Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg oppdaget netopp noe litt snedig, eller rart.. Vet ikke helt. Var inne Facebook og fant en ex av meg der. Det er vel ti år siden vi var sammen, hehe. Jeg er nå gift, og han er forlovet. Og alt er jo kjempefint! Jeg har ikke snakket med han siden jeg gjorde det slutt med den litt pysete mammadalten som jeg ikke maktet å holde i hånden til slutt. Det hele endte med en ferie i påsken sammen med han og min familie, og alt var bare ekkelt. Han møtte niesen min som da var et år. Nå på profilen hans viser det seg at han har en datter med samme navn som niesne min. Og dette er IKKE et vanlig navn da for å si det slik. Jeg måtte nesten fnise litt, men så vet jeg jo ikke da. Har han falt for dette navnet for så lenge siden? Og heldigvis har forloveden likt det? ELler har de funnet på det i fellesskap og han har glemt at niesen min het dette navnet? Ikke at det gjør meg noe, men det var bare en tanke som slo meg.... Hva tror dere? Og jøss! Det er så utrolig morsomt å finne venner og sånn på facebook og se hva de har gjort med livene sine!!!
Nabodama Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Det kan jo også hende det er et navn som er brukt i hennes familie, eller at det er hun som kommet på det nevnet. Litt rart at han skulle huske at niesen din het det, ettersom det er såpass lenge siden.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Ja, du har helt sikkert rett. Men du må jo være enig i at det er et snodig sammentreff? Litt morsomt da, uansett... Og angående husk så husker da jeg hva familien hans heter enda, vi var sammen en god stund. Syns vel det hadde vært rarere om han ikke husket det tror jeg. Men men, samme det..
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Kan du ikke skrive navnet? Da er det mye lettere for oss å vurdere.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Huff, nei det kan jeg ikke gjøre. Tenk om det er noen som kjenner det igjen og skjønner hvem det er da? Nei det gjør jeg ikke. Men det ligger langt fra listen over de mest populære navnene for å si det sånn.. Men det spiller ingen rolle, det var bare litt snodig, og litt rart...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå