Gå til innhold

Kaotisk Caos

Caos

Anbefalte innlegg

Haha, ja, håper de sovnet til slutt! ;)

Idag har vi SOL! :sol: Etterlengtet! Nå skal jeg og guttene (en på to og en på fire ben) gå tur. Kanskje voffsen får badet litt også.

Glemte å si at jeg har ferie til 11 august. Spent på nye jobben, folkene, hvordan ting blir, om jeg trives, osv! Veldig spennende! :D Gleder meg!

Ellers er jeg litt så som så.. Glemmer så fryyyktelig mye for tiden.. og det irriterer meg og gjør meg litt nervøs. Er mye verre enn når jeg var syk.. men ellers er jo formen topp, og det er bra! Håper bare korttidshukommelsen snart blir bedre... :sjenert:

Ikke noe kjekt når man bare føler seg dum, og ikke husker hva som er gjort, som gjør at man føler seg sånn... Hmm.. men det går over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj...

I natt har det vært dødsulykke rett over huset vårt...

Ved avkjørselen til dette boligfeltet. Bilen fikk skrens, inn i en lyktestolpe, autovern, over et fortau, og gjennom (!!!) en betongmur inn i en hage.. :sjenert:

Jeg er helt sjokkert...

Synes det er SYKT av vi ikke har hørt noe, hverken smell, eller amublanser og denslags.. men vi har soverom på nedsiden, dersom vi hadde hatt oppe på oppsiden, slik som før, hadde vi garantert hørt det... Jeg er egentlig litt glad jeg bare fikk sove forbi det.. Gruusomt...

Veien var stengt i mange timer..

Uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, det var ekkelt dette.. Skummelt, og trist..

----------

Nå ser jeg endelig et håp med tanke på hagen vår! :hoppe::duskedame:

Jeg hadde nesten gitt opp, siden den ikke ser ut, i det hele tatt!! :ler:

Men idag har vi fått en gravemaskin hit, og fått flyttet noen steiner, også har vi kjøpt inn gjerdet, og begynt å male det hvitt, og vi har alt klart, så etter vi kommer hjem etter den lille ferie uken vår, blir det MASSE intens jobbing i hagen! Å da blir det fantastisk det ute! :ler: Iallefall til slutt! :jepp: Gleeeder meg til å koose meg ute i hagen, ikke bare jobbe og være frurstrert over at det ikke er pent! :ler:

Ellers er alt topp om dagen! Jeg har nedtelling til jeg begynner i ny jobb, 11 august! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

:klem: til deg også Malama!

Glemmer litt av denne dagboken jeg... :sjenert: Lever mest inni malama`s dagbok for tiden, å håp om at der er noe action og minien i magen er på vei ut! :hoppe: hehe...

Men ja, ny jobb idag! Tror jeg kommer til å stooortrives! Håper jeg kommer bedre overens med noen av de andre ansatte etterhvert. ;) De jeg skal jobbe mest sammen med er iallefall KNALL kjekke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW

Bra dag idag!

Ny jobb, som jeg tror jeg kommer til å ELSKE

To gode venninner søker på jobb på "min" butikk!!

En fantastisk samboer som er søøt og snill <3

Full tank med bensin på bilen igjen! <3 Sikkert en mnd siden sist! :P

Smågodt!

Positive tanker

Isvann i store mengder

..og som at det ikke var nok: Et varselslys på bilen vår FORSVANN! Mannen har kjøpt inn deler for maaaaange tusen, og skulle fikse, men nå forsvann det av seg selv?!

*HåperHåperHåper At Det Ikke Kommer Tilbake*

Så nå kaanskje vi kan selge den slik den er, istede for å legge ut MASSE penger?! :D Må på bilforretning å høre først, men bilmekanikerene mannen snakket med når han ringte, sa det nok bare var skjedd en feil, siden bilen er så ny, burde ikke det lyset lyse! *HÅPE*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg skal finne på til middag idag..

Hadde lyst på potetball, men det er liksom ikke typisk fredagsmat.. :sjenert:

Vanskelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Caos at mini er født nå tro, når mamma'n min ringer henne?

Men neida, ta det med ro, du skal jo sladre for meg, så du får vite det like fort som mamman'n min du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jaaa!!! Jeg kjente hjertet slo ettpar ganger ekstra når tante ringte.. ;p Men når jeg svarte skjønte jeg at det var noe annet hun ringte for! Hun var så rolig!

Jeg var på moa når hun jeg fikk telefonen, så rakk å tenke at det måtte gått saaabla fort! Snakket jo nettopp med deg her inne.. Haha! Men når jeg fikk summet meg og tatt telefonen forsto jeg at hun ikke var blitt bestemor enda likevell! ;)

Jeg har trillet søøøt liten babypike på moa. En venninne av meg, sin datter. Skjønn! Også såå glad og fornøyd, lå bare å gliiste i vognen!

De har nettopp byttet fra bagdel til sportsvogn, så var nok litt derfor hun var så fornøyd også! :ler: FOR en spennende verden, og mye å titte på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malama har blitt mamma! :rødme:

Det er en koselig tanke det! Gleder meg til å høre hvordan det gikk! ;)

Jeg drar til sverige nå :hjerte: På tur med jobben. Opplæring og kurs, tror det blir jätte spennende :P

Jeg liker jobben min, og jeg elsker de jeg jobber sammen med! :hjerte:

FANTASTISK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Så vidt jeg vet (har jo andre kilder enn KG jeg da) så står det bra til med henne da altså, vi besøkte henne for et par uker siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet (har jo andre kilder enn KG jeg da) så står det bra til med henne da altså, vi besøkte henne for et par uker siden :)

Du får hilse henne fra meg da Malama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...