Gå til innhold

XP...når man har mange sider oppe...

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Når man har mer enn 5 eller 6 sider oppe, legger de seg oppå hverandre, og ikke etter hverandre.

Det fører jo til at man må åpne ei og ei side, og det er tungvint!

Er det mulig å få gjort noe med det, kan jeg få lagt sidene etter hverandre på linja istedenfor at de legger seg oppå hverandre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du høyreklikker på den runde, blå pila til høyre for de vinduene som ligger horisontalt, så får du opp noen alternativer.

Gjest Duchess
Skrevet

prøvde det, men da legger de seg som en firkant midt på skjermen..

Skrevet

:knise:

Vet det, jeg forsøkte, he he. Panikken tok meg da jeg ikke klarte å normalisere disse greiene etterpå. Det gikk etter ei stund da. :puh: Hadde håpa du fant ut av det, og kunne fortelle meg det.

Gjest Duchess
Skrevet

Hmm....da kan du kanskje også fortelle meg hvordan jeg får normalisert det ?

Får nå er det helt texas i vinduene her !

Skrevet

Jeg håpa du ikke skulle spørre om akkurat det der. :sukk: Det var en smule ufint av deg. Ehh...jeg husker det ikke, bare klikka vilt og panisk. :oops:

Ok, skal prøve å finne ut av det, gi meg noen minutter.

Skrevet

Høyreklikk på den blå pila, gå til "oppgavebehandling", klikk på "vindu". Det er et av de alternativene der. Du får prøve deg fram, jeg husker ikke nøyaktig hvilket. Etter hverandre kanskje?

Gjest Duchess
Skrevet

Fikk det tilbake slik det var i sta ja....alle oppå hverandre

Skrevet

Bra! Beklager at jeg bidro til å fucke opp oppsettet ditt.

Skrevet

Høyreklikk på oppgavelinja, et sted hvor det ikke står noe. Gå inn på egenskaper og ta bort avkryssinga på "grupper lignende knapper på oppgavelinjen"

Skrevet

Bare hyggelig!

Bare å spørre, jeg er det nærmeste man kommer et datageni..... :oops: kremt..kremt....

Skrevet

Takker, jeg oxo.. Har slitt litt med dette en stund selv..

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...