Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Allright, I`m BACK!!!! :goodbye::fnise::hoppe:

Etter å ha innsett at jeg har tatt meg en litt veeel lang pause fra KG, er jeg altså tilbake igjen. Bedre enn noengang! :fnise:

Caos kommer med en kjapp oppdatering:

Jobben min går strålende, og jeg er snart ferdig med prøvetiden! Jeg stoooortrives, og har fått mange nye gode venner!

I januar begynner jeg på fjernstudie: Personalledelse! På tide å ha noe annet enn allmennfag å slå i bordet med! Gleder meg!

I januar begynner jeg også å TRENE! :trene:

Oj, jeg trodde aldri jeg skulle bli så sporty!

Med kjærligheten går det fantastisk! Mannen er så utrolig nydelig på alle vis, og snart runder vi 4 år sammen! :rødme:

ooog dere, takk for at dere har savnet meg! Det gjør meg glaaad!! Søte dere er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se deg her igjen!

Og tenk, 4 år sammen. Tida flyr!

*regne* 5 år sammen fridde han, 6 år sammen giftet vi oss (vel, to dager etter) og 7 år sammen var rett før babyen kom, så da blir det 7,5 år sammen på tirsdag da her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!!

ååh, herlighet, tiden flyr ja!

FOR jeg husker nemmlig når vi satt på pikerommet ditt, og du snakket om han. Og en stund etter kom tante for fortalte at dere hadde blitt sammen! hehe! *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tiden flyr...

Ja, sammen var vi sannelig blitt. Og sannelig... sammen har vi forblitt!

Og lille Caos, lillejenta, hun som så gjerne ville være sammen med oss store, som fikk kaste terningene når vi spilte monopol, og betale "to blå, en grønn og en rosa penge"... som lekte skole med meg, og regnet mattestykker som var satt opp med prikker bak tallene som hun kunne telle, med maks fem som tall da, for flere fingrer var det ikke på ei hånd (jeg syntes det var så fasinerende, måten du talte opp "1-2-3" på ene hånda, og "1-2-3-4" på den andre, før du summerende talte "1-2-3....4-5-6-7", uten å huske at det selvsagt VAR nettopp tre på den første, du hade jo nettopp talt dem opp ;) Men til ditt forsvar, du var ikke gamle knotten :ler:

4 år sammen. Seriøse greier. Hus og bil og jobb og hund. Jo, vesle Caos blir voksen!

(Ehh, er det stygt gjort å skrive sånne ting om barndommen? Ikke stygt ment altså, kan ta det bort om du vil...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Caos

For en kjempehyggelig overrakselse å logge seg inn på kg og se at Caos er tilbake :hoppe:

Og ennå bedre er det å høre at kjærligheten blomster :rødme: , at du trives på jobb og at alt går såå bra med deg :danser:

Ha en fin dag Caos :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, Ulva så hyggelig sagt da! :)

Nå har jeg helg, deilig å ikke skulle jobbe lørdag! Blir nok jobbing i julen ellers synes jeg!

Har vært å fått tak i siste rest med julegaver nå.. Litt sent ute, men viste hva jeg skulle ha, så har bare vært å plukket ned fra hyllene! ;)

I kveld skal jeg og mannen lage vaffler og kose oss!

Deilig med rolige kvelder også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~
Ååå, Ulva så hyggelig sagt da! :)

Nå har jeg helg, deilig å ikke skulle jobbe lørdag! Blir nok jobbing i julen ellers synes jeg!

Har vært å fått tak i siste rest med julegaver nå.. Litt sent ute, men viste hva jeg skulle ha, så har bare vært å plukket ned fra hyllene! ;)

I kveld skal jeg og mannen lage vaffler og kose oss!

Deilig med rolige kvelder også! ;)

Heldig du er som har fri! :) Kos deg masse og nyt tiden. :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jentekveld i går, med kjeks og ost, grønnsaker og dip! Mmm! deilig!

Mannen var på julebord, så han ligger fremdeles i sengen, tror jeg brude gjort lagt der jeg også, for det ble seeent.. Halv 4 før jeg krøp til køys.. Også hentet jeg mannen klokken 5. Trøtt ja!

Men bra han koset seg masse, sjelden han er ute, og IALLEFALL sjelden han er ute såå lenge! Idag blir det forhåpentligvis pynting av juletre og kos i hjemmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Ååh, har sett på fotballkamp nå, liverpool naturligvis! Det ble 1-1, så det var greit nok. Et FANTASTISK mål av keane. Lekkert!

Men jeg må innrømme at nattranglingen min gjør meg TRØTT nå, og jeg sliter med å holde øynene oppe..

Men nå er det vask, og vi skal også pynte juletre etter planen. KAN ta juletreet i morgen, om det blir krise, meeen vil gjerne gjøre det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~
:sol:

Ååh, har sett på fotballkamp nå, liverpool naturligvis! Det ble 1-1, så det var greit nok. Et FANTASTISK mål av keane. Lekkert!

Men jeg må innrømme at nattranglingen min gjør meg TRØTT nå, og jeg sliter med å holde øynene oppe..

Men nå er det vask, og vi skal også pynte juletre etter planen. KAN ta juletreet i morgen, om det blir krise, meeen vil gjerne gjøre det nå!

Du er for tidlig ute med treet!! :ler: Det er jo lille juleaften det, kjære deg. :sjenert:

Sambo er ute i skogen og hugger det nå, så får det stå på verandaen i et par dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjære, jeg vet det er lille julaften.

MEN jeg jobber lille julaften i år, og kommer ikke hjem før etter 22 en gang, å da er det ikke aktuellt å begynne å pynte tre da! hehe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~
Ja kjære, jeg vet det er lille julaften.

MEN jeg jobber lille julaften i år, og kommer ikke hjem før etter 22 en gang, å da er det ikke aktuellt å begynne å pynte tre da! hehe! ;)

Ok, godkjent under tvil. :ler: Neida, jeg foreslo selv å pynte det i dag, men det ble ikke aktuellt visstnok. :ler: Så jeg måtte bare gi meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oookay, juletreet ble til slutt pyntet lillejulaften hos oss også. Tiden strakk ikke helt til, og det ble pynting på morningen/formiddagen på lillejulaften før jeg dro på jobb!

GOD JUL til dere også jenter!!

Vi hadde en fin julaften hos svigermor, mye stress og unger som åpnet gaver i rekordfart! Litt annet enn jeg er vant til hjemme, hvor jeg er den yngste. Men det er jammen koselig å se hvor mye barna kooooser seg i julen! Herlig!

Vi fikk utrolig mye fint, helt overveldet, og så mange pakker!! :)

idag skal vi til mamma og pappa. Elsker julen jeg! er så koselig med besøk og sammenkomster hele tiden!

Ha en fin jul videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg hos dine foreldre i dag da. Jeg vet om et par stykker som har gaver de gleder seg til å fortelle om! (Ja, min familie besøker bestandig Caos sin familie 1. juledag, det har vi gjort siden vi var små)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig kalender Malama!! En fantastisk gutt altså! :rødme:

Mormor og besten hadde den med, for å skryte og vise frem lille godgutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...