jente 79 Skrevet 15. mars 2008 #341 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, det vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. mars 2008 #342 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, våre fedres yngste bror inviterte meg opp til dem en nyttårsaften for 5-6 år siden... mente det ville være verdens beste prevensjon, med årelang varighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #343 Del Skrevet 15. mars 2008 Hehe, ja, vet du, DET kan nok stemme! Har snakket med min kjæres søster, som jobber på barnehagen jeg skal søke jobb. De trenger virkelig tilkallingsvikarer for tiden, så om jeg ringer dit, eller tar meg en tur bort, så kanskje jeg får jobbe litt der som en myk start, å se hvordan det går.. Og i tillegg får jo de møte meg, og se om de er fornøyd da, med tanke på at jeg søker forskjellige stillinger der. Det er vel positivt for alle! Har sett fotballkamp nå, liverpool vann og vi er fornøyd! Mannen har en kompis her, som til vanlig bor i Oslo, regner med de blir sittende å skravle en stund, så jg satt meg opp på stuen, klar for å oppdatere meg på nettverden! Og dere! Idag har jeg spist årets første grillmat!!! Mmmmmm! Det ple en pølse jeg stjal fra malamas bror, grillet på engagnsgrill, å JA, den var god! Gleder meg til å spise mer grillmat, mamma å de har planer om å grille endel i påsken, så vi skal nok dit å spise litt også! Grillmat er GODT! "svigerfar" sa vi kunne få hans gamle gassgrill, og det tror jeg jammen vi skal gjøre, det er en stor flott grill, men de vil ha ny. I fjor gikk vi rundt å prøvde å finne en grill vi kunne kjøpe oss, men fann ingen vi var fornøyd med, så da tror jeg jammen å få hans gamle grill er et godt alternativ, så kan vi heller se litt, om vi finner en som begge er fornøyd med etterhvert. For grill må man ha, den som står her nå, vel den er ikke noe å ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. mars 2008 #344 Del Skrevet 15. mars 2008 Kan uansett være fint å begynne som tilkallingsvikar :-D Da får du prøvd deg litt forsiktig til å begynne med :-D Pleier jo gjerne å være nok å gjøre for tilkalingsvikarer på sånne plasser også... Godt med grillpølser da :-D Er noe eget med den første :-D Kjekt å få gassgrill. Vi fikk mine foreldres gamle. Selv om det kanskje ikke er den beste fungerer det greit for vårt bruk :-D Veldig kjekt med gassgrill, litt mer lettvint med grilling da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Har vært litt lite her på kvinneguiden siste dagene. I går hadde vi 3 årsdag Og koset oss mye. Spiste biff på restaurant og hadde det toppers! I dag har vi vært mye ute i snøen (!!!!) som har kommet.. Jeg vet at det er påske, og at mange setter pris på denne kalde våte snøen som har kommet, men JEG, jeg kunne godt koset meg ute på verandaen i vår solen som var for noen dager siden. Jeg er ikke helt begeistret for denne snøen egentlig.. Men men, voffs er lykkelig, og koser seg ute! Så vi har lekt med han! Nå ser jeg på sykehuset på tv3, sitter bare og slapper av egentlig. Koselig å ha sambo hjemme hele påsken! Gassgrill er forresten fantastisk ja! Så håper vi får dratt å sett på/hentet den i morgen! Hadde vært supert! Endret 17. mars 2008 av Caos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. mars 2008 #346 Del Skrevet 17. mars 2008 Høres ut som dere har kost dere :-D Koselig å ha litt tid sammen får satse på at snøen forsvinner snart. Jeg reiser på ferie i morra. Du får ha en kjempefin påske, hvis ikke jeg er innom før jeg drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mars 2008 #347 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er lov å ta seg fri fra kg noen dager for å feire sånt noe! :juhu: Gratulerer Er bare innom å snoker litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 18. mars 2008 #348 Del Skrevet 18. mars 2008 Caos Gratulerer med 3års-dagen som var Så kjedelig med snø da, men du får trøste deg med at på denne tiden av året blir den vel ikke liggende så lenge. JEG liker heller ikke snø, enten det er påske eller ikke. De som er så glad i det hvite ekle og kalde greiene får vel oppsøke den da. Oppi fjellet Ha en kjemepfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. mars 2008 #349 Del Skrevet 18. mars 2008 God påskeklem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 18. mars 2008 Så søte dere er som holder liv i dagboken selv om jeg er litt sløv å holde den ved like om dagen!! Takk dere! Jeg må innrømme at jeg NYTER livet nå! Så herlig å kunne gå laaangt uten å være sliten, og i det hele stå opp uten å være låk! :juhu: Fantastisk! Idag har jeg og min kjære vært en tur på kjøpesenteret, bare gått rundt, observert og koset oss! Kjekt! Koselig å kose seg når han har påskefri! Etter det dro jeg hjem til mamma, og hun lærte meg å lage karamellpudding fra mormors oppskrift, den beste i hele verden, selvfølgelig! Alle mormors oppskrifter er de beste i verden! Hun var fantastisk flink med baking og matlaging.. Savner å komme på besøk å få vaffler eller boller... Så ja, i morgen skal vi kose oss med karamellpudding, min kjære ELSKER de over alt, så han er veldig glad jeg har lært meg å lage! Ellers så har vi handlet for påsken, endel godis ble det også, jeg tror jeg må prøve å begrense inntaket..! Så har "svigerfar" kjøpt seg en splitter ny bobil, fantastisk fin, og diger.. nesten slik man kan gå seg vill jo! Hadde aldri turt å kjøre den iallefall! Vel jenter, nå skal jeg prøve å få oppdatert meg på sidene deres! Ha en FLOTT påske! Må solen skinne for dere alle! Her er snøen i ferd med å smelte vekk, heldigvis, meen desverre er det meldt mer snø noen av dagene, håper metrologene tar feil! Kose dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 19. mars 2008 Har hatt en real lekestund med voffs! Har lagt nedpå gulvet og hejet, rullet, koset, susset, knurret, voffet og lagd RARE lyder! Og voffs springer rundt og loggrer! En herlig voffs! Og SÅ kjekt det var da! Nå er vi sliten begge to. Voffs la seg på saueskinnet sitt, og sovnet, før jeg var ferdig å leke, klar beskjed: Mamms, nå holder det, jeg er sliten... Søt hund! Det snør idag også. Kjedelig, men det går greit så lenge det ikke er glatt, da blir det fort mye verre! Mannen sitter å kribler etter å bestille fotballtur til england. Hadde vært gøy, men tror ikke det blir med det første! Idag blir det lasange til mat, vi hadde et håp om å kunne grille, siden det var fint og blå himmel ista, men nei, snøen kom fort, og da ble det KALDT! På fredag skal vi til mine foreldre og spise pinnekjøtt, gleder meg! Det er sååå godt! Kos dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 19. mars 2008 #352 Del Skrevet 19. mars 2008 Caos :-D Høres i allefall ut som du koser deg med din kjære og med voffs. Får håpe :snø: også forsvinner hos deg snart. Snakket akkurat med min bror. De har campingvogn på fjellet, og de kom frem i går kveld og måtte grave seg ned til døra. NED til døra Skjønner ikke at de gidder jeg, og de går ikke på ski engang Her har vi i dag, så jeg prøver å mane noen solstråler over til deg Flere og flere blomster titter frem hver dag. Krokus, primula, påskeliljer for å nevne noen. Rabarbraen vokser fra dag til dag. Og i drivhuset spirer og gror det :juhu: Enig: Pinnekjøtt er bare kjempegodt, men blir nok ikke det på oss i påsken for det er ikke så lenge siden vi hadde det Ha en strålende fin dag Caos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 19. mars 2008 Om jeg måtte gravd meg ned til døren tror jeg jammen jeg bare hadde såtte meg i bilen igjen, og kjørt hjem....! Makan! Ser for meg det er kaldt i vognen også, brr! Ååå, jeg tar gjerne imot noen solstråler! Høres ut som dere har det topp, og det er bra! Her håper jeg at vi snart får igjen våren, og at den varer! Det må jo uansett nerme sej... Koser meg med voffs gjør jeg absolutt. Han er liten og pinglete, i tillegg har han lite pels for tiden, siden siste rest av valpepels forsvinner nå, dermed trives han ikke så godt ute i snøen. Han må hoppe som en kanin for å komme seg fremover, og skjelver og fryser. Lille skjøre skatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. mars 2008 #354 Del Skrevet 20. mars 2008 Caos :-D Har du fått jeg sendte til deg i går? For her er den borte og er erstattet med :snø: vær. Håper du har det fint iallefall og koser deg masse. Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 20. mars 2008 Nei, desverre ingen Men det er et opphold i snøværet nå, om ikke annet! Jeg som hadde så lyst å grille i påsken Det blir det ikke noe av om det fortsetter slik, da blir de fyr i peisen istedet! men koselig det også! Vi har iallefall en fin skjærtorsdag, ingen store planer i løpet av dagen, får se litt hva vi blir å gjøre. koser oss gjør vi iallefall! Håper alle andre også koser seg! Og stor til Ulva og andre som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. mars 2008 #356 Del Skrevet 20. mars 2008 Så bra det er opphold iallefall. Her laver det ned her, og nå har det begynt å blåse skikkelig også. Men men, man får bare gjøre det beste ut av det. Har tenkt å forberede middagen jeg, og så har jeg tenkt å synke ned i godstolen med en god bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 20. mars 2008 Å, en god bok hørtes koselig ut, spørs om jeg ikke må ned å se igjennom bokhyllene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #358 Del Skrevet 20. mars 2008 *puh* Dagen begynte med at jeg og min kjære satt på hver sin data, og var mindre underholdene. Jeg ble rastløs, og vi kjørte oss en tur, så kom vi inn igjen, å satt oss ned på hver sin data. Jeg ble rastløs og begynte å rydde boden, min kjære kom å hjalp meg. Så pluttselig kom vi til den geniale ideen at vi kunne ommublere! Så det har vi gjort. Ommublert på stuen. Flyttet de to svarte skinnsofaene som sto i stuen ned, og flyttet den STORE, digre, gigantiske sofaen som sto nede på tv rommet opp! Det ble stilig det! Så da fikk vi jammen gjort noe også.. Ellers hadde jeg glemt å ta ut middag fra fryseren. Forferdelig irriterende.. Min kjære er ikke oppvokst med "påskemiddager" på samme måte som meg, men jeg er vant med at man spiser god hjemmelaget mat i påsken.. Han spiste noe lasange rester. Jeg hadde ikke lyst på det, så har hittil bare spist måltider med knekkebrød! (hadde mamma vist dette hadde hun sikkert gått på veggen!) Men men, vurderer faktisk å spise pølse i brød etterpå! Kjøpte pølser tilfelle vi skulle grille, det andre "grillkjøttet" la jeg i fryseren når jeg så snøen kom i store mengder, men pølsene, ja de frister nå gitt! I morgen blir det pinnekjøtt, beste maten som finnes joo! Nå skal jeg kose meg sammen med min kjære, med et glass vin og nyte livet! Håper alle har det flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 21. mars 2008 #359 Del Skrevet 21. mars 2008 Caos Har heller ikke vokst opp med noen spesielle påsketradisjoner når det gjelder mat egentlig. Ikke min kjære heller. Men stort sett har vi hjemmelaget mat alltid. Rett og slett fordi vi liker det best og fordi begge liker å lage mat Når det gjelder påsketradisjoner ellers så hører liksom appelsiner, kvikklunsj og marsipan med. Når jeg var liten var vi alltid på fjellet i påsken. Min pappa kommer fra en plass i nærheten av Venabufjellet, og vi besøkte farmor og farfar hver ferie. Høres kanskje litt rart ut med tanke på at jeg hater :snø: som voksen, men når jeg var liten likte jeg veldig godt å gå på ski. Var tilogmed kretsmester i mange år fra jeg var 8 til jeg var 16 Men tidene forandrer seg og det gjør vi også. Nå liker jeg best å gå på beina og helst når det ikke er snø Høres kjekt ut med ommøblering, og særlig når dere fikk det sånn at dere synes det ble fint Ha en fin dag Caos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 21. mars 2008 #360 Del Skrevet 21. mars 2008 Innom med en påske åååh, ommøblering har jeg lyst til også. Men vi har dessverre lite muligheter i stuen vår. Men men. Sånn er det bare. Jeg har heller ikke hatt noen sånne spesielle mattradisjoner i påsken, men vi har lagd vår egen vi I går hadde vi påskeskinke med aspargessaus, kålrotstappe og poteter. I dag blir det lammestek med fløtegratinerte poteter, peppersaus og gulrøtter. resten av påsken blir det rester også har jeg kjøpt en skinkesteik så jeg har den i tilfelle. ha en strålende påske, til tross for drittvær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå