Caos Skrevet 13. april 2008 Forfatter #561 Del Skrevet 13. april 2008 Takk for klemmen! Vel, fredags ettermiddag bestemte vi oss på å dra til Oslo å kjøpe til, ved første fly lørdags morgen! Dermed har jeg ikke vært her inne så mye denne helgen... Kom hjem i går kveld, og dagen i dag har gått til vask og legge om til sommerdekk! :juhu: Å den er så fin, lille bilen! Vi bestemte at jeg rett og slett måtte kjøpe en ny bil, en bil jeg klarte og bruke, og som ingen kjære og savnede besteforeldre hadde brukt og skapt minner rundt. Så nå er det en liten gul sak stående utenfor. Vært ute å kjørt nå i kveld, å det var så kjekt. Satt meg inni gamle bilen i dag, men klarte ikke bli sittende... Forferdelig å ha det slik igrunnen... Men men, ny bil i hus, prøver å glede meg over det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. april 2008 #562 Del Skrevet 13. april 2008 Gratulerer med ny bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 13. april 2008 Forfatter #563 Del Skrevet 13. april 2008 Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. april 2008 #564 Del Skrevet 14. april 2008 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. april 2008 #565 Del Skrevet 14. april 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. april 2008 #566 Del Skrevet 14. april 2008 Gratulerer med ny bil Caos :-D Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 14. april 2008 Forfatter #567 Del Skrevet 14. april 2008 Tusen takk! veldig uvant å kjøre en så liten bil når man er vandt til stasjonsvogn! Men det er litt deilig også! Bitteliten bil, som er god å kjøre, det er bra! Idag skal vi bort til malamas foreldre for min kjære skal hjelpe onkel med noe greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 15. april 2008 #568 Del Skrevet 15. april 2008 Innom og hilser på Hva slags bil er det da? Er alltid litt nyskjerrig på det jeg da serru Beklager at jeg ikke har fått vært innom her så mye i det siste, men jeg glemmer litt av KG også er det en del jobb om dagen.. Håper jeg er tilgitt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. april 2008 #569 Del Skrevet 15. april 2008 Hehe, her merker man visse likheter mellom meg og Caos. en familiesvakhet, eller en jentesak? Vi beskriver biler utfra farge. who cares hva den heter? Når Caos sier hun har en lite, gul bil, så har jeg fått vite det jeg trenger. Om hun hadde sagt hva slags bil hun hadde kjøpt, hadde jeg kommet til å spørre "hvilken farge er den da?" (Dette er en egenskap som gjør at min bror synes det er absolutt veldig vanskelig å hjelpe meg å finne ny bil.... Jeg har forstått at jeg sikkert skal ha en stasjonsvogn, med litt stort baggasjerom. Men hva slags biler jeg liker? ehh... de mørkeblå? Han har kommet frem til at han vil anbefale meg et bilmerke som er driftsikkert og stabilt, og antakelig forsøke å få meg til å velge bil utfra kilometerstand og alder, ikke fargen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. april 2008 #570 Del Skrevet 15. april 2008 Innom og dagboksnoker (nå også hos svigemor..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. april 2008 #571 Del Skrevet 15. april 2008 Caos :-D Håper du har det bra der du freser rundt i din nye gule bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. april 2008 #572 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hehe, her merker man visse likheter mellom meg og Caos. en familiesvakhet, eller en jentesak? Vi beskriver biler utfra farge. who cares hva den heter? Når Caos sier hun har en lite, gul bil, så har jeg fått vite det jeg trenger. Om hun hadde sagt hva slags bil hun hadde kjøpt, hadde jeg kommet til å spørre "hvilken farge er den da?" Utrolig godt poeng Malama! Slik tror jeg det er med alle jenter. En kar jeg kjenner skulle skryte til meg av den nye bilen sin her om dagen, og den bilen var oransj!! Det eneste jeg greide å prestere å si var "æsj, for en farge!" Selv om bilen visstnok var et bra merke av bra årsmodell med bra motor osv osv som jeg ikke skjønner meg på :gjeiper: Er alt bra med deg for tiden da Caos? Halvveis til helg, juhu! ^^ Klem til deg! Endret 15. april 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jollie Skrevet 16. april 2008 #573 Del Skrevet 16. april 2008 Grattis med ny bil!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 16. april 2008 #574 Del Skrevet 16. april 2008 Haha, ja det er nok mange jenter som er sånn. Jeg ser nok ikke på farge, men først og fremst på merke og modell. Er jo noen merker som jeg aldri ville eid selv Kresen? ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 17. april 2008 Forfatter #575 Del Skrevet 17. april 2008 Ojsann dere, leeenge siden jeg har vært innom! Men dere er søte som holder liv i dagboken! Ja, det er altså en bitteliten knall gul bil av merket Vw Lupo! med 1,4 liters motot og 16 ventiler.. haha! Alt jeg kan! 1,4 liters motot er jo ikke så mye å skryte av det egentlig da, men med en bil som veier knappe 900 kilo er det okay! Men ja, den er altså liten og gul Malama, det funker flott hva? Også er den TRYGG ikke minst! Et av mine krav ved kjøp av ny bil. Har gjort det meget bra på krasjtester og denslags. Ja, jeg har koset meg siste dagene, jobbet 100% (fikk forresten vikariat i 2 nye uker nå!) Koser meg jobb, både med barna og med de ansatte! En flott gjeng! Og når jeg kommer hjem, koser jeg meg med samboeren, og hunden.. - jaa, også den søte lille gule bilen da! Idag har jeg en kort dag, litt deilig det også, begynner ikke før halv 12.. Og på fredag skal jeg åpne barnehagen, så da slutter jeg tidelig, siden jeg må stå opp mens alle andre sover... I går var vi hos tante og spiste potetball. og i dag skal vi dit igjen for å spise steikt potetball! Mmmm! Beste som finnes! Huset ser forferdelig ut, siden jeg ikke orker å rydde når jeg kommer hjem fra jobb! men heldigvis tar sambo et tak innimellom! Snille mannen! Håper alle dere har det bra! Skal titte innom dagbøkene deres nå! til dere alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. april 2008 #576 Del Skrevet 17. april 2008 Så kos å høre at du koser deg med jobb, hunden, sambo og ikke minst den søte lille gule bilen En til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. april 2008 #577 Del Skrevet 17. april 2008 Caos :-D Høres fin ut den bilen synes jeg. Og så er den gul. Kanskje male på svarte striper Neida, bare tuller, men kunne ikke dy meg Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. april 2008 #578 Del Skrevet 17. april 2008 Caos så koselig å høre at alt er så bra om dagen og at du fikk et nytt vikariat. Lov å la huset flyte litt da vet du Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 18. april 2008 Forfatter #579 Del Skrevet 18. april 2008 Ojojoj! En ting er sikkert: Når jeg får baby, skal den ha en LETT vogn! *puh* Jeg har nemmlig vært på trilletur med barnehagen, og fytti, jeg trodde jeg hadde fått ryggproblemer i ene oppoverbakken! Sååå tungt, og det var rett vondt og trille.. Jaja, man lærer jo litt underveis... Ellers går alt bra, deeeeilig med helg, og vi har tatt oss en liten ryddeøkt, før det blir kjærestekveld med kos og lasange! Mmm, deilige maten! Nå kommer snart mamma og pappa en snartur med noe utstyr som vi trenger ute i hagen i helgen. Vi skal nemmlig begynne å fikse hagen! *jippi* og ikke minst inngangspartiet! :juhu: Håper det blir bra resultat! Ha en fin helg alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 18. april 2008 #580 Del Skrevet 18. april 2008 Caos :-D Så kos å se deg før jeg logger meg ut for kvelden Kose deg masse med kjæresten, hagen og lasange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå