Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #501 Del Skrevet 7. april 2008 Å, ja, det er kjekt når ting blir gjort av mannen, før man selv rekker det! Min kjære bruker også å gjøre slike ting, som jeg egentlig skal ta. Det er litt godt! Mannen her i huset er heldigvis utrolig flink til husarbeid han, flinke mannen! voffsen er utrolig søt idag, litt trøtt, veldig leken, og utrooolig sjarmerende! Sitter å ser på meg med hodet litt på skakke! For en herlig skapning! Beste voffse-gutten jeg vet om! Ja, jente79, jeg skal kose meg masse! Ha en flott dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #502 Del Skrevet 7. april 2008 Deilig når andre trår til :-D Mannen min er også veldig flink når han setter i gang. Alltid godt å få et rent hus uten å vaske det selv Koselig med voffs da... Merker jeg savner veldig å ha hund når du snakker om din... Men får trøste meg med at vi kan passe hund, og om noen uker har vi mer enn nok annet å tenke på... Kan tenke meg det er ekstra deilig med en fridag nå som du jobbet hele forrige uke. Er noe med det, en nyter ikke fridagene ordentlig når en ikke er i jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #503 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, det er jammen ikke lenge igjen før dere har lillegutt her, å da tenker jeg dere er glad dere ikke har voffs i tillegg! Nyte den første tiden med lillemann, bare dere tre! Ja, de fridagene når man er frisk og jobber, de er herlige! Får gjort så mye synes jeg, og koser meg med husarbeid! (vel og merke mange pauser også da, men det hører med.. ) Før når jeg hadde 14 mnd med "fridager" var jeg ikke så glad i de.. da savnet jeg å jobbe, eller i det minste kunne bruke dagene hjemme på noe fornuftig. Men det gikk liksom ikke.. Men nå er det bedre, og jeg kan fylle dagene med mye fornuftig! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #504 Del Skrevet 7. april 2008 Nei, lillegutt kan være her alt fra 6-10 uker og være født til normal tid. Får gjerne ekstra energi når man har fri når man er i jobb. Min kjære var arbeidsledig en periode. Han sov mer og mer etterhvert som tida gikk. Høres ut som du har vært ganske flink da, men koselig å høre at de koser deg nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg flytter denne listen hit jeg, slik jeg slepper å gå tilbake for å krysse ut! Rydde soverommet Vaske soverommet Skifte sengklær vaske kjøkken vaske stue vaske trappen Rydde badet vaske badet sette på fler maskiner med klær Forberede middagen Bade voffs Endret 7. april 2008 av Caos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 7. april 2008 Nei, lillegutt kan være her alt fra 6-10 uker og være født til normal tid. Er det ikke INNMAR rart å tenke på? Eller, dere har jo hatt god tid på å forberede dere på at dere snart blir 3 i familien da, men likevell.. Snart, kanskje allerede om 6 uker, har dere et lite barn sammen! Ojoj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #507 Del Skrevet 7. april 2008 Jo, det er kjemperart. Selv om jeg er aldri så klar over det tror jeg ikke jeg kommer til å skjønne det ordentlig før han faktisk er her... Tror jeg trenger litt tid etter det også... Helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #508 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, det er nok helt utrolig! Og jeg skjønner godt at du kommer til å trenge litt tid på å forstå at dere har fått en sønn, når han kommer ut! Er jo litt av en forandring!! Nå har jeg begynt på soverommet.. forferdelig kjedelig rom å rydde/vaske... Men men, det må gjøres gitt! Deilig når det blir ferdig da!! Elsker å legge meg i nytt sengtøy, det er noe av det beste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. april 2008 #509 Del Skrevet 7. april 2008 Så flink du er i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #510 Del Skrevet 7. april 2008 En utrolig forandring ja. Men som de fleste sier, når man først har blitt foreldre så virker alt annet rart. Så får satse på at vi venner oss til det :-D Godt å få sånne ting gjort ja. Jeg byttet sengetøy i går. Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #511 Del Skrevet 7. april 2008 Oj! Nå har jeg fått ryddet soverommet, og tatt av sengetøyet. og mens jeg sto der, fikk jeg en ide om og ommublere litt... Jeg ELSKER å ommublere, og gjør det OFTE! Men ja, det ble ikke så værst! Får stå slik litt, så skal jeg se om jeg flytter tingene tilbake eller hva jeg gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #512 Del Skrevet 7. april 2008 Ålreit å ommøblere. Husker jeg gjorde det masse på rommet mitt når jeg bodde hjemme. Ikke så ofte nå lenger, men moro å se hva man kan få til med litt forandring... Soverommet vårt er dessverre litt håpløst å ommøblere... Kunne selvfølgelig flyttet senga, men hadde bare endt med å bli enda trangere der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #513 Del Skrevet 7. april 2008 Vårt soverom har prøvd seg på en god del forskjellige løsninger, men det er trangt der, 8kvm, så ikke mye å skryte av.. men men, forandring fryder! vi har prøv en løsning så ble så trangt at jeg fikk helt fnatt! Men resten er egentlig ok løsninger! Nå ligger voffse på gulvet på soverommet om nettene. han begynte med å ligge ute på stuen, men fikk etterhvert lov å flytte inn på gulvet.. Litt bortskjemt blir han da.. Men nå tror jeg han skal få flytte ut igjen på stuen, eller "rommet hans" (som er vegg i vegg med vårt soverom) Liker egentlig ikke å ha hunder på soverommet jeg.. kan til tider være koselig, men men, vi får se hva vi gjør.. =) Gleder meg bare til å begynne å lage middag jeg nå! Sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #514 Del Skrevet 7. april 2008 Vi har vel ikke mer enn 10-11 kvm vi heller så begrenset med plass. Men har satt inn en svær skyvedørsgarderobe langs den ene veggen, så det begrenser mulighetene for å ommøblere veldig... Har en del plass ved enden av senga. Men hadde vi flyttet senga dit så hadde vi endt opp med en helt ubrukelig krok under skråtaket... Ikke så lett med med skråtak bestandig... Men greit med den plassen da. Der skal senga til lillegutt stå. Er nok ikke bare bare å venne voffs av med å sove på rommet deres nei... De liker jo gjerne litt selskap. Voffsen vår sov alltid på soverommet når vi bodde i leiligheten. Han hadde ingen egne ting når vi fikk han, så ville at han skulle vite hvor han hadde oss i begynnelsen. Så ble det bare sånn. Når vi flyttet fikk vi somerom i annen etasje. Han ville ikke gå opp trappene, så da ordnet det seg egentlig selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #515 Del Skrevet 7. april 2008 Åja, vi har ikke skråtak, så slepper det dilemmaet! Ja, voffse er ganske flink egentlig, til å tilpasse seg. første mnd hadde han null adgang til soverommet, men jo sykere jeg ble og sengeliggende hver dag, var det deilig ha ha selskap i han der inne.. Og han var så god og kosete! Når vi passer andre hunder, sover de endten i bur på stuen, eller på dette "hunde" rommet. Voffs liker seg egentlig overalt han, så lenge han har det MYKT, gjerne ei pute å ligge på, og varmt (hunden elsker pledd, og graver seg ofte helt ned, bare halen eller en labb som viser..) Søt er han! Vår hund ligger til vanlig ikke i bur han om natten, så han ser litt snålt på oss dersom vi ber han gå i bur når vi skal legge oss, men han tasser inn. Når vi basser svigerbrors hund, er det eneste måten å få de rolige på, å putte de i hver sitt bur, hvis ikke leker ogkoser de med hverandre hele natten, og øser hverandre opp.. Da er bilburet greit å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #516 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg er overhodet ikke vant til å ha hund i bur. Men vårt vennepar har det. Så hunden vi passet for noen uker siden hadde med seg buret sitt. Slapp å sove der om natta da, da sov han på rommet vårt. Men når vi var på jobb måtte han inn i buret. Men han ble mer og mer vanskelig å få inn for hver dag som gikk. Tror han skjønte at vi egentlig ikke hadde lyst til å stenge han inne Er nok veldig greit med bur når man har to hunder ja. Blir gjerne litt mer styr da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #517 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, jeg er egentlig ikke så stor tilhenger av å putte de dyrene i bur i "tide og utide". så vi bruker stortsett bare buret i bilen vi. har det av og til med når vi besøker folk, for vår lille tass er en VILL krabat, som hopper opp i sofaer, rundslikker folk og kan være ganske uoppdradd om han går inn for det.. da er det deilig å bare kunne sette han i bur om han må roe seg. funker iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. april 2008 #518 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, greit å ha den muligheten. Ser også at hundene til vårt vennepar gjerne søker dit hvis de er utrygge. Som for eksempel på nyttårsaften når rakettene flyr rundt hustakene... Vår voffs la seg helst under et eller annet han. Enten under trappa eller under stuebordet. Da følte han seg trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 7. april 2008 Forfatter #519 Del Skrevet 7. april 2008 jepp, sånn er det her også, eller, hunden til mamma og pappa går til kjelleren eller under kjøkkenbordet. vår hund satt i vinduet og loggret.. Nå er jeg lei av å rydde.. burde nok gjort litt til, men er usikker på om jeg skal flytte tilbake møblene på soverommet..? Hm, tror det får stå slik til mannen kommer hjem, så får han være med å bestemme! Da blir han sikkert glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. april 2008 #520 Del Skrevet 7. april 2008 Caos :-D Her var det masse å oppdatere seg på. Hopper rett til det med biler jeg. Vi har to, men den ene er bare en stasbil som blir brukt på sommeren. En Lincon 72 modell, som vi kjøpte for 3 år siden. Kom rett fra Amerika, og vi var de første som hadde skilter på den i Norge. Ikke noe rust og aldri gått på norske veier(salt og sånn), så den står parkert om vinteren. Første året steg den 25 000 i verdi. Har alltid vært mannen min sin drøm å ha en sånn bil, og endelig ble drømmen realisert. Nå er det snart sommer og da blir det nok mange turer med den. Tror jeg skal legge ut et bilde i tråden min sånn at dere får se den. Gjør ikke noe det, alle jeg kjenner vet jeg er her på kg uten at de er så veldig intresert, og jeg skriver ikke ting som jeg ikke kan stå for. Ulva her, er den Ulva familie og venner kjenner. Hunder ja. Vi får besøk av 3 tibber i helgen. De skal på utstilling og kommer innom her ettersom det er i nærheten. De er så søte, men de er litt umulige også. Gjør ikke meg så mye, men Ulvemannen min er ikke så begeistret for hunder. Men han stiller opp på utstilling alikevel og ønsker både to og firbente velkommen i vårt hjem. Han er veldig glad i og har et veldig godt forhold til min bror da. Og det er jeg jo glad for. De hundene er i bur(store da) om natta. For to år siden når de var her, så var de ikke i bur, og de gneldret mesteparten av natta. Iallefall når noen rørte på seg oppe(de lå nede). Var jo en uvant plass for dem, så det var jo ikke så rart da. Men uansett så gleder vi oss til de kommer Ha en strålende dag Caos, og jeg må si du er veldig effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå