Caos Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #901 Del Skrevet 12. juni 2009 Oktober er rett rundt hjørnet! Nå må jeg vis gjøre meg klar for jobb, for jeg må begynne to timer tideligere idag... Så, ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. juni 2009 #902 Del Skrevet 12. juni 2009 Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. juni 2009 #903 Del Skrevet 16. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #904 Del Skrevet 19. juni 2009 Nå er det helg! Etterlengtet, og det skal bli deeeeeeeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. juni 2009 #905 Del Skrevet 19. juni 2009 Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #906 Del Skrevet 30. juni 2009 helgen var fin. Mer enn fin faktisk, den var nydelig! Herlig vær, grilling, soling, biltur i cabrioleten sammen med verdens beste mann, og bare nyyyte livet til det fulle! I love it! Nå er det tirsdag, været er fremdeles heeerlig, selv om det tordnet og lynte i natt. Mannen jobber overtid, jeg har en plan om å få vasket huset.. Men det er så varmt! Og forumene frister mye mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. juni 2009 #907 Del Skrevet 30. juni 2009 Forum frister alltid mer enn husarbeide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå