Gå til innhold

Liker dere ikke nye KG'er eller?


Rapitap

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, og har merket at det er noen som prøver å få enkelte personer til å ikke være så veldig aktivt her inne.

Har tenkt - skal jeg slutte eller ikke?... Vel, her er jeg enda...

Vet ikke hva disse personene får ut av det å være en såkalt "oppigler". Greit nok det å fantasere om å være Anders Høglund fra P4, men når disse personene går over på personer, istedet å foholde seg til selve temaet, ja, da blir jeg temmelig motløs, for min egen del og for andre. Man kan jo sef. stå på krava, men hvor mye skal man gidde dette før en slutter i KG forumet all together?

Sukk.....*trekker pusten dypt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Lottemor

det er vel ikke noe galt i å få flere med söstre på KG.

Har ikke tenkt over det,men jeg er vel en av de som ikke er så flink å henge meg på disse persentasjons tråene der vi "gammle" skal önske velkommen.

ser ikke på statusen til hver bruker för jeg sverer på innleg heller.

Tror det er du som er sensetiv jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Leste innlegget en gang til. Med lupe. Du mener at det er enkelte går for mye på person i stedet for på sak? Ja?

Jeg synes det er helt greit med personfokusering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like vanlig med personfokusering IRL. Hvorfor skulle KG være annerledes?

Ikke trodde jeg at dette stedet var ment å være et utopia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører ikke hva du sier når du mumler, Kira.

Å unnskyld, Kira, jeg skulle visst ikke personfokusert på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! Leste innlegget en gang til. Med lupe. Du mener at det er enkelte går for mye på person i stedet for på sak? Ja?

Jeg synes det er helt greit med personfokusering.

Hvordan rettferdiggjør du den handlingen -(som du kan la vær å gjøre?!)- for din samvittighet?

*Nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei!

Håper du fortsetter på KG-forumet! - I begynnelsen kan det nok sikkert virke som om noen er ute etter å lage bråk, og å "støte ut" andre, men etterhvert tror jeg du kommer til å se at det er mange ulike brukere og like mange ulike meninger og måter å diskutere på her inne - og at det er dette som gjør forumet til det det er - nemmelig et interessant og givende sted å være!

Det er utrolig mange oppegående og positive mennesker her på KG - og jeg håper du tar deg tid til å bli kjent med noen av disse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lottemor

anafigia du må jo forstå at dette med det alternative er noe man er skeptisk på i RL og da vil det også komme dumme komentarer fra mennesker som ikke synts noe om dette Rl eller her inne på nettet.

Ta deg for all del ikke ner av hva waco skriver han er en av verstingene her innne og om du ser på andre innleg fra han så ser du at han har lenge vert en opprörer her inne.....

det er noe han har valgt,men du kan da for all del ikke si at alle er slik,vi svarer som regel der vi har noe å bringe med oss og vi innteriserer oss for og om ikke så lar vi vär.

Se bort fra denne episoden og ikke bry deg med personer som hele tiden vil skape konflikt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter hvert vil du nok oppdage at noen brukere er flinkere enn andre til å starte persondebatter, og ødelegge andres tråder. Men det går bra hvis du overser dem. Ser at Waco har vært ufin mot deg, søk litt i de tidligere innleggene han har skrevet så ser du at han er glad i å provosere. Det er nok ikke for at du er ny bruker dette skjer...

Ikke forlat KG da, vi trenger nye impulser her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei igjen!

Så linken du la ved - og jeg syns ikke du skal la waco stå som representant for kvinnene her på KG! Du vil etterhvert se at hans måte å uttrykke seg på har få paralleller i forumet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...