Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

:vinke: Caos :-D

:hoppe: for din første lønn på 15 måneder jeg også :hoppe: Føles kjempeherlig, ikke sant? Har vært der selv skjønner du ;)

Helt enig i at det er vikitg å ta seg god tid på store prosjekter. Og det viktigste er jo at man koser seg med hagearbeid og ikke stresser.

Ettersom du er så glad i tulipaner så tar jeg sjansen på å legge ut et bilde av noen av våre. Hvis du ikke vil ha bilder i tråden din så bare si ifra, så sletter jeg det igjen. Som vanlig måtte jeg fotografere bilde av pc skjermen med mobilen, fordi jeg fikk beskjed om at bilde var for stort, derfor er det litt utydelig.

Ha en strålende fin fredag Caos :klem:

post-11787-1209133082_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, lenge lenge siden jeg har vært innom! Gratulerer masse med lønna Caos, var sikkert deilig følelse, av at man liksom har tjent pengene selv :)

God helg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere, virkelig en NYDELIG følelse! Sitter bare å smiler når jeg tenker på det! :jepp::hoppe: :juhu:

Nydelige tulipaner Ulva! Bilder i tråden er bare koselig! :hjerte: Og de var jo så pene også da! :jepp:

I kveld skal jeg og min kjære lage Nachos og kose oss masse! :hjerte: En kosekveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihh! Jeg har bestilt frisøøøør time! :juhu:

Veldig glad, og også veldig skeptisk! :ler:

Har fått hår til litt over puppene nå, og skal klippe det opp til rett over skuldrene.. Forandring fryder? Må klippe meg kort siden det er så hersens slitt, så får bare krysse fingrer for at det går bra! :jepp:

Også skal jeg farge det på nytt... Men aner ikke hvilken farge®.. nå er det mørkebrunt, og det har jeg hatt i maange år (bortsett fra en liten periode med ORANSJ etter en misslykket avfarging...!) :ler: Kunne tenkt meg noe HELT annerledes enn den fargen jeg har hatt så lenge, men jeg er veldig lys i huden, og tørr ikke prøve meg på noe som det kan hende jeg absolutt ikke kler! Har lyst på hår med litt mer liv i enn det jeg har nå..

Skal til en lærling, så det kan bli spennende! :jepp: Gleder meg litt da, selv om jeg leter frbrilsk etter hårfarger og hårfrisyrer på nettet i håp om å finne noe jeg kanskje kan prøve litt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å gå til lærling jeg også, det går helt fint det :)

Men mitt hår er vesentlig enklere da, jeg farger det ikke, vil bare klippe det litt jeg. Og det klarer lærlingfrisøren min kjempefint :)

(ehh, pleier? Jeg har vært der to ganger, en gang i høst, og så igjen nå for et par uker siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Caos :-D

Bra du likte tulipanbilde da :) Frisør ja, det kan være skummelt nok det. Jeg husker første gangen jeg skulle farge håret. Først ble det orange og når hun gjorde det om igjen neste dag ble det knallgult :overrasket:

Nå har jeg funnet en frisørdame som vet akkurat hvordan jeg vil ha det. Farger det ikke lenger, men tar masse lyse striper. Så mange at det blir lyst.

Jeg er opprinnelig lys blond, men med årene har det blitt mørkerer og mørkere. Mens andre får grå hår, blir jeg mørk. Sånn er pappa også. Nesten ingen i min familie har blitt grå, men mørkere med åra.

Så jeg striper det lyst, fordi jeg liker det sånn :)

Ha en fin lørdag Caos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tror jeg at jeg har funnet ut hvordan ejg sånn ca vil ha det. Lysere brunt, og kaaanskje med noen striper eller noe? Vi får se.. tror frisørlærlingen min kommer til å få litt frie tøyler! Jeg sier hva jeg ikke vil, og hører om hun har noen forslag ;)

Blir nok uansett godt å få av noe av dette slitte greiene! :jepp:

Nå regner det ute.. kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh, gi frisøren frie tøyler er skumle greier! :hakeslepp: En gang spurte jeg min frisør hva hun hadde gjort om hun hadde fått frie tøyler på meg, som har over 100 cm langt hår, da sa hun at hun ville laget bob på meg! :overrasket: Derfor tør ikke jeg :gjeiper:

Lykke til hvertfall, det blir nok bra, og lærlingene er som regel flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :ler: Nei, hun får ikke HELT frie tøyler, Caos skal godkjenne, men de skal få komem med masse forslag. Men jeg sier hvor langt jeg vil ha det, og ca farger, at det IKKE skal være noe bob greier, fordi jeg ikke synes det er så fint.. :sjenert: Og det har jo ALLE nå for tiden!

Satser på det går greit! Håret er så slitt, at det desverre er mye som må klippes bort! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble KJEMPE fornøyd!

Første frisøren som har skjønt hvordan jeg vil ha det tror jeg, så fikk navnet hennes slik jeg kan bruke henne framover! Deilig å være så fornøyd! :juhu:

Er så lettet og glad jeg nå! :ler: Hadde grudd meg til å klippe meg, men det gikk jo supert! :sol:

Fargen er nydelig også! Jeg ser nesten litt brun ut! :ler: (Jeg er veldig blek)

Jippi! Ha en fin kveld jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: veldig kjekt!

Nå har håret mitt fremdeles litt av lengden, men er veldig oppklipt og "luftig" også har jeg en lugg som er blanding mellom pannelugg og skrålugg! :ler: høres merklig ut, men er kul!

Fargen er mørkebrun, med et bittelite rødskjær i (veldig vanskelig å se, men det gjør håret litt mer "levende")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Høres kjempefint ut Caos, og så bra at du er fornøyd. :-D Bra du fikk navnet til frisøren, så du kan bli like fornøyd neste gang.

Ikke lett å finne en frisør som vet akkurat hva man kler og vil ha.

Ha en strålende søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et stk nattevakt innom og vandrer i mørket :lete:

Lenge siden jeg har vært her nå, og må oppdatere meg litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ulva, jeg er kjempe fornøyd!

Koselig at du titter innom, lille ballerina! :klem:

Idag hadde min kjære ryddet hele huset når jeg kom hjem! Fantastisk mann! :hjerte:

Jeg hadde tidligvakt, verdens deiligste vakt! :hjerte:

Og når jeg kom hjem, satt jeg meg ned for å lese over mailer, og jammen var der mail fra ene bedriften jeg har søkt på jobb hos!! :juhu: Jeg skal på jobbintervju der i begynnelsen av mai! Utrooooolig spennende!

Jeg trenger jo fast inntekt, så det hadde jo vært supert! :juhu:

Selv om jeg kanskje eeeegentlig tror jeg hadde trivdes bedre på barnehagen, men der får jeg ikke jobb ser det ut til, eller jeg får masse jobb, men ikke fast stilling. Idag fikk jeg nytt vikariat som varer en mnd, så nå har jeg jobb der iallefall ut mai, 100%..

Men det kan vel lønne seg med fast stilling, med tanke på rettigheter..? Jeg kan egentlig lite om sant, men uansett lønner det seg jo med fast stilling...

Det er litt frurstrerende, for jeg ønsker meg VELDIG jobb på barnehagen, men ser ikke ut til at jeg får fast jobb der.. :( Bare vikariat.. De skryyyter og skryter av hvor flink jeg er, og alle på avdelingen har så lyst jeg får fast jobb. men sjefen har iallefall ikke nevnt noe enda gitt..

Men men, får vel bare krysse fingrer for at jeg får jobb på denne andre bedriften da! Sikkert spennende, de driver å bygger lokalene nå, så det kan bli spennende å være med på noe fra det åpner! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Caos :-D

Du har helt rett i at det er viktig at jobben er fast med tanke på rettigheter og sånn, men det er jo utrolig synd at du ikke kan få fast jobb i barnehagen da. Når du trives så godt og de andre trives med deg.

Har du tatt en prat med sjefen, og spurt han da? Krysser fingre for deg Caos :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forferdelig dumt det der.. Skal ta meg en prat med sjefen i morgen tenkte jeg, fortelle at jeg skal på jobbintervju, men at jeg har veldig lyst på jobb i barnehagen, tror der er ettpar stillinger som ikke er bestemt enda, men tviler desverre på jeg er aktuell der.. :(:(

Ene pedagogiske lederen på avdelingen min klagde på at jeg ikke fikk jobb der, så de liker meg jo iallefall, å det er jo supert..! Men kommer ikke langt med det, uten fast ansettelse... :(

Går så flott overens med alle de som jobber der også... ahh! Irriterende greier..

Men men, er jo på ingen måte sikkert jeg får jobb på denne andre plassen heller da, er jo mitt første jobbintervju på evigheter, og om jeg ikke får jobb der, få får jeg iallefall fortsette som vikar, det vet jeg.. men det var jo dette med fast jobb da... Hmm..

Både med tanke på rettigheter og ikke minst fast inntekt er jo det nødvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...