Gå til innhold

Kaotisk Caos

Caos

Anbefalte innlegg

Kjekt å få slike muligheter da, kjedleig å bare se innsiden av et hotellrom når man for en gangs skyld er på andre siden av kloden!

Men det blir nok kjekt for deg å få ham hjem også, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt! Jeg gleder meg! :rødme:

Nå kjenner jeg det er tid for å finne sengen. trøtt, lei og sliten! I morgentidlig skal jeg på trening, før enda en seinvakt, føler det er maaange slike seinvakter denne uken..! Tungt! Men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Tusen takk for bursdagshilsen dere! Det var jammen koselig å se!

Idag har jeg senvakt på jobb, så i går hadde jeg planene klare: ryddet og vasket huset på formiddagen.

Men når jeg kom hjem, hadde min fantastiske mann allerede fikset dette! Deilig! Så nå slapper jeg av, og har en rolig og deilig start på dagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å treffe deg i påska, så skal du få se hvor stor go'gutten min har blitt! Den lille da, den store go'gutten min har ikke forandret så mye størrelse. :ler:

Jeg liker ikke helt dette her med at jeg mister sånn kontakta med folk av å bo her. Han der nabo'n din som skulle komme og besøke meg før påske er jo lettere stuck i kina-land, og faktisk har ikke Harald sett noen av sine slektninger på morssida siden dåpen! Jeg snakker nesten daglig med min mor (og Harald tror nok "mormor" er en liten grå plastsak som han ikke får lov å bite på, for han hører stadig en stemme inni den som sier "hører du mormor?") men jeg snakker nesten aldri med min egen bror lenger, og den nære kontakten hvor jeg følte vi SNAKKER om ting, ikke bare snakker sammen... den har jeg vel mistet med omtrent alle andre enn mamma. Og mamma er nå mamma da, men det er nå noe med å ha litt samhold med sin egen generasjon også...

Usj, sørg for det når du titter etter drømmehuset... enten bør det være der sånn i nærheten av de folka som utgjør familie og venner, eller så burde du finne et her i nærheten av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Kjekt å hilse på deg i pinsa, selv om det ble lettere hektisk og ikke så mye tid til prat.

Some other time.

(Harald sjarmerte Caos i senk, forresten. Et smil, og hun var smeltet. Litt vinking, klapping og babling i tillegg...Dessuten gråt han vel ikke, heller :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Harald er verden HERLIGSTE guttepjokk!

Så... Er det muligens på tide å blåse litt liv i denne dagboken...?

Jeg her inne på forumet enda altså, men litt mer observerende, ikke så deltagene! Men det er jo litt kjedelig, dermed er det på`n igjen!

Mye å styre med om dagene!

2 hunder som trenger, og krever sin dose oppmerksomhet.

En mann som krever sin dose kjærlighet :rødme:

Et husbyggingsprosjekt som egentlig krever FULL oppmerksomhet!

En jobb jeg absolutt bør vie litt mer oppmerksomhet!

Og ellers venner, familie, som man gjerne vil gi litt mer oppmerksomhet!

Jadda, livet til Caos, er til tider ganske rolig, og andre tider fremdeles ganske kaotisk! :fnise: Med andre ord: Akuratt slik ting skal være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og noe av denne "familie og venner" kategorien har du jo her på KG, så da må KG også vies oppmerksomhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med husbygginga forresten?

Har jo hørt om det, men ikke noe oppdatert info i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går veldig bra! Idag ble sålen støypt! Har byggeblogg, kan sende deg adressen på PM, så kan du se.. det er jo litt i startfasen enda, men det kommer mer etterhvert som huset blir til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk linken nå Malama! :)

Idag har jeg baket kake til konfirmasjonen til dattra til en venninne av meg.. Puh! Kom nettopp på at jeg eeeegentlig ikke liker å bake kaker jeg ikke får smake på selv! Ikke fordi jeg er vanvittig glad i kaker og vil ha alt selv.. :fnise: men fordi jeg vil vite at de smaker ok. kjedelig om det har gått gale liksom! :)

Begynner på jobb klokka 2 idag. Gleder meg egentlig ikke. Må prøve å få til et møte med sjefen... Er så mye dårlig oppførsel blandt de ansatte.. Så, vi får bare se hvordan det går!

Fikk en utrolig gledelig nyhet fra byggefirmaet i forgårs! :jepp:

Overtagelsen skulle egentlig være i slutten av januar, men nå ligger de så langt forran sjema at beregnet overtagelse er allerede i slutten av oktober!! *Hoppe i taket*

Vi har solgt tomanssboligen vår nå, og skal flytte ut herfra 15 september, så da slepper vi å bo mange mnd en annen plass! HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...