Gå til innhold

Betennelse i såret?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opererte ut to visdomstenner hos kirurg på onsdag. Har hatt endel smerter siden, og hadde i grunnen trodd at det skulle avta en del innen i dag. Men det dunker og presser skikkelig bak i såret og området rundt. Har prøvd å sett inn i og det er kvitt rundt, men vet ikkje om det er matrester eller puss. Klarer fortsatt ikke å få i meg noe annet enn flytende. Vurderer å ringe han som gjorde det i morgen, men vil ikke mase om det ikke er noe.

Noen som har fått betennelse i operasjonssår etter visdomstenner som vet hvordan det kjennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere som har slitt med infeksjoner og sår som ikke vil gro ordentlig etter å ha operert ut visdomstenner - en av dem hadde faktisk stadig tilbakevendende infeksjoner i nesten et helt år etterpå. :overrasket: (Det skal dog sies at han hadde en temmelig udugelig tannlege som selv etter flere måneder nektet å ta en skikkelig prøve av abscessen, men fortsatte å bare sette inn "veker" med antibiotika som helt åpenbart ikke fungerte.) Gjør noe med det, du. Ikke noe moro å gå rundt med det der, ikke bare er det smertefullt, det lukter gjerne død og fordervelse også...

Skrevet

Jeg ville nok ha kontaktet tannlegen hvis jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...