Gjest Gjest Julie Skrevet 28. januar 2008 #21 Skrevet 28. januar 2008 Har hatt min dose av ett stykk pågående NRK-mann samt noen tilfeller av grekere og tyrkere, men de takker jeg i grunn nei til Jøss, betyr det at du er blond, i og med at tyrkere, NRK-menn og grekere tar kontakt?!
Angelheart Skrevet 28. januar 2008 #22 Skrevet 28. januar 2008 Er skikkelig lei, ja...... Logger meg inn kun en gang i blandt og da kun for å slette de "ørten" meldingene om vampyrer, zombier, blomster og alt annet dill som noen finner glede i å spamme meg med. Ser ikke helt det med å holde kontakten med gamle venner på Facebook, heller, for de fleste har jo profilen sin så neddynget med alle disse jalla-aplikasjonene at det ikke er mulig å finne noe nyttig der. I tillegg er jeg voldsomt lei av alle jeg knapt nok vet hvem er som plutselig skal være mine venner på Facebook..........Jeg har nok en skikkelig kjedelig side selv, uten noen applikasjoner, kun med venner som er venner IRL og meg selv som kun er innom for å snu hver måned.....
Gjest Tigress Skrevet 28. januar 2008 #23 Skrevet 28. januar 2008 For meg er fjesboka heilt genial, berre så synd ho ikkje kom før, eg har verkeleg sakna noko slikt i mange år. Eg er innom kvar dag, og slik held eg kontakt med masse bra folk utan å stresse med at eg ikkje ringer dei. Men eg er utruleg lei alle desse ekstragreiene som verken er nyttige eller artige...
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. januar 2008 #24 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har aldri vært særlig begeistret, men lot meg overtale til å melde meg inn fordi jeg har noen venner som var veldig aktive. Jeg har lyst til å slette meg, men fordi disse menneskene mine driver og sender lange beskjeder til en hel gjeng, så vil jeg gjerne føle meg oppdatert. Hvis noe skjer eller skal planlegges, legger de det ut der, fordi man da kan svare slik at man kan se alle svarene. Sånn sett er det enklere enn med mail. Men gamle kjente som jeg ikke en gang da kjente særlig godt, har jeg ikke noe behov for å legge til som venner. Jeg oppfattes nok som litt sær, men jeg bryr meg ikke så mye om noen blir fornærmet fordi jeg ikke legger dem til.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #26 Skrevet 28. januar 2008 Er det egentlig mulig å slette seg selv på Facebook? En eller annen side har en oppskrift på det der. Tror det var noe sånt som at da må du fjerne alt du har lagt ut, alle bilder, alle innlegg, slette deg fra alle grupper, slette alle venner, alle applications ++++ og så sender du en mail til facebook om at de skal slette deg helt. Så, ikke noe man gjør på 5 sekunder akkurat..
Tabris Skrevet 28. januar 2008 #27 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er ikke lei, men så har jeg heller aldri brukt særlig mye tid på Facebook. Jeg ser på den hver dag, men bruker sjelden mye tid på det. Ellers synes jeg også det er litt morsomt hvis det er noen som melder seg ut fordi andre sier at det er "ut".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå