Gå til innhold

Kaotisk Caos

Caos

Anbefalte innlegg

Det visste jeg at hun ville, hun fortalte meg nemlig det. Ja, og la inn bestilling på kalender hvert år, så det blir sikkert fast innslag 1. juledag det...

Jeg er forøvrig selvsagt helt enig i at det er en nydelig gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir et fantastisk innslag på 1. juledag, så da har vi noe å glede oss til hvert år fremmover! ;)

Idag har vært rolig.

Jobbet fra 8.30 til 18.20

Dro hjem, og hadde rolig kveld sammen med min kjære og en venninne fra jobb. Koselig. Så film og slappet av!

Min kjære og jeg har kjøpt oss nytt fotokamera idag. speilreflekskamera, canon EOS 450d. Får det på mandag, og vi gleeeder oss! :D Masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER BLITT DELTIDSSTUDENT!

Jessda, da er jeg registrert som student igjen. Uvant, spennende og interessant. Herlig!

Jeg er trøtt, vært en hektisk dag, og morgendagen blir verre!!

Starter med å trene fra 10-11

Jobb fra 12-18

varetelling fra 18 ---> Til midt på natten engang, fikk forespeilet 3-4 tiden..! :s

Håper alle har det fint, nå skal jeg prøve å få meg litt søvn! ;) Tidlig til sengs, deilig med slike dager! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NKI - personalledelse!

Blir virkelig spennende! Men tror absolutt det blir bra!! :D

Endret av Caos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG har det bra!! Strålende faktisk! ;)

I dag skal vi i middagsselskap hos farmor. Det blir koselig!

Ellers merker jeg at det har vært litt vel mye jobbing siste uken. 9 timer overtid, det tar på lille meg som ikke er vant til slikt.. Men men, det blir godt når lønnen kommer tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på deg selv!

Det er selvsagt godt når lønna kommer, men det er IKKE kjekt om det andre kommer tilbake. Du er frisk nå, men sånn vil vi gjerne beholde deg også! :klem:

Kos dere med farmor-middagen da, jeg skulle gjerne vært der, men... sånn er nå engang livet, jeg bor i Bergen jeg. *Jobbe inni hodet med en forklaring til mannen om hvorfor det er fornuftig å flytte, selv om vi begge har jobb her og har kjøpt hus og sånn....* :ler:

Det blir spennende med studier og sånn for deg fremover da, du holder oss vel oppdatert om livet og hendelsene, satser jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg passer på meg selv, det er helt sikkert. Og lytter til kroppens signaler! :)

Ja, du vet, det finnes hus og jobber her også! haha, neida, jeg skjønner hva du mener! :) Kommer til å savne dere på middagen da!

Oppdateringer skal du nok absolutt få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malama kom på verdens beste argument for at vi må flytte!

Mannen styrer med ommøblering av stua; igjen.

La oss si det sånn: Det finnes EN praktisk måte å innrede stua vår på. Denne er ikke mannen fornøyd med, så han prøver stadig ut andre. Av andre løsninger finnes det vel stort sett EN annen som til en viss grad fungerer (den har vi nå, sånn halvveis, det gjenstår litt småflytting da...) men denne har visse ulemper, bl.a ligger da lekeplassen til Harald bak ryggen på sofaen, så vi ser ham ikke så lett... Det finnes en annen plass å legge lekeplassen som er mer praktisk, men ikke på vinteren, ettersom det er litt kald trekk fra altandøra der. (og innen det er slutt på vinteren og trekken, trenger han vel kanskje ikke en sånn fast "lekeplass" med matte, ettersom han da er mer mobil...)

Han styrer og prøver allverdens ominredninger, og havner på denne. Ikke fornøyd. Jeg sier det er bra. Han er ikke fornøyd. Han har nok for høye mål. Så sier jeg da sånn i forbifarta mens jeg går opp på loftet for å henge opp klesvasken: Du får ikke "den perfekte stueinnredningen" før vi flytter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg kjenner meg igjen i denne, og for å være ærlig, er det litt greit å vite at andre ikke blir helt fornøyd med mubleringen også! :sjenert:

Du vet jo hvor lita stue vi har, og den har blitt ommublert i det uendelige, uten å finne en god løsning... vi finner løsninger som fungerer, men de er ikke gode... ;)

Vel vel, vi sier at det fungerer nå som det bare er meg og magnus som bor her. Så fikk vi plusset på hunden, han tar ikke så stor plass. Men den dagen vi får barn, veeel, da er jeg spent på hvordan vi skal løse plassmangelen! :o Med alle leker, lekematte, lekegrind, kjøkkenstol, osv osv! Tror jammen vi også må flytte....! Til en plass med stor stue og større kjøkken! Ahh, det hadde vært drømmen! :) ..... men å kjøpe hus til maaange millioner er ikke så aktuelt, å det må man nesten om man vil ha en noenlunde ok enebolig her... og i tillegg klare å selge dette huset.. hmm, nei, det får bli med drømmen en stund til...! ;)

Nå har vi altså vært i middag, det var koselig! Og jeg er stappmett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nå liksom nettopp det ja... forå få hus med så stort kjøkken og stue som vi ønsker oss, så er det enebolig som teller. Og ikke de aller minste heller. Og de koster jo "litt" mer enn det rekkehuset vi har, og så er det jo ikke akkurat superlett å få solgt heller i dette markedet da...

Så vi ommøblerer stua, og vurderer ny kjøkkeninnredning (Få bort det store skapet som står rett innenfor kjøkkendøra, så det er mulig å bruke kjøkkenbordet som spisebord, ikke bare en ekstra rotebenk...) og blir nok boende her ei stund til ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trallallalala!

Idag er Caos hjemme. Hjemme fra jobb og hjemme fra sosiale aktiviteter.

Caos er blitt syk. Er så heldig av å blitt grepet av influensa. :tristbla:

Og det værste er at jeg føler meg SYK, feber, VOND i hele kroppen, Spyr, er slapp, vondt i hodet og vondt i magen. Jadda!

Og når jeg ringte til legen sa hun:

Du har nok BEGYNNENDE influensa, så det blir nok enda verre etterhvert skal du se! :sukk:

Men jaja, ikke noe å gjøre med det, jeg holder sengen, drikker vann og spiser druer. Er slapp, og som dere skjønner på dette innlegget synes jeg forferdelig synd i meg selv!

Jeg innsåg nettopp at jeg er mye verre enn alle mannfolk jeg kjenner. De syter å klager når de er syke, men fra nå av skal jeg ikke le såå høyt av de, for nå er jeg verre selv! :fnise:

Jeg som skulle vaske og rydde, det blir det iallefall ikke gjort på en stund! Her skal energi brukes på andre ting tenker jeg!

I morgen blir det legetime, med div prøver osv, men fremtil da ligger jeg her i sengen, med pysj, og laptoppen på fanget. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!

God bedring!

Synes litt synd på meg selv jeg også, måtte borre for første gang i dag... Tannlegen sa det ikke er uvanlig når man har vært gravid, men jeg ville da ikke ha hull! Bestandig hatt null hull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...