Gjest lillebøll Skrevet 26. januar 2008 #1 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvor kan jeg bestille billig stoff på nettet? De bør og selge knapper, vatt o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 26. januar 2008 #2 Del Skrevet 26. januar 2008 F.eks stoff og stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibula Skrevet 27. januar 2008 #3 Del Skrevet 27. januar 2008 I denne nettbutikken har jeg god erfaring med service og utvalg. De har også knapper og vatt, og de sender gratis. Lappeteknikk.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaisilk Skrevet 27. januar 2008 #4 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Innlegget er slettet. Du kan ikke poste innlegg som inneholder reklame for eget foretak. Kvinneguidens regler. Dru - mod Endret 28. januar 2008 av Dru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sundy_* Skrevet 31. januar 2008 #5 Del Skrevet 31. januar 2008 Prøv www.reprodepot.com Det er en amerikansk nettside som selger stoff med trykk. Jeg har bestilt gjennom de flere ganger, og så lenger du holder deg under 200 kroner er det ingen toll. Det tar omtrent en uke fra du bestiller til det du har det hjemme i posten. Kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 21. mars 2008 #6 Del Skrevet 21. mars 2008 Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. mars 2008 #7 Del Skrevet 22. mars 2008 http://www.fabric.com er min favoritt, bestilte også litt fra http://www.fabricparadise.com/ i går. Husk bare å holde deg under 200 kr om du bestiller fra utlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 23. mars 2008 #8 Del Skrevet 23. mars 2008 Tråden rydded. Se reglere /Furstina (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Del Skrevet 26. mars 2008 Inne på www.quiltinorge.com er det mange linker til nettbutikker. Hilsen mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 26. mars 2008 #10 Del Skrevet 26. mars 2008 http://www.fabric.com er min favoritt Rimelige priser, men portoen var jo styggdyr... Kostet jo $40 for å sende noen få meter med stoff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. mars 2008 #11 Del Skrevet 26. mars 2008 Rimelige priser, men portoen var jo styggdyr... Kostet jo $40 for å sende noen få meter med stoff... Jeg bestiller masse silke derfra, og da blir ikke portoen dyr. Handler du over yards øker portoen masse, men om du sender dem en mail og ber om at det sendes på billigste måte gjør de om portoen hvis det er lette stoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 26. mars 2008 #12 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg bestiller masse silke derfra, og da blir ikke portoen dyr. Handler du over yards øker portoen masse, men om du sender dem en mail og ber om at det sendes på billigste måte gjør de om portoen hvis det er lette stoffer. Skulle ikke ha noe fænsi, men må ha noen meter så da blir det vel litt dyrt i porto. Ble omtrent like dyrt som på stoff og stil så da tror jeg jeg i første omgang bestiller derfra. Men siden er bookmarket til senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari Skrevet 27. juni 2008 #13 Del Skrevet 27. juni 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #14 Del Skrevet 3. januar 2010 noen som har tips til sider hvor de selger helt enkle stoff uten så mye mønster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 8. november 2015 #15 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg har sett at de nettopp har åpnet en ny nettbutikk ved navn lillestjerne.no - de har ikke så mye tilbehør ennå men det er utrolig mye økologisk stoff og metervare med jersey, bomull osv. Særlig fint for oss med små barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå