Gå til innhold

Kaotisk Caos

Caos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så søte dere er damer!

Ja, nå tror jeg all god bedring klemmene og hilsenene gjorde suuuusen! For caos er frisk! Har sovet litt lite de to siste nettene da, med over 39 i feber, klarer jeg bare ikke sove.. Men nå er feberen også gitt seg og jeg er i storform! Har vært hos Malamas bror og feiret bursdag nå! Koselig og masse gooode kaker! ;)

Nå kommer snart min bror og hans kjærest, så skal vi se aafk-brann, meget spennende vil jeg si! :juhu: Jeg liker brann, og det er alltid herlig stemning på de kampene synes jeg..

Kose dere idag jenter! Det skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motsatt av meg da, som sovner ganske kontant dersom feberen passerer 38,5... ;)

Kjekt at du fikk feire bursdag med kaker hos min bror da. Jeg har i alle fall ringt ham og gratulert med dagen, sendt kort, og min mor har med gave fra meg... Sånn er det å bo langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at du har likt kampen :-D

Min kjære sitter også og ser på den nå, selv om han sympatiserer mer med Malamas lag enn ditt. Så han er ikke helt blid nå ;)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooohooooo! FOR en kamp!!!! :juhu: :juhu:

det værste er at aafk scorte alle 6 målene! :o

Men ja, jeg er som dere skjønner fornøyd! For å være ærlig synes jeg spillet til aafk var mye mer imponerende å se på enn hva jeg hadde forventet! Jeg er glad!

Nå skal vi spise litt kinamat her, sammen med min bror og hans dame, og deretter skal vi ut å feire aafk seieren og malamas bror som fyller år!

En flott start på dagen dette! I tillegg spilte liverpool uavgjort, noe som ikke var foreventet med det laget de stilte med, så dette er en flott fotballkveld! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hørte jeg på tv``n at aafk "bare" hadde et selvmål, ikke to slik som først anntatt.. Like greit spør du meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Inwe!

idag er det søndag, den dagen i uken som går saaagte..

I dag har vi rett og slett hatt en herlig "slappe-av-dag" Kom hjem fra bursdagsfeiring av mitt søskenbarn ca klokken tre i natt, så sov litt lenge, til i halv 11 tiden tror jeg.. men jeg har hatt ettpar dubber i løpet av dagen også jeg da! Deilig å få sovet fra seg! :jepp:

Mannen driver å skrur bil. har en cabriolet vi skal selge til sommeren (har skullet selge den i 3 år nå, så jeg synes det er på tide han faktisk får gjort noe med det..) Men uff, som jeg kommer til å savne den bilen... *drømmebilen*

Så ja, siden han er ute, sitter jeg her på KG og koser meg. endelig tid til å være her igjen, så nå skal jeg oppdatere meg i dagbøkene deres! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ha sånne rolige slappe-av-dager også :-D

Skjønner godt du vil savne å ha cabriolet... Har aldri hatt det selv, men virker utrolig deilig :-D

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ER deilig! Virkelig! Typen har hatt den siden før vi ble sammen, men det har liksom vært jeg som har brukt den, etter vi kjøpte stasjonsvogn i tillegg..

Og jeg mener, ingenting er bedre en varm sommersdag! Åååh! *lengte* :ler:

Men nå er det oppstått endel problemer i bilverdenen, typen hadde litt problemer når han skulle tikse noe slikt elektrisk på bilen, men det ordner seg nok. Så har jeg arvet morfars bil, den gikk som en klokke, men i vinter når jeg skulle ut å kjøre, startet den ikke, og vi har prøvd å finne ut hva det er siden den gang, men nei, det finner vi ikke ut.. skal høre med sambos stefar endag, han er bilmekaniker, så han finner det sikkert ut!

Håper det, er så greit å ha bil, selv om jeg kan gå til jobb, så er det jo av og til jeg kunne tenkt meg å ikke være helt avhengig av samboer og bilen han bruker! :ler:

Essa det ordner seg!

Nå har vi vært ute å kjørt tur, er så heeeerlig ute nå! Rosa, lilla, oransj og gul solnedgang! Så pent! :hjerte: Elsker solnedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor avhengig man blir av å ha to biler når man først har vent seg til det ;)

Vi har også to biler. Blir jo helt handicappet hvis vi bare har en...

Har litt med at vi ikke jobber like ved hverandre lenger og min kjære jobber skift da + at vi flyttet lenger unna jobben...

Før fikk vi det til, men nå er vi blitt bortskjemte :sjarmor:

Må innrømme at det er det beste også, nå som jeg er litt sykemeldt... Hadde blitt veldig tungvint ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, solnedganger er pene :) Titter en tur innom før jeg skal legge meg og ønsker deg en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Værmeldingen for i dag: Nydelig BLÅ himmel, SOL :sol: og vårstemning! :juhu:

Deilig!

Siden jeg ikke skal på jobb i dag (det er fremdeles heeerlig å si "jeg" og "jobb" i samme setning! :ler: ) tenkte jeg at jeg skal gjøre MASSE husabeid! Det trengs, og da blir nok min kjære glad når han kommer hjem! :hjerte:

Og om jeg skriver det her, så er det lettere å faktsik får gjort ting... så...

Rydde soverommet

Vaske soverommet

Skifte sengklær

vaske kjøkken

vaske stue

vaske trappen

vaske badet

sette på fler maskiner med klær

Forberede middagen

Bade voffs

Også skal jeg jo lage middag, deilige koteletter, med hasselbakte poteter og stekt paprika til! Mmm! Også en eller annen saus da! :hjerte: Gleder meg til middag idag, koteletter er nammis, mens min kjære ikke er oooverbegeistret, så vi spiser det ganske skjeldent..

Endret av Caos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det går fort når man først begynner, tror det er soverommet som kommer til å ta tiiid.. det har liksom blitt litt nedprioritert siste tiden, så der er rotete!

Deilig å få gjort masse nå som jeg klarer det! Og i tillegg ser jeg at jeg ikke har tid/ork til å gjøre så mye de dagene jeg har vært å jobbet! :ler: så nå hopper jeg i det..! :D

Takk for det, ha en fin dag du også Malama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var voldsomme planer for mandagen, men er jo veldig godt når det er gjort da.

Deilig å få det rent og pent rundt seg :-D

Jeg var derfor veldig fornøyd når mannen vasket over kjøkkenbenkene i går. De blir så ille noen ganger, og jeg skulle gjøre det. Var bare at jeg skulle vente litt... Greit han fikset det i mellomtida.

Har ganske kritthvit samvittighet da. Jeg gjorde mer enn nok annet i går...

Ha en fin dag, Caos.

Kose deg med fridagen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...