Gjest :) Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Jeg skal ta silikon, og vil gjerne ha anbefalinger... Noen som har noen? Gjerne link til hjemmesider..
dwood333 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 operert meg på eurocosmetic,ANBEFALES,de er kjempedyktige:)
Gjest Gjest_siss_* Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg skal ta silikon, og vil gjerne ha anbefalinger... Noen som har noen? Gjerne link til hjemmesider.. Hvor bor du da? Best å gå til noen som holder til i nærheten av der man bor. Jeg kjenner godt markedet, og kan gi deg anbefalinger når jeg vet hvilken by som er aktuell.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hvor bor du da? Best å gå til noen som holder til i nærheten av der man bor. Jeg kjenner godt markedet, og kan gi deg anbefalinger når jeg vet hvilken by som er aktuell. oslo men jeg kan gjerne reise til andre byer for å gjøre det..
Gjest Gjest_siss_* Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 I Oslo ville jeg faktisk brukt Fornebuklinikken. Der har de veldig lang erfaring med protesekirurgi. Kanskje de med lengst erfaring i Oslo på akkurat dette.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet om hvor i Trondheim jeg henvender meg for - Brystreduksjon - Fjerning av kvisearr i ansiktet med laser. Har dype arr og har fått forståelse av at å svi av overhuden er det eneste som hjelper? Noen erfaringer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå