Gå til innhold

Kaotisk Caos

Caos

Anbefalte innlegg

Gjest ~Aravis~
For det første: ~Aravis~!!! :juhu: :duskedame::danse:

Jeg fikk helt :hakeslepp: når jeg så du hadde vært innom! :ler: Så koselig da! Det var kjempe kjekt!

Vel, en kort briefing går som følger: Blitt frisk, begynte å jobbe, lite tid til KG (resulterer i lite innlegg)

Så når jeg venner meg til at dagene blir mye kortere når man kan begynne å jobbe igjen, da kommer SOLEN, SOMMEREN, BLÅ HIMMEL, GRILLMAT, OSV. (og KG blir med det litt nedprioritert.... :sjenert: ) :ler:

Jeg har med andre ord ikke vært så mye innom her selv jeg.. men idag er jeg hjemme fra jobb, litt småsyk, å da vil jeg helst komme meg helt til igjen før jeg sliter meg ut på jobb, litt redd for tilbakefall blir man!

Håper det står bra til med dag? Skal inn i dagboken din å lese nå! :hjerte:

Haha! dette er så moro å komme "tilbake" til. :ler:

Koselig å se at jeg har vært savnet!! :klemmer:

Men; det er utrolig godt å høre at formen er BRA! :duskedame: :jippi:

Vi har nok de samme prioriteringene, skjønner jeg. Grille, kose seg i solen, jobbe, være kjærester osv. :ler::hjerte:

Håpet kanskje på at jeg skulle få lese at dere skulle begynne prøvetiden jeg. :sjenert: Må jeg vente lenger altså? :sukk:

:ler:

Kos deg i dag :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihihi :) Ikke bare jeg som er babysyk skjønner jeg! :hjerte: Men ja, prøvetiden drøyer litt, først og fremst blir det FAST jobb, så tar vi det fra der! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme!

Deilig at jeg bare skal varme middagen fra i går, slik jeg slepper å styre med noe..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt :-D Hilsen snikende sykepleierballerina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på snokerunde jeg :-D

.. og her inne har jeg virkelig ikke vært på år og dag :sjenert:

Driver du å planlegger prøving, Caos? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi kan vel si at vi planlegger prøving, men det er langt fram i tid, blir ikke i år for å si det sånn. Men vi snakker om det, og ønsket er veldig sterkt. :)

Blir kanskje å begynne å prøve i midten av neste år, eller sånn :jepp:

Spørs litt hvordan jobb situasjonen er da, jeg må ha noe fast iallefall. Og gjerne ha jobbet der noen mnd allerede før prøvingen. :jepp:

Egentlig skulle vi vel begge gjerne begynt NÅ, men det passer litt dårlig uten at jeg har fast jobb, og vi skulle laget til hagen (for den blir neppe prioritert om det kommer en liten tass)

Bortsett fra at jeg ble spådd av en dame som så en graviditet i november! :ler: DET synes jeg var litt vel tidlig!

Mannen handlet på nettauksjon en dag, for å kjøpe noe til sin søster, i går kom pakken, å da hadde han kjøpt en drikkeflaske jeg har ønsket meg lenge, og tre nyyydelige lysestaker :hjerte: Snill mann! :klem:

Idag lurer jeg på å lage taco, eller pizza eller noe i den duren til kveldskos.

Skal en liten tur til Malamas pappa idag, det blir koselig :)

I går hengte jeg opp sommerfuler, slike i tynt tøy, på veggen på hunden sitt rom. Ble sååå koselig! Masse sommerfuler som "flyr" der! :hjerte: Elsker sommerfuler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco hørtes godt ut. Lenge siden jeg har fått taco nå. Vi lager det somregel på fredagne, men sist fredag kjørte vi jo til svigermor. Og fredagn før var mamma og pappa her (og man serverer ikke taco til mamma... da hadde nok magen slått seg helt totalt vrang tenker jeg, man kan jo ikke lage taco uten krydder...) og så har det vært så mye fint vær at vi har grillet en del, og man griller jo heller ikke taco....

Tror vi må lage taco i kveld.

Snille mannen din som shopper gave til deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vanlig taco til tante er nok ikke det beste nei!

Det er egentlig lenge siden vi også har laget det, og jeg merker det hørtes veldig fristendes ut idag! :jepp:

Å grillvær ja, når jeg tittet ut idag så jeg faktisk endel blå himmel! Det er lenge siden jeg har sett!! Det var koselig.. (eller, lenge... en ukestid.. men når man har hatt STRÅLENDE vær i mange dager, å det blir erstattet med regn, torden og denslags, da blir det "lenge")

Ja, mannen er snill! :hjerte: Av og til når han kjøper ting på netthandelen til seg selv, tror jeg han kjøper ting til meg bare for å lette på sin samvittighet! :ler: Neida, det er kooselig med små gaver, og jeg blir alltid hoppene glad! :D Den drikkeflaska jeg fikk nå er suuper! Liker den allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spor av blå himmel her også, og oppholdsvær. Men når det er 8-10 grader så klassifiserer det ikke som grillvær likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Ulva!! :D

Og det samme til deg!

Nå har jeg vært en liten tur ute i hagen, plukket stein i den molda som en eller annen gang skal bli PLEN! (gleder meg)

Må ut igjen, for jeg har MYYYE igjen, men det er deilig å ha begynt! Vi får forhåpentligvis et moldlass eller to om noen dager, å da vil jeg plukke vekk det verste med steiner.. Så krysser jeg fingrer for at det ikke er masse steiner i den molda som kommer... :)

Nå er jeg faktisk litt lei av den hagen som aldri blir ferdig.. *sukk*

Endret av Caos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weehoo! :juhu:

Jeg er så strålende fornøyd!! Vi har eeeendelig fått gjort mye ute i hagen! :juhu: Svigerfar var her å hjalp oss å støpe betongsåle til muren, vi har plukket hele plenen tom for steiner (høres ut som vi har stor plen, men den er bitteliten, derimot FULL med steiner!) så har vi fått delt noen stooore steiner som ligger som en støttemur, og flyttet de vekk. I morgen skal vi på plantasjen å kjøpe gjerde, som vi også har kjøpt maling til! Slik jeg får begynt å male, mens min kjære skal beise terrasen siste strøket. Sååå har vi fått kjøpt matrial til trappen fra terassen og opp til plenen, som min kjære skal lage til i morgen! :juhu:

Eeeendelig begynner det å skje ting, og vi ser FREMGANG! Jeg er strååålende fornøyd!

På mandag, om været er bra, kan vi faktisk støype muren! :juhu: *hååper været holder seg like pent*

Og deretter kan vi bestille molden, slik vi kan få så plen! :juhu:

Jeg har vært så dritt lei av hele hage-prosjektet, men nå nermer det seg noe, og jeg ser fremgang! Deilig!

I tillegg har jeg fått kjøpt masse planter til fremsiden av huset, som henger i fiine krukker! Endelig føler jeg det ser litt pent ut på fremsiden vår! :fnise:

Nå driver vi å lager lasange, som vi skal kooose oss med, og se en film som går på tv`n, never been kissed eller noe slik..? Hørtes ut som en jentefilm, å da er jeg strålende fornøyd! En herlig dag, og jeg har til og med blitt brun ute i solen! :juhu:

Håper alle har hatt en like strålende dag som meg! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jente 79! Ja håper Hagen blir bra, det ser iallefall ut som det kan bli bra nå! :D

Idag, etter å ha vært litt ute i hagen, bestemte vi oss på impuls på å ommublere! Jeg og min kjære har noen slike fakter av og til... Å nå er det STOR ommublering!! :D

Vi flytter tv rommet opp dit vi har soverom, og flytter soveromet dit vi har tv rom, sofaen i stuen, flyttes inn på tv rommet, og den sofaen som har stått på tv rommet, blir på stuen! hoho, Det blir en STOOOR forandring, og jeg gleeeder meg! Elsker ommublering! Flaks jeg har funnet meg en mann som liker det også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hallo: Caos

Høres ut som det begynner å bli flott i hagen deres :jepp: Alltid et ork å tenke på å begynne, men når det begynner å ta form er det så herlig :-D

Slapp den biten jeg da, kom til fiks ferdig hage, men forandrer og legger til litt hvert år. :)

Når du snakker om å flytte steiner må jeg tenke på noe jeg alltid tenker når vi kjører utover Jæren. Tenkt på de som først kom hit. Alt var bare stein. Hvordan orket de å rydde mark og sette bo på en sånn plass. Og uten de hjelpemidler vi har i dag. Imponert. Og veldig glad de gjorde det for det er et særegent og fint landskap :jepp:

Ha en strålende dag Caos og kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj! Nå vil jeg si livet smiiiiler til meg!

:juhu:

Jeg har fått JOBB!

FAST jobb!

100% jobb!

JOBB!

Utrooolig! :ler: Deilig å ha noe fast! Selv om jeg jobber 100% nå, så er det liksom ikke det samme som en FAST jobb, med FAST inntekt, og alle rettighetene!!

Det er den første jobben jeg søkte på! Den jobben jeg fikk jobbtilbud på, men takket nei, fordi jeg ville ha 100% ikke bare 75% som de kunne tilby. Idag ringte hun og sa hun hadde droppet to 50% stillinger, for å gi meg 100%!! Wee! Jeg er såååååå glad! :juhu: Deilig følelse! I tillegg slepper jeg å jobbe annenhver helg, men hver tredje :jepp:

Må bare si: Jeg er kjempe glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!

Jeg må nok si at jeg enten ikke helt husker, eller ikke helt er sikker på om jeg noen gang har visst det, men... hvor?

100% fast jobb, det er gode greier, med alle de rettigheter det gir, som du sier. Og forutsigbarhet. Du jobber 100% nå også, men vet jo aldri hvor lenge det vil vare, mens en fast jobb... det er en fast jobb det. Du trenger ikke lure på hvordan det vil være om to måneder, du har samme jobben da også. Forutsigbar arbeidstid og lønning. Veldig greit å ha!

GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk! Er så glad jeg nå! Er sååå deilig å vite at jeg har fast jobb!

6 mnd prøvetid, men den skal jeg vel komme meg igjennom! ;D

På Jula, en sånn obsbygg/biltema butikk! Gleder meg veldig! Jeg skal sitte i kasse, samt være selger! Og de vil gjerne kurse meg opp etterhvert, slik jeg kan arbeide meg oppover! :juhu:

Tror jeg vil trives! De åpner i september, jeg begynner der i begynnelsen av August, skal deretter noen dagen til sverige på kurs, så åpnes butikken! Gleder meg til å se hvem jeg jobber sammen med! Litt skummelt også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Malama... Jeg og min kjære er litt treig med å få ting gjort, men vi skal endelig skrive sånn særeie-kontrakt.. på tide nå synes jeg.. :P

Men altså, vi snakket idag om hva som blir gjort med denne etter den er skrevet.. jeg trodde den skulle leveres inn en plass, men damene på jobb sier den bare skal "stå i en perm".. stemmer dette da? syntes det hørtes rart ut jeg... :sjenert:

Men så tenkte jeg: Malama, HUN har greie på slik sikkert.. :ler: Så da spør jeg like så greit hva som gjøres, eventuellt hvem den leveres til... :sjenert:

Har du peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...