertefullt, det lukter gjerne død og fordervelse også...
Kayli Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg ville nok ha kontaktet tannlegen hvis jeg var deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå