Gjest Ulva35 Skrevet 14. mai 2008 #701 Del Skrevet 14. mai 2008 Innom med en onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. mai 2008 #702 Del Skrevet 14. mai 2008 Hører du besøker mamma'n min for andre dag på rad... Faren er stor for at du kanskje har fått høre om dåpskjolen hun skal sy da? Siden hun har vært og kjøpt stoff i dag, og bobler litt over om dagen... Tror hun gleder seg ja... Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. mai 2008 #703 Del Skrevet 17. mai 2008 Heisan Caos :-D Håper du har det bra og har en fin 17 mai feiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. mai 2008 #704 Del Skrevet 17. mai 2008 Håper du har en flott feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #705 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Alt for elnget siden jeg har vært innom.. Jeg får rett og slett ikke tiden til å gå opp.. Skulle gjerne hatt 3-4 timer til i døgnet..! Men ja, Malama, Stoffene er nydelige! Og dåpskjolen blir nok kjempe flott! 17 mai feiringen var fin, og vi har koset oss mye! Idag står HUSARBEID på timeplanen.. Jeg eier ikke motivasjon til å begynne, så jeg tror jeg må ha en slik liste, som jeg kan stryke ut av etterhvert... Rydde kjøkken Vaske ned kjøkken Rydde og vakse kjøleskapet Rydde og vaske stue Vaske trappen Rydde og vaske bad Rydde og vaske entre Rydde og vaske soverom skifte sengklær Vaske klær Vaske hunderommet Æsj... tror jeg drøyer en liiiten stund til før jeg begynner... Jeg vil helst sove idag! Eller så skulle jeg gjerne holdt på ute i hagen, men det regner og er trist ute.. Endret 18. mai 2008 av Caos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. mai 2008 #706 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er lov å være sliten, og trenge å slappe av og sove, vet du! Her er været fint, i alle fall helt brukbart. Planen min burde sikkert se ut litt mer som din, men den ser heller slik ut: Bytte på senga Fikse avfellinga på teppet til lillegutt (det ble for stramt, så jeg tar opp og feller av igjen på et vis) Lære meg å hekle, så jeg kan hekle kant på teppet Lage babykort til den vesle jenta til Linn3c Nyte søndagen, i morgen er det mandag og ny uke på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #707 Del Skrevet 18. mai 2008 Å hekle fikser du nok lett. Har du sett denne? Jeg synes den er fin. Jeg driver å hekler et teppe til en baby til venninna mi. Og hekling er myyye lettere og greiere enn strikking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. mai 2008 #708 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er den jeg tenkte å bruke til å lære meg det ja. Jeg brukte jo strikkeskolen der til å lære meg å strikke, så da kan jeg bruke hekleskolen til å lære å hekle. Har sett på det, og tror ikke det er vanskelig nei, må bare få prøvd meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. mai 2008 #709 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er den jeg tenkte å bruke til å lære meg det ja. Jeg brukte jo strikkeskolen der til å lære meg å strikke, så da kan jeg bruke hekleskolen til å lære å hekle. Har sett på det, og tror ikke det er vanskelig nei, må bare få prøvd meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #710 Del Skrevet 18. mai 2008 Jepp, tenker du fikser! Det bruker du gjøre! Hvordan går det ellers? Er formen ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mai 2008 #711 Del Skrevet 18. mai 2008 Huff da Caos, du hadde en langt lengre gjøreålsliste for dagen enn meg, og jeg føler virkelig at tiden ikke strekker til for mine 3 oppgaver for dagen Lykke til med gjøremålene og ha en finfin ettermiddag og kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. mai 2008 #712 Del Skrevet 21. mai 2008 Caos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. mai 2008 #713 Del Skrevet 22. mai 2008 Innom med en før jeg reiser bort en ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 22. mai 2008 #714 Del Skrevet 22. mai 2008 Miss you... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. mai 2008 #715 Del Skrevet 22. mai 2008 Sjallabais! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #716 Del Skrevet 23. mai 2008 Herlighet! Her er jeg igjen jenter! :juhu: Nå har jeg stresset siste dagene, og følt jeg ikke har gjort annet enn å springe rundt og gjøre alle fornøyd! Det har vært vetrinærbesøk, planlegging av oslo/sverigetur denne helgen, litt jobbing, fiksing i hagen, personalmøter, ekstravakter osv. DET ER DEILIG MED HELG! Men jeg skal ikke klage, er heldig som har en kropp som takler denne tilværelsen, og det er deeeeilig! I fjor på denne tiden var jeg på mitt værste, og var totalt sengeliggende leeenge... Rart å tenke på! Men ja, nå har jeg det toppers, og koser meg sammen med min kjære og alt som skjer rundt oss! Denne helgen blir det oslotur. Sambo skal på en messe ved lillestrøm, og jeg blir med, så skal vi ha hotellweekend i oslo, og prøve å smette inn en tur til sverige å kjøpe snop, og andre billige ting! Harrytur er bra! Jeg vasker klær og pakker. Min bedre halvdel er på møte med jobben.. lønnsforhandlingsgreier, og det kunne hvis ta litt tid... Så da tenkte jeg at jeg kunne rydde og pakke bilen til i morgen. drar på formiddagen i morgen, og kommer hjem mandags kveld! Dette blir supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. mai 2008 #717 Del Skrevet 23. mai 2008 Godt å høre at formen er så bra!!!!!!!!!!!! God helg, kose dere masse på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #718 Del Skrevet 27. mai 2008 Vi har hatt en super tur! Nå skal jeg oppdatere meg her inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. mai 2008 #719 Del Skrevet 27. mai 2008 Så fint dere har hatt en super tur! Hotelweekend hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. mai 2008 #720 Del Skrevet 28. mai 2008 Innom å sier hei og leser i boken din bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå