Gå til innhold

Kaotisk Caos

Caos

Anbefalte innlegg

hehe, men Malama, det er jo neste kamp vi skal vise norgens folk at vi faktisk kan å spille fotball! Hva er vel bedre enn å knuse regjerende seriemester? :ler:

Neida, den blir tøff, skal innrømme det, men jeg må jo håpe! :jepp:

Gleder meg til Brann kampen! Liker godt brann, et av mine favoritt lag faktisk! Det blir GØY! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

:hallo: Caos :)

Synd at ikke Ålesund vant ja. Ble litt :kjefte: når de ikke fikk den straffen. Men som du sier, så er det ikke noe å gjøre med nå. Lykke til neste gang mot Brann. Det hadde vært en seier med god smak ja :)

Ha en strålende søndag Caos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fotballen er rund, og jammen blir det spennende når det kommer slike situasjoner på overtid! :ler:

:ball:

Spennende de det iallefall! I dag er det Liverpool kamp igjen også! Så da blir det på med drakten igjen, sette seg forran tv`n og heie og brøle litt! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk Ulva! Det blir jammen spennende!

Nå har jeg rett og slett sovet litt jeg.. var så innmari trøtt her ista, så tok meg en liten kvil på øyet! Merker jeg blir litt redd når jeg er veldig trøtt, redd for å få tilbakefall på ME`n! :ler: Men nei, det var nok bare helt vanlig trøtthet, siden det ikke var noe leddsmerter, eller annet som fulgte med! Men ja, man blir jo litt hysterisk! :jepp:

Så våknet jeg av at min lille sjarmerende hund kom å la seg på magen, gnikket seg godt inntil mamman sin og kooooset! :hjerte: Når jeg åpnet øynene, så jeg halen gikk i 110 og en hund som var SÅ fornøyd! :rødme:

Så nå har vi koset, MASSE, og ikke minst hatt vill lek med en ball! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koooos :)

Det er d helt normalt å være trøtt av og til, og særlig når man driver og vender og vrir på den der klokka, da kommer jeg helt i ulage...

Men ikke fortell det til mamma da, siden hun er så opphengt i babyer for tiden... jeg sov meg jo glatt gjennom halve desember :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Liverpool vant kampen mot Everton idag! Lokaloppgjør er alltid spennende saker! Men det gikk bra, kunne absolutt blitt ettpar mål til til liverpool, for de hadde maaaange sjangser! :jepp: Ingen kjedelig fotballkamp! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg skal jobbe i morgen! :duskedame: :duskedame:

8 timer på storbarnsavdelingen! Det blir spennende! Har funnet frem stilogns og devoldtrøye, slik jeg har varme klær til å være ute i! :juhu: Gleder meg! er meldt ganske fint være også! 10 grader klokken 12, ikke noe nedbør, men lettere overskyet. Håper det stemmer! :juhu: Er jo perfekt vær til å være ute i! :jepp:

Er så glad for at jeg får jobbe!! Er en fantastisk følelse altså, å faktisk kunne jobbe, aldri vært så takknemmlig for det før!! Men nå er alt så flott!

Alt ordner seg for snille piker! :ler:

Har et håp om å få jobb på en av de nye avdelingene som skal åpne, men tviler sterkt, siden det er så utrolig mange som har søkt, og i tillegg mange av de som har jobbet som vikar der lenge.. Men, jeg har uansett en fot innenfor, å det hjelper meg mye! Hadde vært godt å ha den betryggelsen det gir med fast jobb. Økonomisk gir det jo en utrolig stor trygghet!

Men uansett, jeg skal på JOBB i morgen! Jippi!

En venninne av meg sa jeg måtte regne med å være jobbsøker i et år før jeg fikk noe inntekt. Vel og merke har jeg ikke FAST inntekt, men inntekten er der iallefall, men jeg søker fremdeles, og har da vitterlig et håp om å få fast jobb før det er gått et år... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du skal jobbe i morra :hoppe:

Kose deg masse. Uansett godt å komme i gang, så løser det seg sikkert.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det ordner seg nok! I morgen skal jeg søke på tre nye jobber. det er ikke 100%, men det er iallefall jobb da! Så lenge jeg får noe, så er jeg fornøyd! Så kan jeg søke videre på fulltidsjobber etterhvert! :juhu:

Nå er jeg nydusjet og klar til innsats i morgen. Det er jo litt uvant å stå opp så tidelig for meg, men håper det går bra. Flaut om jeg går rundt å gjesper.. det gir jo ikke akuratt et supert inntrykk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det viktigste er jo å starte et sted. Da får du prøvd deg litt også.

Kose deg i morra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jente 79! :klem: Det skal jeg absolutt gjøre! Blir koselig med storbarns avdeling også!! Det er noe med at de går det ann å leke med, prate med og snakke med på en helt annerledes måte! Å det blir koselig! :hjerte:

Ååå, jeg liker barn! :fnise: De er så søte og uskyldige, og blir så fort glade i de som jobber i barnehage! Det varmer alltid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*minnes arbeidsuke i "6 års skolen" med Caos*

(altså, Caos var 6 år når jeg hadde arbeidsuke, så jeg "jobbet" der, hun "tilhørte" der)

Det var gøy det :) Tenker du skal kose deg på jobb i morgen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det var stort å ha Malama på 6 årsskolen! ;)

Nå er jeg altså klar, skal lese litt nyheter, så russler jeg bort. Spennende med ny avdeling, og mange nye voksene å huske navnet på! :ler: Synes det er lettere å huske navnene til ungene jeg.. :sjenert:

Ha en strålende dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg har stooorkoset meg! herlige unger!!

:D:D:D

Men nå skal jeg se faktor på nrk, der er det om ME nemmlig... må få med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...