Gå til innhold

Kaotisk Caos


Caos

Anbefalte innlegg

*krysser fingrene for deg*

Dama er nok ikke farlig, og det verste som kan skje er at du ikke får en jobb der, men da er faktisk verden full av andre muligheter også... bare en er villig til å begynne en plass. Også er det alltids lettere å få ny jobb, når man har en jobb, nettopp fordi man har en jobb viser man jo at man kan ha en jobb, litt sånn uansett hva huller i cv'n sier :)

så det viktigste er jo sånnsett å bare få en jobb, litt sånn uansett, og ikke tenke at det er den man skal bli i til man blir pensjonist, men bare for å komme i gang.

Se der, så ble ikke den praten sååå farlig, for du kan alltids få en jobb der senere dersom du ikke får en nå. så det så :)

Alt ordner seg for snille piker, vet du :)

Nyt fineværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Aravis~

LYKKE TIL!! dette går så bra så. :) Krysser fingrene for at du får jobben jeg. :jepp:

Du er heldig som har slikt strålende vær! Vi hadde sånn vær i helgen, men i dag snør det MYE. blir nesten litt deppa av dette her. :sukk:

Gleder meg til oppdatering! ha en strålende dag du også :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jobbsøkeren Caos tilbake! Praten gikk strålende, og dama var kjempe koselig! Satt meg opp som ringevikar også!

MEN tror nok ikke jeg får jobb! :ler: Hun tok frem en slik TYKK perm, som var helt full, og alt var søknader! :ler: Men men, kan jo kanskje få jobbe litt som ringevikar da, om ikke annet! :jepp: I tillegg sa hun at det var mange av de som allerede jobber i vikariat på barnehagen som hadde søkt, så da tenker jeg at de kanskje har en fordel der, siden de kjenner til rutiner, barna og foreldre. Men ja, jeg tror jeg komemr til å ringe rundt til endel andre barnehager jeg, høre om de trenger noen. Viktig å vise interesse, og i tillegg er det ettpar andre jobber jeg har søkt på! Så nå er jeg iallefall igang! Å godt er det!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det gikk bra. Og ringevikar er jo en grei, "myk start" det, om du kan få slik jobb. Og da har du en fot innenfor...

I mellomtidne søke andre ting også ja, dette ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er egentlig en flott start det! :jepp:

Nå sitter jeg her med en slik deilig følelse, det er godt å ha vært der og snakket med henne. Føler det er "bedre" enn å bare sende inn en søknad på mail. Var ganske nervøs, men nå er jeg liksom i gang, så nå er det bare å prøve å finne noen som trenger meg innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

:juhu: Bedre enn ingenting! og som du sier, nå har du en fot innenfor, og du har tatt det store steget med å begynne å søke jobber igjen. Det er jo kjempeflott!! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at praten gikk fint :hoppe:

Tror en start som ringevikar kan være veldig fint for deg jeg. Da får du prøvd deg litt uten at det har noen store konsekvenser hvis det ikke skulle gå.

Kose deg med :sol::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nettopp dette som er så flott som ringevikar! :juhu: Om jeg ikke klarer det, så har det ingen store konsekvenser, og det er jo en god tanke.. :)

Ellers har jeg fått sendt en annen søknad på en jobb jeg hadde litt problemer med å sende inn en annen dag, men nå gikk det bra. Så da krysser jeg fingrer for den også!

Solen skinner og livet et godt! Jeg sitter her under et deilig kosepledd, drikker saft og tenner stearinlys. Koselig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: igjen Caos :)

Fint at samtalen gikk bra, og som de andre sier her, så er det sikkert perfekt å være ringevikar til og begynne med :)

Kos deg med :sol: . Her hos oss :snø: vi snart bort. Tror jammen mannen må frem med snøfreseren :sjokk:

Helt utrolig. Det er jo snart april jo.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :juhu: :hoppe: :hoppe:

Jeg skal på JOBB i morgen!!!!!

For første gang på 14 mnd!! Weehooo! Herlig!

Jeg gleder meg sånn! :juhu:

Skal jobbe på barnehagen, på avdeling 0-3 år! Så kjekt! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Skal jobbe på samme avdeling som søsteren til min kjæære og en annen venninne. Blir nok kjempe morro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Det var artig at de ringte så fort! Samme dagen liksom... hadde aldri trodd det! Var en kjempe koselig dame som ringte, og hun ble SÅ glad når jeg kunne jobbe! hihi

Jeg gleder meg masse til i morgen! Har funnet fram varme klær, devold trøye og slikt! Nå er jeg klar! jippi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuu!! :juhu: Gratulerer så mye Caos, blir sikkert deilig å komme seg ut i arbeidslivet igjen ;)

Jeg har faktisk akkurat samme nyheten å komme med i boken min.. eller nesten hvertfall :gjeiper:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye Caos! Glad på dine vegne :-D

:klem: fra en trøtt nattevakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! Idag er altså den store dagen! Begynner halv 10, så ligger faktisk med laptoppen i sengen og tar livet med ro.

Har sovet dårlig i natt, mye å tenke på, gleder meg sånn til jobben, så skal vi kjøpe ny bil.. så ble jeg liggende å tenke på det.. Og på morrakvisten når jeg sovner, vekker min kjære meg og sier at en boligblokk har kollapset i byen. Helt sykt. har lest om det på dagbladet og vg nå, og jeg er sjokket..!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og gjøre meg klar! Ha en fin dag jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sjokkerende med det huset ja, tenker på de som evt er inni, og de som kjenner dem...

Lykke til på jobb i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt forferdelig.. Håper inderlig det går bra med alle..

Skummelt at slikt skjer gitt..

Ringte nettopp til mamma, bare for å forsikkre meg om at pappa ikke er der ute, det var han ikke. han er jo med i sivilforsvaret, å leste at sivilforsvaret stiller med styrker under redningsarbeidet. Må innrømme jeg ble litt lettet.. :sjenert: Spesielt når jeg leser at redningsarbeidet ikke kunne bli satt igang før for en liten stund siden, fordi det var fare for forskjellig.. Holder at onkel sikkert er der..

Uff, egoistiske tanker merker jeg.. Håper alt går bra med de som eventulet er der enda... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...