Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

:vinke:

Fikk litt frysninger av det du sa om vogn. Vi har jo 3-hjuling til lillegutt. Skjønner ikke helt hvordan han skal kunne klare å tippe den da. Må prøves...

Ha en fin dag og lykke til med hus.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg skjønner det ikke jeg heller. Har skjønt det litt mer de gangene jeg har hørt om vogner som tipper til siden. Men å bikke FRAMOVER, det synes jeg var rart..

Heldigvis gikk det bra denne gangen også. men jenta lå til observasjon i natt, på sykehuset, grunnet at hun landet på hodet, og slo det kraftig.. :(

Har bare i morgen igjen på jobb nå, før ferie og NY jobb!

Litt blandede følelser, for det blir rart å slutte der, med alle de søøøte nydelige barna, som jeg ikke får følge videre.. (men kommer nok til å besøke barnehagen da..) Men gleeder meg jo til ferie, og ny jobb også..

Vi la enn bud på HUSET :rødme: idag!

Meen, vi sitter her, min kjære og jeg, og ser ut i rommet.

Så utbryter jeg: Vennen, vi har lagt inn BUD på huset idag vi.

-stillhet-

Ja, svarer han, og smiler mot meg.

-stillhet-

Føler du at vi har lagt inn et bud? spør jeg litt undrene

så ler han og sier nei

Vi ser på hverandre

Vi har altså lagt inn bud, men det er ikke en slik NERVØS, SPENT, UUTHOLDELIG stemning her.. neida, tvert imort. vi vet budet er så lavt at vi ikke får det, vi vet budfristen er lang, så noen byr over, vi vet det er visning i morgen, å da kommer det fler bud regner vi med..

Det er liksom ikek slik som forrige gang vi la inn bud (når vi kjøpte her) Det var helt forferdelig, og det gjorde vondt i magen, jeg fikk ikke sove, jeg klarte ikke spise, jeg ville ikke sitte stille! :ler:

Men ja, vi leder jo budrunden nå! :ler: Men budet er på endel under prisantydning da! Men vi er ikke villig til å gi prisanntydning vi, for det er såå masse som må gjøres.. Nytt tak, ettpar nye vinduer, nytt sikkringsskap, ny rarkeringsplass, nye takrenner, en god del maling og oppussing innvendig.. :jepp:

Men det hadde vært helt PERFEKT for oss! Selv om vi innerst inne vet vi ikke får det! :ler: Men vi er nå iallefall med i kampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Klarer ikke la være å planlegge og innrede inne i hodet mitt... Har nok litt mye av mors-slekten vår i meg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du vet, disse mødrene våre... ja, vi har nok en del av dem i oss.

Jeg er jo meget god på å planlegge.... ikke gjennomføre, men planlegge... Vi har nok ett og hitt derfra både den ene og den andre av oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke enebolig. Vi bestemte oss i siste liten på at vi ikke skal hoppe på "det første og beste" som jeg og min kjære har en tendens til å gjøre. Vi bor nå i et nytt hus, med god standard, og vi trives utrolig godt her. :hjerte:

Vi hadde nok trivdes veeeldig godt der også, MEN standaren er en heeelt annen. Huset var for å si det slik, ikke særlig vedlikeholdt, vi skal heller holde utkikk etter eneboliger som er nyere, og har bedre standard. :jepp:

Idag har jeg derimot KOSET meg, ryddet stuen, og kjøpt inn MASSE nytt! Skiftet ut litt pynteting og kjøpt masse masse masse nytt! :hjerte: Nå er her så lyst og trivelig, at jeg gleder meg masse til min bedre halvdel kommer hjem! Tror han blir overrasket over forandringene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med forandreinger da :)

Og det er nok lurt å bruke litt tid på valg av nytt hus ja, vi var på mange visninger, og la inn bud på noen av dem, før vi endte opp her. Og som du sier, dere bor jo fint, så da er det ikke så kjekt å gå ned i standard, selv om du får fire vegger med gress rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var på hundre og ørten visninger før vi kjøpete her. :jepp:

Vært ute å kjørt nå, håper solen kommer tilbake, slik vi kan være mer ute! Kjedelig med regn, når man skal være hjemme nesten hele ferien.. Da vil man kose seg ute i solen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det i alle fall meldt fint denne uka, stadig varmere dess nærmere man kommer helga... Og jeg begynner permisjon når jeg går fra jobb i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ikke lenge igjen nå!

Men satser på ahn venter litt til da, minst til helga, sånn at pappa'n kommer tilbake. Men egentlig er han jo ikke venter før om 3 uker, så han venter nok minst til helga ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en liten hilsen før jeg løper på jobb. Etter 1 mnd fri fra kg er jeg tilbake igjen for fult. Skal oppdatere meg senere.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Etter en mnd fri er jeg tilbake igjen, skal oppdatere meg etter en tur på jobb. Håper alt går bra med deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! Så koselig! :jepp:

Vel, føles som jeg har hatt en mnd fri jeg også! :ler: men jeg har altså tittet innom, bare ikke vært aktiv..

Men jeg må prøve å skjerpe meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillebroren til mannen er her.

Rart å se hvor like de er!! Både i utseende og oppførsel (selv om det er ca 20 år mellom de..) Helt sikker på at mannen var like rabbagast som lillebroren er nå, i sine yngre dager! :ler: Søøt!

Vi har spilt brettspill, og nå spiller de to tøffasene supermario på nintendo wii! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, søskenlikhet med aldersforskjell...

Ja, jeg har nå sett av bilder fra min mann var liten, at denne lillebroren hans (28 år yngre..) ligner nå litt på ham. Men han er så liten enda, at det er ikke så greit å vite hvordan han vil se ut som eldre, og han er en rolig liten kar...

Nyter du ferien da? Hvor lenge er det til du begynner i den nye jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, aldersforskjell ja.

Ja, jeg nyter ferien, men kjeder meg egentlig litt også.. Mannen jobber endel i huset til broren, så jeg sitter her, og rydder hus, leser bøker og går tur med hunden. Men turene med voffselille, blir ikke så lange, for været er ikke helt etter årstiden, så pluttselig blir vi klissvåt når vi går tur.. hehe..

Hadde vært enda bedre om jeg kunne solet meg, eller fått gjort noe i hagen..! :jepp:

Hvordan går det med permisjonen da? Gått opp for deg, eller føles det som lørdag enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føles det som lørdag. Jeg venter på lørdagsunderholdningn min på tv jeg...

Men her blir det sen kveld. Vel og merke har vi puttet ungene i seng, men jeg synes ikke vi kan legge oss før det i alle fall høres ut som om de later som de sover... og den yngste hører for tiden musikk på mobilen, ja, slik at vi hører det ja... Klokka er ti, og de skal opp 6 i morgen (for å få på dem klær og få i dem frokost og få pusset tennene og få med alle de tingene, og uten å stresse med en som gjør absolutt alt annet enn det han bes om, og likevel rekke å kjøre herfra ikke så lenge etter sju, så de rekker 7.20-toget, slik at de kan være i byen og rusle bort og finne seg plass på bussen før den går klokka 8.

Husj, JEG blir trøtt av tanken på å stå opp så tidelig, på en "søndag" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...