Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

Idag er jeg slapp! Har vært EKSTREMT varmt, og nyyydelig vær, helt til det begynte å regne og vi hørte torden! Fysj!

Ellers er alt veldig bra, jeg nyter livet sammen med min kjære! er valpesyk, babysyk og lettere forvirret! :ler: Men ja, jeg har det bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er så flott vær om dagen! Stråålende sol, varme og blå nydelig himmel! :juhu: fantastisk! :D

Også er jeg så heldig å jobbe en plass hvor jeg er ute 6-7 timer i løpet av arbeidsdagen! :jepp: da er det fantastisk når solen skinner for oss!

I morgen skal jeg på blåtur med jobben. Gleder meg stort! Tror det blir veldig artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg :)

Regner med du får mye naboer i løpet av kort tid, ettersom min bror kom hjem fra det store utland i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør du rett i! ;)

Fikk byttet vakt idag, slik jeg slutter 3 kvarter før jeg egentlig skulle. Hadde ikke rukket å bli med jobben på tur om jeg hadde hatt den opprinnelige vakten! *puh* glad jeg fikk byttet iallefall! LITT bedre tid nå! :jepp:

Gleder meg veldig, og lurer innmari mye på hva vi skal! :juhu: elsker overaskelser! :ler:

Været er strålende i dag også, så håper å bli litt brun på jobb! :jepp:

Så skal det bli deeeilig med helg igjen! Skal kose meg masse sammen med sambo, og bare nyte livet og fikse litt mer ute i hagen, for dere, vi har stadig nye prosjekter, og har en følelse av at vi ALDRI blir ferdig.... :sjenert: Men OM vi blir det, så blir hagen flott, lekker, delikat og fantastisk! :ler:

Ønsker alle en fiin fredag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt mer TID! :juhu:

Jeg er hjemme fra job idag. Gikk hjem i går også, rett og slett fordi jeg ikke er helt i form. har feber og er slapp. Jeg KUNNE vært på jobb, for å være ærlig, men jeg har ikke fast jobb, og jeg er ikke så dum at jeg sliter meg ut, derimot tar jeg livet med ro, og pussler litt her hjemme. Tenkte jeg skulle få ryddet over hovedetasjen litt idag, greit å få gjort litt når man er hjemme. Her kan jeg ta meg pauser om jeg kjenner på noe. :jepp:

Må innrømme jeg er mye mer forsiktig nå, enn før jeg ble syk.. For jeg er livredd for å få tilbake noe symtom. Eneste jeg merker det på nå er hukommelsen, det er plagsomt, men som jeg sier til min kjære: Er det eneste jeg skal slite med etter dette, å huske navnet på alt fra familiemedlem, til hvem jeg snakker med i telefonen, å huske hva jeg skal si, så er det heeeelt iorden, bare jeg kan sende tilbake rullestolen og de andre hjelpemiddelene! Jeg skal være stårlende fornøyd når jeg klarer å stå opp av sengen uten løftehjelp, og at jeg nå kan gå trappen uten å holde i rekkverket! :juhu:

Nyter å være frisk gjør jeg!! :jepp:

Nå tenkte jeg at jeg skulle rydde på soverommet, men før det skal jeg lage meg en "to do list" så får vi se hvor langt jeg kommer på den... :ler:

Legge sammen klærene som henger til tørk.

Sette på en ny maskin med klær, når den nåværende er ferdig.

rydde soverom

Skifte sengklær (eller, jeg hat tatt av og luftet dynen, men min kjære må legge på igjen, det gjør an alltid!)

Vaske soverom

rydde kjøkken

vaske kjøkken

rydde stue

vaske stue

Også må jeg jo lage noe til middag... Hm.. har en slik sommerskinke, kanskje jeg kan lege noe av den? Hmm.... Det må jeg tenke på.. spørs om jeg ikke må en tur bort på butikken (som forresten alle de innfødte her kaller BUDA! Jeg bor på landet!! :ler: :juhu:)

Ha en strålende dag!! :klem:

Endret av Caos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt fornuftig å ta hensyn til deg selv når du ikke er helt frisk. Du har jo tross alt en diagnose å ta hensyn til, som du helst ikke skal få tilbake symptomer på.

Det er, spesielt i ditt tilfelle, bedre å være hjemme en dag for sikkerhetsskyld, enn å risikere tilbakefall. Og nøl ikke med å kontakte legen når du føler deg syk, særlig med feber og slapphet, så h*n kan passe på deg, du har jo tross alt en grunn til å bekymre deg mer for dette enn vi andre har.

God bedring, og ikke slit deg ut med alt husarbeidet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Malama!

Ja, tenkte jeg skulle ringe til legen, dersom det ikke gir seg, for hun vil nok gjerne ha litt kontroll på meg! :jepp:

Neida, skal absolutt ikke slite meg ut, det jeg ikke får gjort, det gjør min kjære når han kommer hjem fra jobb. for han har egentlig tenkte å gjøre alt, men tenkte jeg kunne overraske han med litt hjelp da! Det er så koselig. men om jeg ikke føler meg bra, så orker jeg ikke slite meg ut nei!

Her regner forresten idag, veldig lite koselig.... Jeg har jo vendt meg til SOMMER og SOL og BLÅ himmel, og HERLIG temp, og ikke minst GRILLMAT! Mmmm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: Caos :-D

Synes du har litt av et program jeg. Med feber og slapphet.Når jeg har det sånn(sjelden) ligger jeg rett ut jeg.

Her er det også litt regn i dag, men bare det ikke fortsetter så er det herlig. Litt redd for skogbrannfaren, samt at busker og trær i hagen har godt av det. Ulvemannen vanner og vanner alle blomstene, men nå begynner busker og trær å bli gule også, og de trenger regn :)

Du må ha god bedring og ta vare på deg selv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ulva! Så koselig med beskjed fra deg! juhu:

Ja, hagen trenger nok regn!

Hunden koser seg ute i hagen nå, han elsker regn, og prøver å fange noen av regndråpene før de når bakken! :ler:

Ja, til vanlig hadde nok jeg også lagt flatt ut, men feberen har gitt seg, og jeg er bare litt forkjølet og slapp, deilig å få tid til å gjøre noe her hjemme også synes jeg! Føler tiden renner litt fra meg når jeg er på jobb! :ler: Kommer hjem, dumper nedi sofaen, lager mat, ser litt nyheter og rett til køys! Rekker å rote, men sjeldent å rydde! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge sammen klærene som henger til tørk. (tørker jo ALDRI

:sjenert: )

Sette på en ny maskin med klær, når den nåværende er ferdig. :jepp:

rydde soverom :jepp:

Ta av sengklær, lufte å gjøre klart til at mannen kan legge på nytt :jepp:

Vaske soverom :jepp:

rydde kjøkken :jepp:

vaske kjøkken :jepp:

rydde og støvsuge stue :jepp:

vaske stue

Endret av Caos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg og lille voffs kjørt på butikken å handlet grønnskaer til middagen.

Sommerskinke, poteter, brun saus, rød og gul paprika, mais, og brokkoli :hjerte:

Nå har jeg skrellet potetene, og gjort klart. Må prøve å få ryddet stuen før jeg begynner på maten. Blir så glad og fornøyd over alt jeg får gjort!! Deilig! :jepp:

Blir ikke jobb i morgen heller, Ped. lederen mente det var best jeg fikk slappet av skikkelig (hun har en venninne med ME, som nettopp har fått tilbakefall) Så hun ville jeg bare skulle ta det med ro, nå var så mange av ungene også syke, så det var bare stor smittefare på jobb uansett. Så jeg holde meg hjemme, så får vi se på torsdag og fredag hva som skjer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få gjort litt hjemme. Skulle vært her en tur også du ;):ler:

Så bra at sjefen din har forståelse og heller vil at du blir en ekstra dag hjemme. Best å ikke utfordre sjebnen. Vil jo ikke høre noe om tilbakefall.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Heeei! :)

Beklager at jeg ikke har vært innom på lenge. Håper du tilgir meg! :sjenert:

Har ikke fått oppdatert meg helt på alt som har skjedd siden sist, du får gi meg en kort briefing i boken min, hvis du gidder. ;)

Regner her i dag også, men det synes jeg er herlig. Har ventet på regn MANGE dager nå, siden gresset begynner å bli brunt.. Vi jublet begge to her i stuen når vi så regnet i sta..! hehe. Så gal kan man bli :ler:

Skal stikke innom når jeg har bedre tid, akkurat nå skal jeg vaske litt i stua.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: ~Aravis~!!! :juhu: :duskedame::danse:

Jeg fikk helt :hakeslepp: når jeg så du hadde vært innom! :ler: Så koselig da! Det var kjempe kjekt!

Vel, en kort briefing går som følger: Blitt frisk, begynte å jobbe, lite tid til KG (resulterer i lite innlegg)

Så når jeg venner meg til at dagene blir mye kortere når man kan begynne å jobbe igjen, da kommer SOLEN, SOMMEREN, BLÅ HIMMEL, GRILLMAT, OSV. (og KG blir med det litt nedprioritert.... :sjenert: ) :ler:

Jeg har med andre ord ikke vært så mye innom her selv jeg.. men idag er jeg hjemme fra jobb, litt småsyk, å da vil jeg helst komme meg helt til igjen før jeg sliter meg ut på jobb, litt redd for tilbakefall blir man!

Håper det står bra til med dag? Skal inn i dagboken din å lese nå! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...