Malama Skrevet 26. mars 2008 #401 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, onkel er der nok, sivilforsvaret hadde jeg ikke tenkt på... da er det jo potensielt en onkel til der da eller to... (men brannmannen er der vel nesten helt sikkert) Husj, skumle, ekle greier. Klarer ikke helt fatte det, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 26. mars 2008 #402 Del Skrevet 26. mars 2008 Oi, det gikk jo kjempefort da!! Flott at du skal på jobb allerede i dag. Ja, ser på god morgen norge nå, ang den boligulykken. Er jo helt tragisk. Alle mine tanker går til de det gjelder og pårørende. Håper ellers at du får en koselig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #403 Del Skrevet 26. mars 2008 Uff, det er helt uforstålig.. Ligger bare å leser på nettaviser, blir mer og mer sjokket! Helt utrolig.. Ja, brannmannen er nok helt sikkert, silvilforsvaronkler og rødekors søskenbarn er kanskje mer usikkert.. Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. mars 2008 #404 Del Skrevet 26. mars 2008 Og sumpen er rett og slett kollapsa? Får ikke opp den nettsiden lenger... "The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity." Jaja, lese vg og dagbladet da, og bare håpe på det beste, selv om jeg frykter det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #405 Del Skrevet 26. mars 2008 Uff, hørte om dette på radioen i dag... Er så utrolig at sånt skjer her, jeg var først sikker på at de pratet om et annet land. Får håpe de klarer å redde flest mulig. Lykke til på jobb i dag. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #406 Del Skrevet 26. mars 2008 Da er jeg hjemme etter en flott dag på barnehagen! Mange ivrige småtasser! Koselig! Koset meg kjempemasse og hadde det toppers! Nå har jeg fått oppdatert meg på denne boligblokk-situasjonen, gikk så mange rykter på barnehagen, at man kan bli hysterisk av mindre.. Det spekulertes mye i hvem som er savnet og slikt.. Forferdelig er det uansett hvem de er... Mannen har tenkt seg en tur utover, for å "se"... Man kommer jo ikke nær, siden det er fare for gass eksplosjon, men går viss ann å se fra lengre hold.. jeg synes egentlig ikke noe om å beskue slike ulykkesplasser jeg da.. men mannen og hans arbeisdskolleger var klar på at de måtte ut å se.. Hmm.. Jeg er av den typen som kniper igjen øynene om man kjører forbi en liten krasj, trenger ikk være alvorlig engang.. (aaaltså, om det er jeg som kjører, da ser jeg bare på veien.. bare dersom jeg er passasjer jeg kniper igjen!) Men nå skal jeg ut og nyte solen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. mars 2008 #407 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har heller ikke noe behov for å se på slike plasser, men mange har visst det, særlig gutter tror jeg... Så fint at du har hatt en flott dag på jobb da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. mars 2008 #408 Del Skrevet 26. mars 2008 Caos Gratulerer med ny jobb :juhu: Så bra det gikk fint og at du liker deg. Skal du være fast eller? Utrolig tragisk med den ulykken Så det på nyhetene i dag tidlig og ble helt satt ut. Det er ikke sånt man forventer skal skje i Norge. Kjenner ingen der, men tankene går jo alikevel til de pårørende og de andre berørte. Håper du koser deg og nyter etter din første arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #409 Del Skrevet 26. mars 2008 Da er vi hjemme fra byen. den var mildt sagt OVERFULL! Ekstremt mange biler, og kaos siden veiene er stengt av 500 meter fra ulykken. Mye omkjøringer og slikt.. Røyken veltet ut fra bygningen, og helt utrolig at de etasjene over fremdeles står! Nå leser jeg på nettet at eksplosjonsfaren er større enn noen gang og at de ikke har kontroll. Tenker på onkel som er der jeg... Synes egentlig de burde fått vekk redningsarbeidere også jeg, når de ikke har kontroll, og det kan eksplodere når som helst... Så tante i byen, og synes såå synn på henne nå jeg.. må være forferdelig å ha mannen og far til ungene der oppe.. uten å vite hva som kommer til å skje. Greit nok med branner, det har de trening i.. dette er noe helt nytt.. Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. mars 2008 #410 Del Skrevet 26. mars 2008 Mm, tenker på det jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. mars 2008 #411 Del Skrevet 26. mars 2008 Caos og Malama: Håper det går bra med onkelen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #412 Del Skrevet 26. mars 2008 Godt det gikk så bra på jobb :-D Kan tenke meg det var godt å komme i gang igjen. Håper det går bra med onkelen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. mars 2008 #413 Del Skrevet 27. mars 2008 Caos Håper det er bra med deg, og at du har hatt en fin dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. mars 2008 #414 Del Skrevet 27. mars 2008 Hatt en fin dag på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #415 Del Skrevet 28. mars 2008 Heisann jenter, i går og i dag var jeg ikke på jobb! Det er så flott med å være ringehjelp, at jeg ikke jobber hver dag, så får en myk oppstart! Selv om det gikk strålende både med selve jobbinga og dagen etterpå! :juhu: Idag sto jeg opp og fant fort ut at jeg burde rydde litt.. Kopper, glass og fat sto utover hele kjøkkenbenken.. Uff! Men nå er det rent og pent igjen, og vaskemaskinen durer på! Mannen gleder seg innmari mye til helg denne gangen, både fordi det erstorkamp med Liverpool igjen, (så får vi se om de har skjerpet seg etter sist kamp... ) også er det jo tippeliga åpning! For å være helt ærlig, er jeg spent på aafk i år.. Skal bli veeeldig spennende å se hvordan det skal gå med de.. Hunden i familien heier på LSK, siden han opprinnelig er derfra.. Idag skal vi lage taco til middag, det er lenge siden vi har hatt, og litt "typisk" fredagsmiddag her hos oss! Ellers er det sol, lett overskyet, fremdeles denne snøen (det snøet i gårkveld, så veien er blitt hvit igjen..) Men ellers flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. mars 2008 #416 Del Skrevet 28. mars 2008 Tippeligastart er jo kos ja! Skal nok følge med "dere" i kampen i morgen, tenker jeg. Snø ja... hos oss snødde det i går... så måkebilen kom på kvelden. Også snødde det i natt, så måkebilen kom i morges også. Også snødde det når måkebilen var der også, det det var egnetlig hvitt når han dro. Men så ble snøen til sludd og regn, så nå er det nok vått og klissete, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. mars 2008 #417 Del Skrevet 28. mars 2008 :snø: her også... Kjedelige greier... Men ser ut som det har gitt seg og blitt mildere nå. Er meldt regn Godt du hadde en fin dag i går selv om du jobbet på onsdag. Det lover jo godt :-D Greit å ta det litt rolig sånn med en gang. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja, det lover kjempe godt! Var så lettet når jeg voknet og hadde sovet hele natten, og ikkje kjente noen smerter! Det var deilig! :juhu: Nå sitter jeg her å planlegger litt middager i kommende uke.. bruker å gjøre det på mandager, men etter jeg tok fra kokeboken å begynte å se igjennom ble jeg suuulten, og kom til jeg skulle skrive ned noen alternativer, slik min kjære kan få velge ut noen middager til neste uke! Vet han elsker fiskeboller, i hvit saus med reker og slik til.. så det skal vi nok lage en dag.. jeg er ikke så glad i det, så han har ikke spist det på de 3 årene vi har vært sammen stakkar... kom på endag, at han elsker det, så skal lage det til uken tenker jeg! Da blir han nok glad ja! Ellers blir det nok fiskepinner endag. Jeg har bestemt meg for å begynne å spise mer fisk, men siden jeg IKKE liker fisk, må jeg prøve å finne alternativer! Så blir det kjøttkaker, lapskaus, koteletter, pølsegrateng osv.. mmm, blir sulten! Skal lage slik mat som jeg ikke har spist på evigheter! Blir godt! Snart får vi fryser fra min kjære bror også, å da kan jeg jo lage fiskegrateng og slike ting å fryse ned! åå, gleder meg til å spise idag kjenner jeg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 28. mars 2008 #419 Del Skrevet 28. mars 2008 Nå ble jeg sulten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. mars 2008 #420 Del Skrevet 28. mars 2008 Og jeg ser ikke helt hvordan magen min skal kunne vente en hel halvtime på lunsj.... som bare består av brødskiver Jeg har da langt helelr lyst på pølsegrateng til lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå