Gå til innhold

Kjøpe stoff på nett?


Gjest Lillebøll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sundy_*

Prøv www.reprodepot.com

Det er en amerikansk nettside som selger stoff med trykk. Jeg har bestilt gjennom de flere ganger, og så lenger du holder deg under 200 kroner er det ingen toll. Det tar omtrent en uke fra du bestiller til det du har det hjemme i posten.

Kan anbefales! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Rimelige priser, men portoen var jo styggdyr... Kostet jo $40 for å sende noen få meter med stoff...

Jeg bestiller masse silke derfra, og da blir ikke portoen dyr. Handler du over yards øker portoen masse, men om du sender dem en mail og ber om at det sendes på billigste måte gjør de om portoen hvis det er lette stoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller masse silke derfra, og da blir ikke portoen dyr. Handler du over yards øker portoen masse, men om du sender dem en mail og ber om at det sendes på billigste måte gjør de om portoen hvis det er lette stoffer.

Skulle ikke ha noe fænsi, men må ha noen meter så da blir det vel litt dyrt i porto. Ble omtrent like dyrt som på stoff og stil så da tror jeg jeg i første omgang bestiller derfra. Men siden er bookmarket til senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Annonse

  • 5 år senere...

Jeg har sett at de nettopp har åpnet en ny nettbutikk ved navn lillestjerne.no - de har ikke så mye tilbehør ennå men det er utrolig mye økologisk stoff og metervare med jersey, bomull osv. Særlig fint for oss med små barn :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...